[su_heading size=”20″]W dniach 13-14 listopada 2018 roku, odbyły się ostatnie w tym roku warsztaty dla finalistów IX edycji konkursu PNSA.[/su_heading]
Finał X edycji konkursu Polish National Sales Awards, zbliża się wielkimi krokami. Komisje Sędziowskie do 26 listopada przesłuchają wszystkich finalistów jubileuszowej X edycji. Pierwsze rozstrzygnięcia już za nami, a wyniki zostaną ogłoszone 3 grudnia na uroczystej gali w warszawskim Hotelu InterContinental. Chętnych, którzy chcą obejrzeć z bliska rozdanie nagród w najbardziej prestiżowym konkursie sektora sprzedaży i obsługi klienta, zapraszamy do zakupu biletów.
KUP BILET NA GALĘ X EDYCJI PNSA
Za nami ostatnie już w tym roku kalendarzowym, warsztaty dla finalistów poprzedniej edycji, dedykowane kadrom specjalistów oraz ekspertów.
Zajęcia, podobnie jak poprzednie, świetnie poprowadził Jakub Lewandowski, trener, coach ICC oraz Prezes Spółki Pasja G.D.T. Gościem specjalnym warsztatów i zarazem drugim prowadzącym był Przemysław Świercz, kapitan oraz zawodnik Reprezentacji Polski w piłce nożnej w Amp Futbolu.
Inspirujące dla uczestników warsztaty zostały podzielone na dwa moduły:
Moduł nr 1: Psychologia sukcesu sprzedawcy w oparciu o wartości etyczne, podzielone na
CELE:
- przedstawienie mechanizmów sprzedażowych w oparciu o zbadane wcześniej potrzeby klienta;
- zgłębienie zagadnienia dotyczącego procesu i sposobów zwiększania sprzedaży;
- wskazanie zależności między umiejętnym badaniem potrzeb a późniejszym zadowoleniem klienta;
- pokazanie znaczenia komunikacji osób biorących udział w procesie sprzedaży.
KORZYŚCI:
- wypracowanie wizerunku profesjonalnego handlowca i doradcy klienta;
- zyskanie świadomości istoty i roli badania potrzeb w procesie sprzedaży;
- uświadomienie zagrożeń wynikających z szumów komunikacyjnych występujących podczas rozmowy z klientem (wyrobienie nawyku parafrazowania);
- wzrost poczucia własnej wartości jako sprzedawcy.
Główną tematyką pierwszego modułu były jakże ważne dla każdego sprzedawcy psychologia sukcesu sprzedaży, w oparciu o motywację i automotywację; analiza psychologiczna handlowca pod kątem typologii osobowościowej oraz topologia klientów.
Moduł nr 2: Efektywność sprzedażowa w oparciu o model Insights Discovery. Również druga część zajęć została podzielona na:
CELE:
- Zwiększenie świadomości członków zespołu w zakresie preferencji i wynikających z nich zachowań.
- Polepszenie przepływu komunikacji w zespole.
- Zwiększenie wglądu we własne sposoby reagowania w różnych sytuacjach zawodowych i pozazawodowych.
- Wypracowanie rozwiązań zwiększających efektywność realizowanych działań.
- Wzbudzenie motywacji do szukania rozwiązań – dostosowanie się do poszczególnych typów osobowości.
KORZYŚCI:
- zrozumienie, że wszyscy mają szansę dalszego efektywnego rozwoju;
- zrozumienie zasad rządzących efektywną pracą;
- zwiększenie poczucia bezpieczeństwa;
- większe utożsamianie się z zespołem i firmą;
- udrożnienie kanałów komunikacyjnych;
- uświadomienie sobie istotności współpracy zespołowej w kontekście realizacji celów firmy;
- zrozumienie, że są różne typy osobowości i ludzkie zachowanie wynika z tej różnorodności;
- wzrost efektywności własnej i zespołu;
- wzrost zaufania do innych współpracowników i przełożonych.
Model Insights Discovery to świetne narzędzie, zarówno dla trenera, jak i dla uczestnika warsztatów. Przed warsztatami uczestnicy wypełnią test Insights Discovery® oraz zapoznają się z własnym profilem osobowości zawartym w raporcie on-line. Dzięki temu zdobędą bazę do dalszej pracy opartej na metodologii Insights Discovery®.
Dziękujemy wszystkim uczestnikom warsztatów za przybycie i zapraszamy na kolejne zajęcia dedykowane finalistom.
[su_custom_gallery source=”media: 1554,1552″ limit=”40″ link=”custom” width=”550″ height=”400″ title=”never”] [su_custom_gallery source=”media: 1555″ limit=”40″ link=”custom” width=”350″ height=”600″ title=”never”]