Polish National Sales Awards jest pierwszym i jedynym przedsięwzięciem
w kraju, którego zadaniem jest integracja środowiska handlowców
i menedżerów sprzedaży w Polsce oraz promowanie i wdrażanie nowoczesnych standardów profesjonalnej sprzedaży i obsługi klienta opartych na zasadach dobrych praktyk. Wyróżniamy za wybitne kompetencje, ponadprzeciętne osiągnięcia oraz wysokie standardy etyczne. Dysponujemy unikatową metodologią oceny kandydatów, zapewniając bezstronną i merytoryczną ocenę w dwóch etapach konkursu.
Więcej
Filary Polish National Sales Awards
Harmonogram XIII edycji Polish National Sales Awards
Dołącz do najlepszych w sprzedaży i obsłudze klienta! Zgłoś swoją firmę i pracowników już dziś!
Korzyści z udziału w Polish National Sales Awards
Dla firmy zgłaszającej
Dla uczestnika konkursu
Uczestnicy poprzednich edycji konkursu
Polish National Sales Awards w liczbach
0
Kategorii konkursowych
0
Lat doświadczenia
0
Uczestników konkursu
0
Certyfikowanych sędziów
Zgłoś się już dziś!
- Kandydatów, swoich pracowników do konkursu zgłasza firma. W tym celu należy wypełnić deklaracje uczestnictwa i przesłać na adres biuro@pnsa.pl
- Po przyjęciu zgłoszenia, dla kandydatów tworzone są konta na platformie Qalcwise,
- Za pośrednictwem ww. platformy kandydaci przesyłają swój formularz zgłoszeniowy w którym opisują swoje osiągnięcia,
- Komisja Sędziowska ocenia nadesłane formularze. Każde zgłoszenie jest oceniane przez 5 sędziów niezależnie.
- Kapituła Sędziowska i Audytor podsumowują I etap procesu oceny oraz zatwierdzają prac Komisji Sędziowskiej
- Finaliści konkursu dokonują prezentacji przed piątką przedstawicieli Komisji Sędziowskiej. Podczas 20 minut prezentacji, kandydaci przekonują sędziów, że to właśnie oni zasługują na tytuł laureata PNSA w danej kategorii. Po prezentacji sędziowie mają 20 minut na sesje pytań do kandydata.
- Wyniki konkursu ogłaszane są podczas uroczystej Gali Finałowej.
Szczegóły dotyczące przebiegu procesu rejestracji, procesu oceny i kryteria oceny dostępne są w regulaminie konkursu.