1 lutego podczas Finałowej Gali XIV edycji Konkursu Polish National Sales Awards, w Renaissance Warsaw Airport Hotel, nagrodzono wybitnych przedstawicieli sprzedaży i obsługi klienta w Polsce. Wyłoniono laureatów i wyróżnionych w 18 kategoriach. Kolejny raz przyznano nagrodę Supersprzedawcy oraz nagrodę specjalną prezesa PNSA. 

 

W tym roku Komisja wyłoniła laureatów i wyróżnionych w 18 kategoriach. Jak przyznają sędziowie konkursu, poziom zgłoszeń kandydatów był bardzo wysoki. Wyłonieni w konkursie specjaliści należą do czołówki polskiego sektora sprzedaży i obsługi klienta, reprezentują firmy takie jak Bank Millennium, Bank Pekao S.A., BNP Paribas Bank Polska S.A., Kompania Piwowarska S.A., Orange Polska, czy PGNiG Obrót Detaliczny Grupa ORLEN, Totalizator Sportowy, Allegro.pl czy Forever Living Products Poland

– Nie działamy w próżni, lecz w określonej rzeczywistości społecznej, gospodarczej, kulturowej, ekonomicznej. PNSA ewoluuje wraz z wektorem ewolucji całego sektora sprzedaży, dlatego postanowiliśmy wprowadzić do konkursu kategorie z zakresu Customer Experience wykorzystania nowych technologii w obszarze sprzedaży i obsługi klienta – mówiła Elżbieta Pełka.

Po raz kolejny przyznano również tytuł Supersprzedawcy – w tej edycji otrzymała go Kamila Radziwanowska z Orange Polska. – Laureatka osiągnęła najlepsze wyniki w swojej kategorii w 2021 r. Pracę z indywidualnymi sprzedawcami i zespołem dopasowuje do potrzeb ludzi, dzięki czemu skutecznie buduje zaufanie do firmy i jej produktów – uzasadniła Komisja Sędziowska PNSA.

– Nie wierzę w to, co się dzisiaj stało i serdecznie dziękuję. Ten sukces to zasługa mojego Zespołu. Od ponad 15 lat współpracuję z niesamowitymi ludźmi i to ich praca mnie napędza, motywuje do tego, żeby robić więcej, lepiej i walczyć o to, co mam. Dziękuję wszystkim, którzy tutaj są – ciężko pracujecie, żeby osiągnąć sukces – mówiła Kamila Radziwanowska.

Laureatka tytułu otrzyma nagrodę główną w postaci studiów podyplomowych „Strategiczne Zarządzanie Sprzedażą” o wartości 18 900 zł, ufundowaną przez Akademię Leona Koźmińskiego oraz Kirov&Partners. Wyróżnienie w tej kategorii otrzymał Michał Kamiński z Banku Pekao S.A.

Tegoroczna Gala Konkursu odbyła się w warszawskim Renaissance Warsaw Airport Hotel. W wydarzeniu uczestniczyło ponad dwieście osób – w gronie gości znaleźli się przedstawiciele organizacji sprzedażowych, naukowych, firm, organizacji biznesowych i mediów.

Podczas Gali goście mieli okazję wysłuchać inspirujących przemówień. W roli prelegentów wystąpili Ryszard Madziar – Doradca Wiceprezesa Rady Ministrów, Ministra Aktywów Państwowych, Jacka Sasina, Jacek Męcina – reprezentujący Uniwersytet Warszawski i Konfederację Lewiatan, Piotr Drzewiecki, Senior Manager w Kearney oraz Marek Dragosz, mówca motywacyjny, były trener reprezentacji Polski AMP Futbol.

Wyniki XIV edycji Polish National Sales Awards:

  1. PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY
    • Wyróżnienie: Kamil Kromski, Totalizator Sportowy

 

  1. PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY B2B
    • Laureatka: Anna Lankauf, PGNiG Obrót Detaliczny Grupa ORLEN

 

  1. SPRZEDAWCA W PUNKCIE SPRZEDAŻY
    • Wyróżnienie: Marcin Saworski, Orange Polska

 

  1. KEY ACCOUNT MANAGER
    • Laureatka: Paulina Brzyska, Orange Polska
    • Wyróżnienie: Andrzej Michałowski, Orange Polska
    • Wyróżnienie: Łukasz Wojtas, Kompania Piwowarska S.A.

 

  1. MENEDŻER SPRZEDAŻY
    • Laureatka: Kamila Radziwanowska, Orange Polska
    • Wyróżnienie: Łukasz Pawłowski, Orange Polska

 

  1. MENEDŻER SPRZEDAŻY B2B
    • Wyróżnienie: Małgorzata Otka, Orange Polska

 

  1. ZESPÓŁ SPRZEDAŻY
    • Laureat: Łukasz Gruszczyński, Kompania Piwowarska S.A.
    • Wyróżnienie: Karolina Szynalik, Orange Polska

 

  1. DYREKTOR SPRZEDAŻY
    • Laureat: Jacek Kandefer, Forever Living Products Poland

 

  1. TELESPRZEDAŻ
    • Laureat: Michał Nowak, BNP Paribas Bank Polska S.A.
    • Wyróżnienie: Aleksandra Faraś, Orange Polska

 

  1. MENEDŻER DS. OBSŁUGI KLIENTA
    • Wyróżnienie: Anna Ścirka, Orange Polska
    • Wyróżnienie: Magdalena Popławska, Bank Millennium

 

  1. ZESPÓŁ DS. OBSŁUGI KLIENTA
    • Laureat: Mateusz Wąs, Orange Polska

 

  1. INNOWATOR TECHNOLOGICZNY W CUSTOMER EXPERIENCE/SALES
    • Laureat: Jarosław Sosnowski, Orange Polska
    • Wyróżnienie: Marta Bączkowska, Allegro.pl
    • Wyróżnienie: Anna Niedźwiedź, Netia S.A.

 

  1. SPECJALISTA SPRZEDAŻY E-COMMERCE I DIGITAL
    • Laureat: Łukasz Kocan, Kompania Piwowarska S.A.

 

  1. SOCIAL MEDIA W CUSTOMER EXPERIENCE/SALES
    • Wyróżnienie: Igor Leonow, Orange Polska

 

  1. DORADCA KLIENTA W BANKU
    • Laureat: Michał Kamiński, Bank Pekao S.A.
    • Wyróżnienie: Kacper Grążawski, BNP Paribas Bank Polska S.A.
    • Wyróżnienie: Katarzyna Pstrąg, BNP Paribas Bank Polska S.A.

 

  1. MENEDŻER ZESPOŁU SPRZEDAŻY W BANKU
    • Laureat: Radosław Juszyński, Bank Millennium
    • Wyróżnienie: Iwona Rosołek, BNP Paribas Bank Polska S.A.
    • Wyróżnienie: Łukasz Baborski, BNP Paribas Bank Polska S.A.

 

  1. DYREKTOR SPRZEDAŻY W BANKU
    • Laureat: Łukasz Radkowski Bank Pekao S.A.
    • Wyróżnienie: Michał Sobczyk, Bank Pekao S.A.
    • Wyróżnienie: Michał Famielec, BNP Paribas Bank Polska S.A.

 

  1. SUPERSPRZEDAWCA
    • Laureatka: Kamila Radziwanowska, Orange Polska
    • Wyróżnienie: Michał Kamiński, Bank Pekao S.A.