Jak zmienić "tak" w "nie" w sprzedaży?

Jak zmienić „nie” w „tak” w sprzedaży?

W sprzedaży odmowa ze strony klienta jest codziennością, której każdy sprzedawca prędzej czy później musi stawić czoła. Słowo „nie” nie zawsze oznacza koniec rozmowy handlowej, ponieważ właściwie prowadzona konwersacja może zmienić początkową odmowę w zgodę. Jak więc przekształcić „nie” w „tak” i skutecznie zamknąć sprzedaż? Jak zrozumieć przyczynę odmowy klienta? Zanim przystąpimy do zmiany nastawienia…

Umiejętności miękkie przyszłości - lista

Umiejętności miękkie przyszłości – lista

Pracodawcy coraz częściej poszukują pracowników, którzy nie tylko są fachowcami, ale mają też umiejętności miękkie niezbędne do sprawnego wykonywania obowiązków zawodowych. Warto je rozwijać, bo w przyszłości mogą się one okazać jeszcze ważniejsze, niż obecnie. Jakie umiejętności miękkie warto rozwijać, żeby być przygotowanym na przyszłość? Jakie umiejętności miękkie będą przydatne w przyszłości? Umiejętności miękkie będą…

Techniki budowania zaangażowania klientów

Techniki budowania zaangażowania klientów – jak z nich korzystać?

Efektywne zarządzanie zaangażowaniem klientów przekłada się na wyższe wskaźniki retencji, większą satysfakcję konsumentów, a ostatecznie na lepsze wyniki finansowe. Zespoły obsługi klienta muszą jednak wiedzieć, jak to robić – a do tego muszą mieć odpowiednie warunki i narzędzia, aby rzeczywiście osiągać pożądane rezultaty. Jakie techniki warto zastosować, aby skutecznie budować zaangażowanie klientów? Jak wykorzystać je…

Jak delegować zadania i odpowiedzialność w zespole sprzedażowym

Jak delegować zadania i odpowiedzialności w zespole sprzedażowym?

Efektywne zarządzanie zespołem sprzedażowym wymaga doskonałej znajomości rynku oraz umiejętności organizacyjnych i przywódczych. Umiejętne przekazywanie obowiązków innym członkom zespołu nie tylko odciąża lidera, ale także pozwala na lepsze wykorzystanie potencjału pracowników, zwiększając tym samym efektywność całego zespołu. Jak skutecznie delegować zadania i odpowiedzialności, aby zespół sprzedażowy osiągał optymalne wyniki? Jakie korzyści przynosi delegowanie zadań i…

Techniki perswazji lingwistycznej

Na czym polegają techniki perswazji lingwistycznej i jak je stosować?

Nie każdy z nas zdaje sobie sprawy z tego, jak potężnym narzędziem jest język. Dzięki niemu możemy wyrażać myśli, wpływać na decyzje, postawy i zachowania innych ludzi. Takie działanie nazywamy perswazją lingwistyczną. Ta umiejętność przydaje się na różnym etapie życia zawodowego – od marketingu po negocjacje biznesowe. Jakie są podstawowe techniki perswazji lingwistycznej i w…

Co zrobić, gdy zespół traci motywację?

Co zrobić gdy zespół traci motywację?

Czasami zdarza się, że zespół, który do tej pory pracował z pełnym zaangażowaniem, zaczyna tracić motywację. Nie muszę chyba tłumaczyć, że takie zjawisko zagraża realizowanym projektom – aby je rozwiązać, trzeba jak najszybciej zareagować i podjąć środki zaradcze. Jak skutecznie rozpoznać spadek motywacji i co zrobić, aby zespół znów działał z pełnym zaangażowaniem? Jak zauważyć…

Szkolenia z negocjacji: jakie przynoszą korzyści

5 błędów, których unikniesz dzięki szkoleniu z negocjacji

Umiejętność prowadzenia negocjacji jest niezbędna w karierze zawodowej, ale przydaje się też w życiu codziennym. Jest to uniwersalna wiedza, a jej brak znacząco zmniejsza szansę na odniesienie sukcesu. Jakich błędów unikniesz dzięki profesjonalnemu szkoleniu z negocjacji? Dlaczego warto zainwestować w szkolenie z negocjacji? Jak sama nazwa wskazuje, szkolenie z negocjacji pozwala zdobyć umiejętności, które są…

Continuous improvement process

Continuous improvement process, czyli jak stale doskonalić swoje umiejętności w obsłudze klienta?

Firmy, które stawiają na ciągły rozwój swoich zespołów obsługi klienta, zyskują przewagę konkurencyjną, głównie za sprawą wzrostu jakości świadczenia usług, a także zwiększenia lojalności klientów, jak i samych pracowników. Czym jest continous improvement process? Jak skutecznie wdrożyć go w życie pracowników zajmujących się obsługą klientów? Czym jest continuous improvement process w obsłudze klienta? Continuous improvement…

Sztuka przeprosin: jak naprawić błąd i odzyskać zaufanie klienta?

W życiu zawodowym zdarzają się sytuacje, w których popełniamy błędy. Nie należy lekceważyć takich sytuacji, zamiast tego warto działać proaktywnie i zrobić wszystko, aby jak najszybciej wyeliminować skutki pomyłki. Jak skutecznie przeprosić klienta, aby nie tylko naprawić błąd, ale także odbudować naruszone zaufanie? Przeprosiny w biznesie i obsłudze klienta Przeprosiny w biznesie to nie tylko…

Jak poradzić sobie z trudnym klientem?

Jak radzić sobie z trudnymi klientami? Praktyczne wskazówki

Każdy przedsiębiorca, niezależnie od branży, prędzej czy później spotka się z sytuacją, w której będzie musiał zmierzyć się z trudnym klientem. Aby wyjść z tej sytuacji z tarczą, a nie na tarczy, należy zachować spokój i wykorzystać umiejętność konstruktywnego rozwiązywania konfliktów. Jak poradzić sobie z trudnym klientem i rozwiązać konflikt w sposób, który satysfakcjonuje obie…