Elżbieta Pełka – Fellow of Royal Society of Arts, Prezes Polish National Sales Awards, Fundacji “Akademia Przedsiębiorczości PNSA”, Właściciel Agencji Marketingu Zintegrowanego PEŁKA 360, ekspert w Ośrodku Dialogu i Analiz THINK TANK , ekspert Rady Marek SUPERBRANDS, członek komisji sędziowskiej w Women in Sales Awards UK, Przedsiębiorca, marketingowiec, ekspert w procesach zarządzania marką 360 stopni, posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w szeroko rozumianej komunikacji zdobywane w Polsce i za granicą, szczególnie w Wielkiej Brytanii.
Pracowała w takich korporacjach jak Ogilvy&MAther w Londynie i Warszawie, The Rowland Company. Była szefową marketingu tytułu prasowego Marie Claire. Założyciel i prezes Agencji reklamowej full service Elżbieta Pełka Creative Services (marka handlowa PEŁKA 360), założyciel i prezes Polish National Sales Awards (PNSA). W roku 2015 uczestniczyła, jako członek założyciel, w powstaniu firmy GROW Poland, zajmującej się najnowocześniejszymi technologami w komunikacji na bazie platformy ORACLE. Obecnie członek zarządu GROW Poland. W ramach realizowanych przez siebie przedsięwzięć działa na rzecz promocji standardów i etyki w sprzedaży, jak również na rzecz rozwoju przedsiębiorczości. Jest aktywnym uczestnikiem kilku organizacji prowadzących działalność o charakterze prospołecznym, w tym fundacji „Akademia Przedsiębiorczości PNSA”. Członek The Chartered Institute of Marketing.
Wystąpienia: Elżbieta Pełka, Dzień 1 (9.5.2018) 9:50 PNSA – etyka w sprzedaży (SCENA EXPO)