Pod koniec roku 2018 odbędzie się jubileuszowa X Gala Finałowa Polish National Sales Awards podczas której wyłonieni zostaną najlepsi specjaliści w Polsce działający w szeroko rozumianym sektorze sprzedaży.
Ale PNSA to nie tylko konkurs – to długofalowe, wymierne i całoroczne działania, których celem jest wpływanie na Polski rynek sprzedaży tak, aby szerząc dobre praktyki podnosić jakość i efektywność działań sprzedażowych i zarazem doświadczeń konsumenckich.
W tegorocznej edycji wydarzenia partnerem został YesIndeed z którym PNSA łączą wspólne idee i cele do zrealizowania.
PNSA już od ponad 10-ciu lat realizuje swoją ideę prowadząc komunikację w mediach, organizując warsztaty i szkolenia a także nagradzając najlepszych w dziedzinie – dyrektorów, managerów, handlowców i sprzedawców. Działalność YesIndeed idealnie wpisuje się w misję PNSA.
YesIndeed to nowa spółka powołana przez InDreams, największą firmę aktywizacji sprzedaży oraz incentive travel w Polsce. YesIndeed wesprze firmy posiadające sieci sprzedaży, a także sieci franczyzowe w aktywizowaniu sprzedaży. Będzie przeprowadzać audyty sił sprzedaży i realizować działania z wykorzystaniem lojalizacji, grywalizacji oraz motywacji, pozwalające osiągać cele sprzedażowe, a w konsekwencji lepsze wyniki biznesowe.
YesIndeed to grupa doświadczonych managerów, ekspertów w dziedzinie motywowania i tworzenia zespołów sprzedażowych, którzy przez lata w strukturach InDreams, tworzyli i realizowali najbardziej zaawansowane programy wsparcia sprzedaży dla Klientów takich jak: Coca- Cola, Unilever czy Grupa Żywiec.
„YesIndeed pracuje dla liderów w swoich branżach. W Programach Aktywizacji Sprzedaży, które dla nich prowadzimy, widzimy każdego roku nowe perełki – niewiarygodnie zaangażowanych i kreatywnych pracowników sił sprzedaży – i to właśnie ich chcemy docenić. Partnerstwo z Polish National Sales Awards pozwoli nam dzielić się doświadczeniem i pokazywać nowe trendy, takie jak grywalizacja i nowe podejście do zmian pokoleniowych.” – powiedział Paweł Kornosz, Członek Zarządu YesIndeed.
„Naszym celem w Polish National Sales Awards jest budowanie partnerstw strategicznych, pozwalających na promowanie najważniejszych dla nas wartości jakimi są: etyka, skuteczność i kompetencje w sprzedaży” – podsumowała Elżbieta Pełka, prezes Polish National Sales Awards.
Współpraca PNSA oraz YesIndeed pozwoli wspomnianym organizacjom jeszcze lepiej identyfikować i rozwiązywać problemy rynku sprzedaży w Polsce, jednocześnie szerząc i wdrażając najwyższe standardy w tej dziedzinie i wpływając na kształtowanie pozytywnych praktyk na tym trudnym i wymagającym rynku.
PNSA to unikalne przedsięwzięcie, które aktywnie kształtuje najwyższe standardy etyczne sprzedaży i obsługi klienta, zrzeszając kluczowych, doświadczonych teoretyków i praktyków. Celem organizacji jest promowanie pozytywnych praktyk oraz budowanie etosu profesjonalnego sprzedawcy. PNSA charakteryzuje unikalna metodologia, dzięki której jest to przedsięwzięcie wiodące w skali kraju.
– Polish National Sales Awards od lat współpracuje z organizacjami, stowarzyszeniami i mediami, które wskazują etykę w biznesie oraz pozytywne standardy jako priorytety swojej działalności. Z satysfakcją obserwujemy efekty tego współdziałania – powiedziała Elżbieta Pełka, prezes Polish National Sales Awards. Zainteresowanie branży tematem oraz świadomość kluczowej roli etosu sprzedawcy w widoczny sposób rośnie, co jest wyraźnie widoczne podczas konkursu PNSA. Jest to efektem wieloletniej pracy praktyków, którzy tworzą PNSA. Współpraca z YesIndeed posłuży rozwojowi branży – dodaje.