W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie ze stron serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej „Polityce Prywatności”

 




Jesteśmy zespołem ludzi,
których łączy wspólny cel.

Elżbieta PełkaPrezes Zarządu PNSA

Będąc od wielu lat związana z rynkiem brytyjskim, szczególnie jeżeli chodzi o komunikację/reklamę i marketing, a jednocześnie pracując w tej dziedzinie również w Polsce, zaczęłam zauważać wyraźne potrzeby lub też raczej problemy charakterystyczne dla poszczególnych dziedzin na rynku polskim. Ponadto będąc przedsiębiorcą na bardzo szybko rozwijającym się rynku zaczęłam zdawać sobie sprawę z tego jak bardzo istotna dla organizacji/przedsiębiorstwa jest sprzedaż, osiąganie wyników sprzedażowych, etc. Ten element zawsze determinuje rozwój danej organizacji.
To w znaczącym stopniu stało się impulsem dla mnie do działania.

Ponad dwa lata temu zostałam zaproszona przez mojego wieloletniego znajomego, dr Fourali, szefa Marketing and Sales Standards Setting Body w Wielkiej Brytanii, na Galę National Sales Awards w Londynie. Zdałam sobie sprawę, że sposób w jaki są doceniane siły sprzedażowe w UK a Polsce różni się znacząco, niestety na nasza niekorzyść. Podczas tej gali poznałam również założyciela NSA w UK, Dona Hales, jednego z najbardziej znanych w Wielkiej Brytanii speców od sprzedaży. Zaproponowano mi wówczas przyjrzenie się NSA bliżej i zastanowienie się nad potencjałem takiego przedsięwzięcia w Polsce. Nie zastanawiałam się długo i podjęłam jedyną wówczas dla mnie akceptowalną decyzję, mianowicie decyzję o wprowadzeniu tego projektu na rynek polski. Zdawałam sobie również sprawę, że od decyzji o rozpoczęciu przygotowań do faktycznego launchu Polish National Sales Awards może upłynąć dużo czasu. I tak też się stało, po okresie roku dobrałam do projektu pierwszych partnerów merytorycznych – Redakcję BRIEF oraz dr Fourali i Marketing and Sales Standars Setting Body, za którymi to instytucjami pojawiły się kolejne.

Po kolejnym roku przygotowań i prac nad strukturą, metodologia i analizami rynkowymi, zbliżamy się do oficjalnego launchu Polish National Sales Awards, który będzie miał miejsce w październiku 2008. W międzyczasie zostałam jedynym spoza Wielkiej Brytanii sędzią NSA w UK, co bardzo również pomogło mi w zrozumieniu metodologii konkursu.

Mając wsparcie tak dużej ilości interesarjuszy, ten projekt ma olbrzymi potencjał i cieszy się ogromnym zainteresowaniem, zmierzając tylko ku sukcesowi.
 

Historia PNSA

Prezes Zarządu PNSAElżbieta Pełka

Dr Chahid Fouralitwórca metodologii PNSA

Elżbieta PełkaPrezes Zarządu PNSA
Notka biograficzna

Elżbieta Pełka - profesjonalny i doświadczony przedsiębiorca - swoją karierę w dziedzinie komunikacji rozpoczynała na początku lat 90., w Londynie w agencji Ogilvy&Mather, po uzyskaniu dyplomu z marketingu i komunikacji marketingowej. Wiedzę swoją uzupełniała podczas kilkunastu szkoleń, organizowanych przez firmy, w których pracowała. Szkolenia prowadziły dobrze znane międzynarodowe agencje, takie jak O&M - w Wiedniu i Pradze, The Rowland Company - w Brukseli oraz G.G.K. Occidental - w Wiedniu. Tak zdobyta wiedza umożliwia jej pracę w różnych środowiskach i pośród ludzi różnych kultur. Elżbieta Pełka jest pełnoprawnym członkiem Chartered Institute of Marketing w Wielkiej Brytanii i specjalizuje się w procesach zarządzaniu marką.


Dzięki kontaktom z różnymi kulturami i udziałowi w wielu przedsięwzięciach marketingowych, Elżbieta odznacza się głęboką i jednocześnie bardzo zróżnicowaną wiedzą na temat rynku. Po dołączeniu do firmy O&M i pracy w jej przedstawicielstwie w Londynie i w Polsce, postanowiła zmierzyć się z nowymi wyzwaniami, pracując dla takich firm jak G.G.K Direct, The Rowland Company i Edipresse/Marie Claire na stanowiskach Marketing Director i Account Manager/Account Director.


Po kilku latach wypełniania licznych obowiązków, Elżbieta podjęła próbę założenia i poprowadzenia własnej firmy. Dokonała tego w 2001 roku udowadniając, że jest doskonałym szefem, który dobrze radzi sobie z wyzwaniami.
Dzisiaj Elżbieta Pełka jest właścicielem i dyrektorem zarządzającym Elżbieta Pełka Creative Services, dobrze znanej agencji, zajmującej się marketingiem i komunikacją, która może pochwalić się bogatym portfolio klientów z branż: FMCG, dóbr inwestycyjnych oraz farmacji. E. P. Creative Services pomogła wielu firmom osiągnąć wspaniałe rezultaty, co bezpośrednio przekłada się na osiągane przez nie wyniki. Agencja jest polskim partnerem sieci międzynarodowej specjalizującej się w procesach zarządzania marką oraz działaniach B2B - BBN The Business Branding Network.
Elżbieta ma także wiele innych pasji, włączając w to wspieranie działalności charytatywnej oraz rozwijanie idei Polish National Sales Awards. Włącza się także w wiele inicjatyw w całej Europie, ze szczególnym uwzględnieniem Wielkiej Brytanii.

Zamknij
Prezes Zarządu PNSAElżbieta Pełka
Notka biograficzna

Elżbieta Pełka - profesjonalny i doświadczony przedsiębiorca - swoją karierę w dziedzinie komunikacji rozpoczynała na początku lat 90., w Londynie w agencji Ogilvy&Mather, po uzyskaniu dyplomu z marketingu i komunikacji marketingowej. Wiedzę swoją uzupełniała podczas kilkunastu szkoleń, organizowanych przez firmy, w których pracowała. Szkolenia prowadziły dobrze znane międzynarodowe agencje, takie jak O&M - w Wiedniu i Pradze, The Rowland Company - w Brukseli oraz G.G.K. Occidental - w Wiedniu. Tak zdobyta wiedza umożliwia jej pracę w różnych środowiskach i pośród ludzi różnych kultur. Elżbieta Pełka jest pełnoprawnym członkiem Chartered Institute of Marketing w Wielkiej Brytanii i specjalizuje się w procesach zarządzaniu marką.


Dzięki kontaktom z różnymi kulturami i udziałowi w wielu przedsięwzięciach marketingowych, Elżbieta odznacza się głęboką i jednocześnie bardzo zróżnicowaną wiedzą na temat rynku. Po dołączeniu do firmy O&M i pracy w jej przedstawicielstwie w Londynie i w Polsce, postanowiła zmierzyć się z nowymi wyzwaniami, pracując dla takich firm jak G.G.K Direct, The Rowland Company i Edipresse/Marie Claire na stanowiskach Marketing Director i Account Manager/Account Director.


Po kilku latach wypełniania licznych obowiązków, Elżbieta podjęła próbę założenia i poprowadzenia własnej firmy. Dokonała tego w 2001 roku udowadniając, że jest doskonałym szefem, który dobrze radzi sobie z wyzwaniami.
Dzisiaj Elżbieta Pełka jest właścicielem i dyrektorem zarządzającym Elżbieta Pełka Creative Services, dobrze znanej agencji, zajmującej się marketingiem i komunikacją, która może pochwalić się bogatym portfolio klientów z branż: FMCG, dóbr inwestycyjnych oraz farmacji. E. P. Creative Services pomogła wielu firmom osiągnąć wspaniałe rezultaty, co bezpośrednio przekłada się na osiągane przez nie wyniki. Agencja jest polskim partnerem sieci międzynarodowej specjalizującej się w procesach zarządzania marką oraz działaniach B2B - BBN The Business Branding Network.
Elżbieta ma także wiele innych pasji, włączając w to wspieranie działalności charytatywnej oraz rozwijanie idei Polish National Sales Awards. Włącza się także w wiele inicjatyw w całej Europie, ze szczególnym uwzględnieniem Wielkiej Brytanii.
 

Zamknij
Dr Chahid Fouralitwórca metodologii PNSA
Notka biograficzna

Dr Chahid Fourali

Dr Fourali posiada bogate doświadczenie, obejmujące takie obszary jak biznes, psychologia i edukacja. Pracował przez kilka lat prowadząc badania i publikując w większości dziedzin z którymi jest związany.

Dzięki konsultacjom z rządem brytyjskim doprowadził do utworzenia w Wielkiej Brytanii organizacji Marketing and Sales Standards Setting Body, która szybko zyskała uznanie, a następnie prowadził ją przez osiem lat. Poprzez udział w tym projekcie doprowadził również do ustanowienia światowej klasy zawodowych standardów w marketingu i najlepszych praktyk w sprzedaży.  W następstwie, dr Fourali doprowadził również do rozwoju pierwszych Standardów Marketingu Społecznego.

Praca dr Fourali na Wydziale Biznesu i Prawa, Moorgate, obejmuje wszystkie poziomy studiów uniwersyteckich, w tym nadzór nad programem doktoranckim. Jest profesjonalnym członkiem lub współpracownikiem kilku organizacji, w tym FRSA, FCIM, FInsSMM i BABCP.

 

Dr Fourali has a wealth of experience covering Business, Psychology and Education. He worked for several years in research and published in most areas he was associated with.

He led the consultation with the UK Government to set up the Marketing and Sales Standards Setting Body which he then led for eight years. He also led the development of the world-class occupational standards in marketing and sales which are now the basis for all nationally recognised qualifications in marketing and Sales. Following this development, Dr Fourali also led the development of the first Standards for Social Marketing.

Dr Fourali's work at The Faculty of Business and Law, Moorgate, covers all levels of the university studies including supervising on the Doctorate programme. He is a professional member or fellow of several professional bodies including the FRSA, FCIM, FInsSMM and BABCP.

Zamknij

Partner merytoryczny

  • AT Karney
  • Partnerzy

    • bcc
    • bpcc
    • lewiatan
    • sare
    • Efficient Consumer Response
    • Hellenic Coca-Cola
    • Millward Brown
    • HR Influences
    • Stowarzyszenie Interim Managers
    • Wielkopolski Klub Kapitału
    • Intercontinental
    • Strauss
    • Kompania Piwowarska
    • Brill AVMedia

    Partnerzy technologiczni VIII edycji PNSA

    • Macrologic
    • CHIMNEY

    Fundatorzy Nagród Szkoleniowych

    Uczestnicy dotychczasowych edycji

    • Polpharma
    • Alior Bank
    • Avon
    • Eurobank
    • Lotto
    • Mary Kay
    • Orange
    • Play P4
    • Link4 TU S.A.
    • Aviva
    • Coca Cola
    • Solaris

    FAQ

    • Jakie są korzyści z wzięcia udziału w konkursie?

      Udział w konkursie jest uznaniem prestiżu oraz najwyższych standardów zawodowych i etycznych reprezentowanych przez firmę i jej przedstawicieli na forum ogólnopolskim. Konkurs daje możliwość niezależnej oceny przez ekspertów i praktyków. Laureaci i wyróżnieni VII edycji Konkursu PNSA otrzymają prestiżowe szkolenia ufundowane przez takie firmy jak Brian Tracy International, Sandler Training, Persona Global.
      Udział w Konkursie PNSA stanowi wyróżnienie i docenienie najlepszych pracowników działów sprzedażowych firmy, buduje motywację oraz lojalność pracowników.
      Uczestnik konkursku PNSA zostaje ambasadorem dobrych praktyk w sprzedaży

       

    • Jakie kryteria są brane pod uwagę w procesie oceny?

      Przy weryfikacji zgłoszeń będą brane pod uwagę m.in. takie czynniki jak rzetelność przedstawionych danych, wiarygodność ich źródła, kompleksowość danych pozwalających ocenić wszelkie możliwe aspekty osiągniętego sukcesu, przedstawione porównania z najlepszymi praktykami rynkowymi, jakość otrzymanych referencji, aspekt etyczny prowadzonych działań udowodniony przez kandydata.

      Szczegółowe informacje zawarte są w Regulaminie Konkursu, dostępnym na stronie www.pnsa.pl.

      Ocena przez Komisję Sędziowską będzie dokonywana również pod kątem profesjonalnego wypełnienia Formularza Zgłoszeniowego wraz z dostarczonym kompletem załączników. Kandydaci podczas prezentacji oceny osiągnięć powinni się posługiwać wszelkimi miernikami efektywności, adekwatnymi dla danej branży oraz w odniesieniu do wybranej kategorii konkursowej.

      Tylko od podmiotu zgłaszającego oraz kandydatów zależeć będzie sposób, w jaki potwierdzą swoje osiągnięcia. Powinny to być dokumenty wiarygodne, możliwe do zweryfikowania przez sędziów w oparciu o dostępne źródła rynkowe.

    • Kim są członkowie Komisji Sędziowskiej?

      W skład Komisji Sędziowskiej wchodzi co najmniej 50 sędziów. Są nimi pracownicy naukowi, specjaliści i praktycy w zakresie zarządzania, sprzedaży, HR oraz szkoleń wybrani przez PNSA.

      Członkami Komisji Sędziowskiej mogą być wyłącznie osoby spełniające najwyższe standardy etyczne i merytoryczne. Każdy z sędziów przed rozpoczęciem prac zostanie zaprzysiężony do przestrzegania Regulaminu Konkursu PNSA oraz zachowania pełnej poufności otrzymanych danych.

    • Czym jest PNSA – Polish National Sales Awards?

      Misją PNSA jest działanie na rzecz rozwoju przedsiębiorstw poprzez wspieranie działów sprzedaży, będących motorem rozwoju firm i tym samym gospodarki, przy jednoczesnym stworzeniu etosu profesjonalnego sprzedawcy.

      Pierwsza edycja konkursu PNSA odbyła się w 2008 roku. Konkurs został stworzony na bazie The National Sales Awards oraz British Excellence In Sales & Marketing.

      Inicjatorem i pomysłodawcą PNSA jest prezes Elżbieta Pełka oraz dr Chahid Fourali.

      Opracowaniem przedsięwzięcia, jakim obecnie jest Polish National Sales Awards, wspólnie z Prezes Elżbietą Pełka, zajął się zespół praktyków sprzedaży z wieloletnim doświadczeniem.

      Nad prawidłowym przebiegiem merytorycznym konkursu czuwa firma doradcza PwC wspomagana przez Kapitułę Sędziowską PNSA.

    • Kto może wziąć udział w konkursie?

      Konkurs PNSA kierowany jest do wszystkich pracowników działów handlowych, zespołów
      i trenerów sprzedaży – ogółem przedstawicieli różnych szczebli sprzedaży i obsługi klienta.

      Ze względu na zapotrzebowanie uczestników w V edycji konkursu PNSA zostały stworzone kategorie dedykowane dla branży finansowej, ubezpieczeniowej oraz sprzedaży bezpośredniej.

      Ponadto do konkursu mogą zgłaszać się przedstawiciele samorządów lokalnych, którzy mogą wykazać się umiejętnościami w wykorzystywaniu środków unijnych oraz pomysłodawcy w zakresie wdrażania innowacyjnych projektów w ramach społeczności lokalnych.

    • Jaka jest różnica pomiędzy rejestracją a zgłoszeniem do konkursu PNSA?

      Rejestracja kandydata jest procesem odbywającym się on-line i pozwala w sposób sprawny i prosty podać wszelkie niezbędne dane kontaktowe kandydata oraz reprezentowanej firmy. Data rejestracji decyduje o koszcie zgłoszenia. Do 31 maja – 990 zł (netto).
      Po zakończeniu rejestracji, na wskazany podczas rejestracji kandydata adres e-mail, organizator konkursu prześle informację zwrotną. Po odnotowaniu wpłaty za udział w konkursie organizator prześle dane do logowania w systemie umożliwiającym wybór kategorii konkursowej oraz wypełnienie formularzy zgłoszeniowych. Termin wypełnienia formularza upływa w dniu 15 września.
        

    • Ile wynosi opłata zgłoszeniowa?

    • Dlaczego należy wnosić opłatę za zgłoszenie do konkursu?

      Konkurs PNSA jest przedsięwzięciem unikatowym na polskim rynku toteż proces oceny nadsyłanych zgłoszeń jest wyjątkowo zaawansowany metodologiczne, a przy tym jest procesem wieloetapowym i pracochłonnym, co generuje koszty na poziomie operacyjnym.

    • Ile muszę poświęcić na to czasu?

      Sam proces rejestracji zajmuje tylko kilkanaście minut.

      Sugerujemy, żeby przed rozpoczęciem wypełniania formularza zgłoszeniowego zapoznać się uważnie ze wszystkimi pytaniami i przygotować niezbędne materiały pomocnicze, co znacznie skróci proces przygotowania materiałów zgłoszeniowych. Prawidłowe przygotowanie zgłoszenia, powinno zająć nie więcej niż 2 godziny na podstawie przygotowanych materiałów.

      Zachęcamy do zapoznania się z Regulaminem VII edycji konkursu PNSA gdzie znajdują się informacje dotyczące kryteriów konkursowych oraz wag ocen w poszczególnych kryteriach.
      Wyłonieni finaliści, w ustalonym przez organizatora terminie, będą przedstawiać i bronić zgłoszony projekt przed Komisją Sędziowską w Warszawie.

      Na przesłuchanie jednego kandydata lub zespołu przeznaczone jest 45 minut, z czego 20 minut ma do dyspozycji kandydat zaś pozostały czas jest przeznaczony dla sędziów na zadawanie pytań dodatkowych.
        

    • Gdzie będą odbywały się przesłuchania finałowe?

      Osobiste przesłuchania finalistów będą odbywały się w Warszawie. 

    • Ile jest kategorii konkursowych?

      W siódmej edycji Polish National Sales Awards przewidziano 21 kategorii konkursowe oraz nagrodę dodatkową – tytuł SUPER SPRZEDAWCY ROKU, która zostanie przyznana najlepszemu finaliście danej edycji.

    Zamknij

    Dla mediów

    Materiały prasowe
    Dane kontaktowe
    Barbara Gacia PR Junior Account Executive
    Mobile +48 662 231 824
    Tel. (+48 22) 853 56 22 do 24
    barbara.gacia@epcreatives.pl
    Zamknij

    Brak

    Zamknij

    Moliwo logowania /
    rejestracji uruchomiona
    zostanie 11 czerwca br.

    Zamknij

    Patronaty medialne

    poprzednie
    • mediarun
    • Kariera Plus
    • Gazeta Ubepieczeniowa
    • Businesswoman life
    • Polish Market
    • Szef sprzedaży
    • Biznes Tuba
    • Thinktank
    • Gazeta Bankowa
    • Women In Sales Awards
    • OBSERVER
    • StartUp
    następne

    Patronat Instytucjonalny

    poprzednie
    • Samorząd Województwa Mazowieckiego
    następne

    Patronat strategiczny:

    poprzednie
    • Uniwersytet Warszawski
    • Akademia Leona Koźmińskiego
    nastpne