W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie ze stron serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej „Polityce Prywatności”

 




Kapituła Sędziowska

Kapituła Sędziowska czuwa nad pracami Zespołów Sędziowskich i jest ona odpowiedzialna z ramienia organizatorów za prawidłowy, zgodny z regulaminem przebieg prac sędziów oraz wybór laureatów konkursu.

  • Michał Pilkiewicz Director Supplier Services East Europe IMS Health
    Michał Pilkiewicz Director Supplier Services East Europe IMS Health
    Notka biograficzna

    Jako jedna z pierwszych osób w Polsce zdał wszystkie egzaminy The Advanced Certyficate in Marketing. Obecnie Country Manager IMS Health Poland... - przedstawiamy sylwetkę Michała Pilkiewicza.

     

    Manager z ponad 20 letnim doświadczeniem zawodowym popartym wymiernymi sukcesami w zarządzaniu, sprzedaży i marketingu w takich dziedzinach jak farmacja, badania rynkowe, reklama i PR, FMCG, dystrybucja olejów i smarów, turystyka oraz konsulting. Specjalizuje się w zarządzaniu procesami change management, łączeniu spółek oraz przygotowywaniu i wdrażaniu długofalowych strategii w obszarze BtoB and BtoC. Jako jedna z pierwszych osób w Polsce zdał wszystkie egzaminy The Advanced Certyficate in Marketing. Obecnie Country Manager IMS Health Poland – największej na świecie firmy dostarczającej dane i usługi konsultingowe dla klientów branży farmaceutycznej.

    Zamknij
  • Ewa Visan Dyrektor Wykonawczy Fundacja MY Pacjenci
    Ewa Visan Dyrektor Wykonawczy Fundacja MY Pacjenci
    Notka biograficzna

    Ewa Visan – Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe, zdobyte podczas pracy w firmach o międzynarodowym zasięgu takich jak Procter & Gamble, Nestle, Orkla Foods czy Makro Cash&Carry. Przeszła wszystkie szczeble kariery w strukturach sprzedażowych rozpoczynając pracę jako przedstawiciel handlowy w P&G. Umiejętności menadżerskie rozwijała na różnych etapach rozwoju firmy; tak na etapie zakładania firmy, jak i jej dynamicznego rozwoju, restrukturyzacji, modyfikacji czy szeroko pojętego zarządzania zmianą. Była dyrektorem ds. sprzedaży w Wizji TV oraz dyrektorem sprzedaży i marketingu w UPC Polska gdzie odpowiadała za planowanie i realizację strategii marketingowej firmy oraz zarządzanie sprzedażą usług telewizji kablowej i dostępu do Internetu . Zarządzała działem sprzedaży i marketingu w Eden Springs, a następnie kierowała departamentem marketingu Makro Cash&Carry oraz brała udział w tworzeniu nowego działu Customer Management Department. Ostatnio w ramach projektu doradczego w zakresie sprzedaży i marketingu współpracowała ze szwajcarską firmą wchodzącą na polski rynek.


    Absolwentka SGH i studiów MBA na Uniwersytecie Warszawskim i Uniwersytecie Illinois. Interesuje się architekturą wnętrz, lubi aktywny styl życia, jej pasją są podróże i poznawanie kultury Azji.

    Zamknij
  • Krzysztof Cybulski Katedra Marketingu Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
    Krzysztof Cybulski Katedra Marketingu Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
    Notka biograficzna

    Od 1988 konsultant marketingowy polskich i zagranicznych firm, oraz docent w Katedrze Marketingu Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Stale współpracuje ze znaczącymi szkołami zarządzania i marketingu, oraz agencjami badań rynku. Jest Kierownikiem Podyplomowych Studiów na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego – Zarządzanie sprzedażą dla Menedżerów firm.

     

    Zakres zainteresowań eksperckich i naukowych obejmuje problematykę zarządzania personelem sprzedażowym i organizacji działów sprzedaży, badania i analizy marketingowe, opracowywanie strategii marketingowych oraz strategii i operacyjnych planów sprzedaży oraz planów marketingowych, marketing międzynarodowy a także zagadnienia public participation.

    Zamknij
  • Jarosław Witwicki MACROLOGIC S.A., Członek Zarządu, Dyrektor Sprzedaży
    Jarosław Witwicki MACROLOGIC S.A., Członek Zarządu, Dyrektor Sprzedaży
    Notka biograficzna

    MACROLOGIC S.A., Członek Zarządu, Dyrektor Sprzedaży 

    Zamknij
  • Sebastian Jakubiak Przedsiębiorca, ekspert sprzedaży w branży IT
    Sebastian Jakubiak Przedsiębiorca, ekspert sprzedaży w branży IT
    Notka biograficzna

    Specjalizuje się w sprzedaży strategicznej, innowacyjnych rozwiązaniach informatycznychze szczególnym uwzględnieniem outsourcingu transformacyjnego. Obecnie zajmuje w firmie S&T Polska stanowisko Dyrektora Solution Practice Organization w randze Członka Zarządu.

    Sebastian, bazując na wieloletnim doświadczeniu w realizacji złożonych projektów informatycznych oraz zarządzaniu dużymi zespołami ludzkimi, odnosił znaczące sukcesy w sprzedaży zaawansowanych koncepcyjnie rozwiązań do największych przedsiębiorstw w Polsce. Jego wiedza w obszarze finansowym umożliwia mu skupianie się w procesie sprzedaży na zagadnieniach związanych ze zwiększaniem wartości dla interesariuszy.

    Jest autorem dziesiątek publikacji na temat wdrożeń różnych modeli biznesowych, strategii dla nowych produktów i usług oraz studiów przypadków. Artykuły jego autorstwa można znaleźć w Harvard Business Review, Forbesie, Computerworld, Pulsie Biznesu. Z racji swojej wiedzy często występuje na konferencjach, kongresach i prowadzi warsztaty.

    Wcześniej Sebastian pracował w Hewlett-Packard przez niemal 10 lat, przechodząc ścieżkę kariery od stanowiska Client Manager do Dyrektora Sprzedaży Usług dla sektora dużych klientów. Wcześniej zarządzał procesami outsourcingu w Netii oraz był kierownikiem projektów i konsultantem w firmach informatycznych. Uzyskał dyplom na Toruńskim Uniwersytecie Mikołaja Kopernika na Wydziale Fizyki Kwantowej z zakresu mikroelektroniki.

    Sebastian jest żonaty i ma dwie córki. Pasjonuje się narciarstwem oraz malarstwem cyfrowym, lubi gotować i grać w brydża.

    Zamknij
  • Grzegorz Sobiecki Członek Zarządu Stowarzyszenia Interim Managers, Prezes Zarzadu SKF Polska S.A.
    Grzegorz Sobiecki Członek Zarządu Stowarzyszenia Interim Managers, Prezes Zarzadu SKF Polska S.A.
    Notka biograficzna

     Ekspert w przywracaniu ekonomicznej i kulturowej równowagi w przedsiebiorstwach, stąd jego misją jest : „Uzdrawiam wartość firmy”. Wdraża więc projekty w których dba o równowagę na poziomie strategicznym, zarządczym oraz pod względem szczegółów wykonawczych w stronę jednocześnie efektywności operacyjnej oraz efektywności organizacyjnej.
    Specjalizuje sie w kilku kierunkach: budowania wzrostu firmy wg. metodyki Błekitnego Oceanu, due diligence oraz integracji w procesie M&A. Zajmuje sie obszarem poprawy efektywności według metodyki Lean Manufacturing, zarządzaniem jakością według metodyki GMP oraz restrukturyzacją.
    Wspomniane wdrożenia realizuje zawsze na podłożu zarządzania zmianą według wielokrotnie udowodnionej autorskiej metodyki 3Z: Zespół, Zmierz , Zmierzaj.
    We wszystkich kierunkach działania wspiera firmy poprzez szyte na miarę warsztaty i szkolenia- jest certyfikowanym Trenerem.
    Posiada doświadczenie w pracy w organizacjach FMCG, B2B i Farmacji. Swoje umiejętności nabył poprzez 30 lat doświadczenia w pracy na stanowiskach Prezesa, Wiceprezesa, Managera, Interim managera w przedsiębiorstwach w Polsce i za granica. Swobodnie porusza sie w kulturze korporacyjnej lub właścicielskiej. Prowadzi projekty w językach polskim, angielskim i rosyjskim. Członek Zarządu Stowarzyszenia Interim Managers, Prezes Zarzadu SKF Polska S.A.
     

    Zamknij

Partner merytoryczny

  • AT Karney
  • Partnerzy

    • bcc
    • bpcc
    • lewiatan
    • sare
    • Efficient Consumer Response
    • Hellenic Coca-Cola
    • Millward Brown
    • HR Influences
    • Stowarzyszenie Interim Managers
    • Wielkopolski Klub Kapitału
    • Intercontinental
    • Strauss
    • Kompania Piwowarska
    • Brill AVMedia

    Partnerzy technologiczni VIII edycji PNSA

    • Macrologic
    • CHIMNEY

    Fundatorzy Nagród Szkoleniowych

    Uczestnicy dotychczasowych edycji

    • Polpharma
    • Alior Bank
    • Avon
    • Eurobank
    • Lotto
    • Mary Kay
    • Orange
    • Play P4
    • Link4 TU S.A.
    • Aviva
    • Coca Cola
    • Solaris

    FAQ

    • Jakie są korzyści z wzięcia udziału w konkursie?

      Udział w konkursie jest uznaniem prestiżu oraz najwyższych standardów zawodowych i etycznych reprezentowanych przez firmę i jej przedstawicieli na forum ogólnopolskim. Konkurs daje możliwość niezależnej oceny przez ekspertów i praktyków. Laureaci i wyróżnieni VII edycji Konkursu PNSA otrzymają prestiżowe szkolenia ufundowane przez takie firmy jak Brian Tracy International, Sandler Training, Persona Global.
      Udział w Konkursie PNSA stanowi wyróżnienie i docenienie najlepszych pracowników działów sprzedażowych firmy, buduje motywację oraz lojalność pracowników.
      Uczestnik konkursku PNSA zostaje ambasadorem dobrych praktyk w sprzedaży

       

    • Jakie kryteria są brane pod uwagę w procesie oceny?

      Przy weryfikacji zgłoszeń będą brane pod uwagę m.in. takie czynniki jak rzetelność przedstawionych danych, wiarygodność ich źródła, kompleksowość danych pozwalających ocenić wszelkie możliwe aspekty osiągniętego sukcesu, przedstawione porównania z najlepszymi praktykami rynkowymi, jakość otrzymanych referencji, aspekt etyczny prowadzonych działań udowodniony przez kandydata.

      Szczegółowe informacje zawarte są w Regulaminie Konkursu, dostępnym na stronie www.pnsa.pl.

      Ocena przez Komisję Sędziowską będzie dokonywana również pod kątem profesjonalnego wypełnienia Formularza Zgłoszeniowego wraz z dostarczonym kompletem załączników. Kandydaci podczas prezentacji oceny osiągnięć powinni się posługiwać wszelkimi miernikami efektywności, adekwatnymi dla danej branży oraz w odniesieniu do wybranej kategorii konkursowej.

      Tylko od podmiotu zgłaszającego oraz kandydatów zależeć będzie sposób, w jaki potwierdzą swoje osiągnięcia. Powinny to być dokumenty wiarygodne, możliwe do zweryfikowania przez sędziów w oparciu o dostępne źródła rynkowe.

    • Kim są członkowie Komisji Sędziowskiej?

      W skład Komisji Sędziowskiej wchodzi co najmniej 50 sędziów. Są nimi pracownicy naukowi, specjaliści i praktycy w zakresie zarządzania, sprzedaży, HR oraz szkoleń wybrani przez PNSA.

      Członkami Komisji Sędziowskiej mogą być wyłącznie osoby spełniające najwyższe standardy etyczne i merytoryczne. Każdy z sędziów przed rozpoczęciem prac zostanie zaprzysiężony do przestrzegania Regulaminu Konkursu PNSA oraz zachowania pełnej poufności otrzymanych danych.

    • Czym jest PNSA – Polish National Sales Awards?

      Misją PNSA jest działanie na rzecz rozwoju przedsiębiorstw poprzez wspieranie działów sprzedaży, będących motorem rozwoju firm i tym samym gospodarki, przy jednoczesnym stworzeniu etosu profesjonalnego sprzedawcy.

      Pierwsza edycja konkursu PNSA odbyła się w 2008 roku. Konkurs został stworzony na bazie The National Sales Awards oraz British Excellence In Sales & Marketing.

      Inicjatorem i pomysłodawcą PNSA jest prezes Elżbieta Pełka oraz dr Chahid Fourali.

      Opracowaniem przedsięwzięcia, jakim obecnie jest Polish National Sales Awards, wspólnie z Prezes Elżbietą Pełka, zajął się zespół praktyków sprzedaży z wieloletnim doświadczeniem.

      Nad prawidłowym przebiegiem merytorycznym konkursu czuwa firma doradcza PwC wspomagana przez Kapitułę Sędziowską PNSA.

    • Kto może wziąć udział w konkursie?

      Konkurs PNSA kierowany jest do wszystkich pracowników działów handlowych, zespołów
      i trenerów sprzedaży – ogółem przedstawicieli różnych szczebli sprzedaży i obsługi klienta.

      Ze względu na zapotrzebowanie uczestników w V edycji konkursu PNSA zostały stworzone kategorie dedykowane dla branży finansowej, ubezpieczeniowej oraz sprzedaży bezpośredniej.

      Ponadto do konkursu mogą zgłaszać się przedstawiciele samorządów lokalnych, którzy mogą wykazać się umiejętnościami w wykorzystywaniu środków unijnych oraz pomysłodawcy w zakresie wdrażania innowacyjnych projektów w ramach społeczności lokalnych.

    • Jaka jest różnica pomiędzy rejestracją a zgłoszeniem do konkursu PNSA?

      Rejestracja kandydata jest procesem odbywającym się on-line i pozwala w sposób sprawny i prosty podać wszelkie niezbędne dane kontaktowe kandydata oraz reprezentowanej firmy. Data rejestracji decyduje o koszcie zgłoszenia. Do 31 maja – 990 zł (netto).
      Po zakończeniu rejestracji, na wskazany podczas rejestracji kandydata adres e-mail, organizator konkursu prześle informację zwrotną. Po odnotowaniu wpłaty za udział w konkursie organizator prześle dane do logowania w systemie umożliwiającym wybór kategorii konkursowej oraz wypełnienie formularzy zgłoszeniowych. Termin wypełnienia formularza upływa w dniu 15 września.
        

    • Ile wynosi opłata zgłoszeniowa?

    • Dlaczego należy wnosić opłatę za zgłoszenie do konkursu?

      Konkurs PNSA jest przedsięwzięciem unikatowym na polskim rynku toteż proces oceny nadsyłanych zgłoszeń jest wyjątkowo zaawansowany metodologiczne, a przy tym jest procesem wieloetapowym i pracochłonnym, co generuje koszty na poziomie operacyjnym.

    • Ile muszę poświęcić na to czasu?

      Sam proces rejestracji zajmuje tylko kilkanaście minut.

      Sugerujemy, żeby przed rozpoczęciem wypełniania formularza zgłoszeniowego zapoznać się uważnie ze wszystkimi pytaniami i przygotować niezbędne materiały pomocnicze, co znacznie skróci proces przygotowania materiałów zgłoszeniowych. Prawidłowe przygotowanie zgłoszenia, powinno zająć nie więcej niż 2 godziny na podstawie przygotowanych materiałów.

      Zachęcamy do zapoznania się z Regulaminem VII edycji konkursu PNSA gdzie znajdują się informacje dotyczące kryteriów konkursowych oraz wag ocen w poszczególnych kryteriach.
      Wyłonieni finaliści, w ustalonym przez organizatora terminie, będą przedstawiać i bronić zgłoszony projekt przed Komisją Sędziowską w Warszawie.

      Na przesłuchanie jednego kandydata lub zespołu przeznaczone jest 45 minut, z czego 20 minut ma do dyspozycji kandydat zaś pozostały czas jest przeznaczony dla sędziów na zadawanie pytań dodatkowych.
        

    • Gdzie będą odbywały się przesłuchania finałowe?

      Osobiste przesłuchania finalistów będą odbywały się w Warszawie. 

    • Ile jest kategorii konkursowych?

      W siódmej edycji Polish National Sales Awards przewidziano 21 kategorii konkursowe oraz nagrodę dodatkową – tytuł SUPER SPRZEDAWCY ROKU, która zostanie przyznana najlepszemu finaliście danej edycji.

    Zamknij

    Dla mediów

    Materiały prasowe
    Dane kontaktowe
    Barbara Gacia PR Junior Account Executive
    Mobile +48 662 231 824
    Tel. (+48 22) 853 56 22 do 24
    barbara.gacia@epcreatives.pl
    Zamknij

    Brak

    Zamknij

    Moliwo logowania /
    rejestracji uruchomiona
    zostanie 11 czerwca br.

    Zamknij

    Patronaty medialne

    poprzednie
    • mediarun
    • Kariera Plus
    • Gazeta Ubepieczeniowa
    • Businesswoman life
    • Polish Market
    • Szef sprzedaży
    • Biznes Tuba
    • Thinktank
    • Gazeta Bankowa
    • Women In Sales Awards
    • OBSERVER
    • StartUp
    następne

    Patronat Instytucjonalny

    poprzednie
    • Samorząd Województwa Mazowieckiego
    następne

    Patronat strategiczny:

    poprzednie
    • Uniwersytet Warszawski
    • Akademia Leona Koźmińskiego
    nastpne