Komisja Sędziowska

Komisja Sędziowska to ponad 50 certyfikowanych w procesie PNSA ekspertów, a przede wszystkim wybitnych przedstawicieli sektora sprzedaży
i obsługi klienta oraz świata akademickiego. Ich zadaniem jest dokonanie dwuetapowej oceny kandydatów konkursu.

Związany ze sprzedażą od 2003 roku, a od 16 lat w branży telekomunikacyjnej, 5 lat w strukturach Orange, gdzie pracował na różnych stanowiskach. Karierę rozpoczynał od sprzedawcy w salonie Idea/Orange przechodząc kolejne szczeble, zdobywając przy tym doświadczenie pozwalające na objęcie stanowiska Menedżera Rozwoju Sprzedaży Partnerskiej. Kolejny krok w karierze to 11 lat pracy w Play, gdzie zajmował stanowiska menadżerskie odpowiadające za budowę, rozwój i działania operacyjne salonów sprzedaży oraz budowę nowoczesnych kanałów dystrybucji. Od 2019 roku związany z Canal Plus, gdzie odpowiada za sprzedaż i rozwój usług telewizyjnych w segmencie prepaid oraz współprace z kluczowymi klientami branży Consumer Elelctronics.
Tomasz Ambroziak

Senior Manager Canal +

Posiada 25 lat doświadczenia w IT i Konsultingu IT. Od początku swojej kariery zawodowej zawsze po stronie dostawcy. Aktualnie kieruje działem Cloud & AI w IBM, z którym jest związany od pięciu lat. Poprzednio odpowiadał w HP za sprzedaż usług do sektora energetycznego, a wcześniej pracował w Atos, gdzie tworzył od podstaw Centrum Kompetencyjne BI. Następnie kierował działem SAP, by wreszcie być członkiem Zespołu Zarządzającego. Absolwent dwóch wydziałów Uniwersytetu Warszawskiego: Matematyki oraz Nauk Ekonomicznych, a także uczestnik wielu programów managerskich, m.in. na uczelniach: HEC Paris oraz London School of Business.
Marcin Bielecki

Cloud & AI Business Unit Leader, IBM

Doświadczona HR Manager, trenerka biznesu oraz właścicielka firmy doradczej TNB Training; ponad 20 lat doświadczenia biznesowego i HR-owego zarówno w korporacjach, jak i mniejszych przedsiębiorstwach.
Katarzyna Braś

HR Manager, Grupa Krosotki

Marcin Brucki

Dyrektor Rozwiązań Biznesowych Sprzedaż do Klientów Kluczowych i Korporacyjnych, Orange Polska

Manager, mentor, trener customer service / contact center - od ponad 21 lat skoncentrowany na rozwoju efektywności sprzedaży i obsługi klienta w sektorze usług. Propagator standardów oraz dobrych praktyk Customer Contact Center. Inicjator i główny organizator wielu ważnych projektów branżowych. Prezes Fundacji Forum Call Center – niezależnej organizacji działającej na rzecz rozwoju rynku call / contact center i profesjonalnej obsługi klienta.

Wspiera zarządy i zespoły projektowe w zakresie wdrażania i zarządzania strukturami contact center.
Maciej Buś

Customerfixe

Specjalizuje się w tworzeniu skutecznej komunikacji i sprzedaży wykorzystującej social media (szczególnie Linkedin).

Autorka dwóch książek: „Psychologia zmiany w życiu i biznesie” oraz „Silna Marka na Linkedin, czyli social selling w praktyce”. Wersja angielska „Strong Brand on LinkedIn social selling in practice” dostępna na Amazon. Doświadczenie zawodowe: Posiada managerskie doświadczenie pracy dla takich korporacji jak Henkel, Lyreco, L’Oreal. Obszary działania to brand marketing oraz sprzedaż i bezpośrednia praca z największymi klientami firmy jako KAM. Od 2017 roku prowadzi własną firmę. Wraz z zespołem prowadzi projekty rozwojowe oraz wdrożeniowe z zakresu social sellingu, employer brandingu oraz employee advocacy.

Wśród jej klientów znaleźli się m.in.: Brother, Ericsson, Hestia, Nokia, PwC, Volvo, Millennium, LGK, BDI, Xerox, Beck, Warta, Santander, Microsoft i wielu, wielu innych. Absolwentka Executive MBA (Coventry University UK), SGH oraz Uniwersytetu Warszawskiego Prelegentka prestiżowych konferencji m.in. Pulsu Biznesu czy Europejskie Forum Gospodarcze, Social Media Week czy I Love Marketing, Festiwal Innowacji Małopolska. Wywiady i publikacje jej autorstwa do tej pory ukazały się w m.in.: Wysokie Obcasy, Coaching, Benefit, Biznesmen, Marketer Plus, Puls Biznesu, Rzeczpospolita.
Angelika Chimkowska

Strateg Social Sellingu i Silnych Marek

Artur Derela jest absolwentem Politechniki Warszawskiej oraz Wyższej Szkoły Menedżerskiej w Warszawie. W latach 1998–2008 pracował najpierw w dziale sprzedaży warszawskiego Novotelu Centrum, a później został szefem sprzedaży hotelowej. Następnie przez blisko dwa lata pełnił obowiązki zastępcy dyrektora w poznańskim Novotelu Centrum. Z kolei w latach 2010–2019 pełnił rolę dyrektora generalnego hoteli Mercure w Mrągowie, Toruniu, Wrocławiu, Poznaniu oraz w Warszawie. Do zespołu Polskiego Holdingu Hotelowego dołączył w 2019 r., gdzie do końca sierpnia 2020 r. był dyrektorem hotelu Best Western w Juracie, a w tym samym czasie od kwietnia wspierał merytorycznie załogę Best Western Plus Hotel Olsztyn Old Town. Od 2020 do końca stycznia 2022 pełnił funkcję dyrektora czterogwiazdkowego hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport, a następnie od 1 lutego 2022 został dyrektorem sąsiadującego, pięciogwiazdkowego Renaissance Warsaw Airport Hotel.
Artur Derela

General Manager, Renaissance Warsaw Airport Hotel

Robert Drzewniak

Regional Director, BNP Paribas Bank Polska

Doświadczony manager specjalizujący się w sprzedaży i obsłudze klienta kanałami zdalnymi. Twórca wielu innowacyjnych projektów pozwalających na podwyższenie wskaźnika satysfakcji klienta, obniżenie kosztów, podwyższenie sprzedaży czy migracji klientów pomiędzy kanałami obsługi w Grupie PZU (V-ce Prezes PZU Centrum Operacji S.A.) Współtwórca jednego z największych wielojęzycznych działów obsługi klienta i sprzedaży działających na rynku polskim. Jako CEO osiągnął najwyższy wynik finansowy firmy lidera outsourcingu usług Contact Center w Polsce. Obecnie kieruje bankowością bezpośrednią w Banku Millennium SA. Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i IESE Business School W Barcelonie. Uwielbia uprawiać wiele dyscyplin sportu i jest fanem FC Barcelony do której akademii uczęszcza jego syn Kamil.
Rafał Dywan

Dyrektor Departamentu Bankowości Bezpośredniej, Bank Millennium

Od ponad 20 lat związana z branżą telekomunikacyjną, zaczynała karierę jako sprzedawca usług telekomunikacyjnych po stronie Operatora w segmencie B2C oraz B2B.

Obecnie w globalnym koncernie koreańskim LG, z sukcesami realizuje strategie sprzedaży produktów mobile do Operatorów telekomunikacyjnych oraz sieci handlowych.

W codziennym kierowaniu zespołem najistotniejsza jest praca zespołowa oraz jasno określone cele.

Absolwentka Uniwersytetu Szczecińskiego, na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz SGH, studia podyplomowe Zarządzanie Produktami.
Agnieszka Frąckowiak

Dyrektor Sprzedaży działu Mobile Communications, LG Electronics Polska

Praktyk biznesu, coach, mentor z 25 letnim doświadczeniem menadżerskim w systemie Coca-Cola na stanowiskach Dyrektora ds. HR i Dyrektora ds. Rozwoju i Coachingu. Wykładowca MBA w Polsko-Amerykańskim Centrum Zarządzania PAM Center.

Ekspert w zakresie przywództwa, rozwoju kariery i efektywności zespołowej. Działa wolontarnie między innymi jako mentor w organizacji Vital Voices, wspierającej rozwój utalentowanych kobiet. Inicjatorka i organizatorka wydarzenia Mentoring Weekend w Sopocie dla topowych liderów biznesu. Dwukrotnie uhonorowana prestiżową nagrodą Play to Win Award, za wkład i osiągnięcia w zakresie rozwoju ludzi i organizacji w CCHBC Polska. Promotorka idei pozytywnego przywództwa i etyki w biznesie.
Anna Karecka

Praktyk biznesu, coach, mentor

Przemysław Kostrzewa

Menedżer Sprzedaży, Instalcompact

Dyrektor Sprzedaży, Dyrektor Generalny w firmach konsumenckich: Pura Vida, Algida, Nestle Nespresso i innych. Konsultant i doradca w zakresie wprowadzania firm międzynarodowych na rynek polski. Szkoleniowiec w ICAN Institiute i Collegium Humanum.
Paweł Kwiatkowski

Dyrektor Sprzedaży

Międzynarodowy rekruter, z sukcesem prowadziła poszukiwania kadry kierowniczej dla klientów w Polsce, Szwecji, Rosji i na Węgrzech. Jej 3-letnie doświadczenie na rynku Europy Środkowo-Wschodniej pozwala jej promować profile wysokiej klasy kandydatów wśród najlepszych klientów. Wcześniej pracowała jako European Marketing Manager w Vancouver w Kanadzie i była odpowiedzialna za promocję szkolnictwa prywatnego w Kanadzie i Nowej Zelandii. Agnieszka Lupa współpracowała z Ambasadą Kanady i była odpowiedzialna za zatrudnianie przedstawicieli w Europie, Azji i Australii. Ostatnio pracowała jako Logistics & Retail Manager CEE w Antal International i była odpowiedzialna za rozwój biznesu, zarządzanie projektami oraz szkolenie nowych konsultantów w swoim zespole. Pani Agnieszka Lupa jest członkiem ICEF, CEC, Kanadyjsko-Polskiej Izby Gospodarczej oraz innych stowarzyszeń biznesowych.
Agnieszka Lupa

A&Lupa Managing Director

Dyrektor Zdalnej Bankowości Klienta Zamożnego w Banku Millennium. Od początku swojej kariery zawodowej związany ze sprzedażą, a od 2011 z sektorem bankowym. Zaczynał pracę od stanowiska doradcy klienta w placówce bankowej. Posiada doświadczenie w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi. Od 2015 roku związany z branżą CC, tworzy i rozwija zespoły i procesy sprzedażowe, nastawiane na zdalną współpracę z klientem. Koordynował pracę Zespołów sprzedażowych w Departamencie Bankowości Bezpośredniej, a aktualnie odpowiedzialny za Zespoły dedykowane do współpracy zdalnej z Klientami Zamożnymi w Banku Millennium. W codziennej pracy fan coachingowego stylu zarządzania, prywatnie – niespełniony basista zespołu rockowego.
Szymon Marchewa

Head of Affluent Client Remote Service Team

Manager z 20 letnim doświadczeniem w sektorze farmaceutycznym. Pracuje w firmie Bionorica jako Krajowy Kierownik Sprzedaży i odpowiadam za cały kanał dystrybucji i sprzedaży. Z pasją popularyzuje ideę fitoinżynierii w Polsce.
Sebastian Matysiak

Krajowy Kierownik Sprzedaży, Bionorica

Jako Dyrektor Zarządzający firmy BiViSee wspiera przedsiębiorstwa w uzyskiwaniu wyższej efektywności sprzedaży B2B oraz transformacji cyfrowej biznesu. Poprzednio, w firmie Experian był odpowiedzialny za rozwój sprzedaży partnerskiej w DACH & CEE. Wcześniej, w firmie QlikTech jako Członek Zarządu odpowiadał za sprzedaż w 18 krajach regionu CEE. Pracował na stanowiskach związanych ze sprzedażą między innymi w firmach Microsoft, Oracle, PeopleSoft.
Marcin Mazur

Dyrektor Zarządzający, BiViSee

Psycholog biznesu, Certyfikowany Międzynarodowy Konsultant Psychoterapii Pozytywnej PPT, Certyfikowany Konsultant Mindsonar, trener i interim manager. Praktyk z 13 letnim stażem. Łączy wiedzę psychologiczną z doświadczeniem biznesowym. Poza wspieraniem ludzi w środowisku pracy, pracuje także z klientami indywidualnymi w zakresie wsparcia terapeutycznego, ze szczególnym uwzględnieniem adaptacji do zmian, stresu związanego z odpowiedzialnością za innych ludzi i konsekwencjami podejmowanych decyzji, presji zawodowej czy trudnej sytuacji życiowej.
Anna Mucha

Psycholog biznesu

Zastępca Dyrektora Komercyjnego w Orange Polska, aktywny mentor i członkini programu Liderki Razem.
Joanna Mundziel

Anna Niewodzka

Certyfikowany trener IAB Polska programu DIMAQ, jak również certyfikowany specjalista Google Adwords. Ekspert i doradca w zakresie marketingu internetowego. Posiada 20-letnią praktykę w budowie strategii marketingowych, projektowaniu procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem. Prowadził również własną agencję interaktywną NetMarkets, a także zarządzał agencją OS3. Kierował marketingiem usług dodanych w T-Mobile. Wcześniej był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst & Young (obecnie: EY).
Leszek Nowak

Certyfikowany trener IAB Polska

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Od blisko 12 lat związany z obszarem customer care w Dep. Bankowości Bezpośredniej w Banku Millennium. Entuzjasta strategii „service to sales” oraz niekonwencjonalnego podejścia do zarządzania, w tym koncepcji turkusowej rewolucji. Finalista wielu konkursów branżowych (m.in. Polish Contact Center Awards w kat. Najlepszy Team Lider 2019, PNSA 2020 w kat. Menedżer ds. Obsługi Klient). Ambasador i twórca inicjatyw rozwoju Pracowników Banku Millennium.

Aktualnie koordynuje pracami Zespołów Obsługi Klientów Zamożnych oraz Biznes – we wszystkich kanałach obsługi zdalnej (mail, czat, telefon). W wolnych chwilach chętnie inwestuje w swój rozwój za pomocą nowoczesnych platform on-line, t.j. Youniversity/ Leanovatica.
Krzysztof Pająk

Koordynator Zespołu Obsługi Klientów Zamoznych/Private Banking oraz Biznes w Banku Millennium

Menadżer z 17 letnim doświadczeniem pracy w branży FMCG. Od początku kariery zawodowej związana z obszarem rozwoju i wsparcia pionu sprzedaży. Z sukcesem przeprowadziła i wdrożyła wiele projektów wspierających pracowników sprzedaży w umacnianiupozycji Kompanii Piwowarskiej jako lidera na rynku piwa w Polsce.

Laureatka XII Edycji Polish National Sales Awards w kategoriach „Menedżer ds. Obsługi Klienta” oraz „Supersprzedawca”.
Aneta Patyk-Mierzejewska

Managerka ds. obsługi klientów biznesowych w Kompanii Piwowarskiej

Jacek Pawlak

Certyfikowany Interim Manager

Od 18 lat związany z marketingiem produktów przeznaczonych dla kobiet. Kosmetyki i moda to dwa najważniejsze obszary działalności profesjonalne. Na co dzień pracuje w dużych korporacjach i wdraża pomysły związane ze zwiększeniem sprzedaży oraz większej satysfakcji z obcowaniem z marką. Jest zafascynowany spersonalizowaną komunikacją do masowego klienta oraz teorią Love Brand. W pracy i w domu motywują go emocje. Szczególnie te dobre.

Hubert to ojciec dwojga dzieci, które inspirują go do pisania o tym fakcie. W 2011 roku zaczął pisać bloga o mądrym i szczęśliwym tacierzyństwie. Niektóre historie stały się kanwą do stworzenia sztuki teatralnej pt. Projekt – Ojciec. Dużo podróżuje nie tylko służbowo.
Hubert Pełka

Marketing Director Central and Eastern Europe at L'Occitane en Provence

Ukończył Zarządzanie i Marketing na Uniwersytecie Łódzkim. Zawodowo od 29 lat związany ze sprzedażą w branżach FMCG, finanse i telco. Od 2001 roku związany z Orange Polska. Obecnie na stanowisku Dyrektora Komercyjnego Regionu Północ, gdzie zarządza ponad 500 osobowym zespołem sprzedającym usługi Orange Polska. Mentor w zakresie zarządzania sprzedażą, systemów motywacyjnych, wymiany wiedzy w organizacji. Członek Stowarzyszenia Mentorów PROMENTOR.
Rafał Piekarski

Dyrektor komercyjny regionu Północ

Profesor SGH, pracuje w Katedrze Teorii Zarządzania, Kolegium Zarządzania i Finansów w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Jest kierownikiem podyplomowych studiów Zarządzania Sprzedażą na SGH, przewodniczącym Komitetu Sterującego Principles for Responsible Management Education przy ONZ (PRME), CEE Chapter, Kierownikiem Centrum Badań nad Odpowiedzialnym Biznesem SGH, Prezes Fundacji Odpowiedzialny Pracodawca, Członek komisji akredytacyjnych CEEMAN IQA. Autor licznych publikacji i projektów badawczych oraz aplikacyjnych, doradca i wykładowca w zakresie realizacji strategii, zarządzania sprzedażą, budowania struktur sprzedaży i ekspansji sprzedaży na rynki zagraniczne, budowania kanałów sprzedaży, odpowiedzialności społecznej, nowych trendów w zarządzaniu i komercjalizacji innowacji.
Dr hab. Mikołaj Pindelski

Profesor SGH

Z zamiłowania Sprzedawca z zawodu Szef Sprzedaży, Absolwent krakowskiej AWF, Akademii Krakowskiej i Uniwersytetu Bedforshire w Londynie na wydziale Zarządzania. Specjalizuje się w przewodzeniu rozporoszonymi zespołami sprzedaży. Pracował w Centralach instytucji finansowych należących do największych Banków w Polsce – liderów w swoje kategorii. Od 12 lat Certyfikowany Sędzia w Prestiżowym Konkursie Polish National Sales Awards. Prywatnie pasjonat dobrego jedzenia i kucharz amator, motocyklista i podróżnik.
Janusz Pitera

Paweł Przygodzki

Tomasz Rochala

Od 2006 roku związana z bankowością. Absolwentka Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych menedżerskich Uniwersytetu Białostockiego. Menedżer o zdolnościach budowania zaangażowanego zespołu, łącząc przy tym ponadprzeciętne wyniki z bardzo dobrą atmosferą pracy. Nieustannie stara się zarażać pasją, charyzmą i pozytywnym nastawieniem oraz podnosi poprzeczkę stawiając na rozwój: swój, załogi i całej organizacji. Obecnie Wiceprezes Zarządu w Hexa Bank Spółdzielczy oraz wykładowca akademicki w Akademii Łomżyńskiej.

Prywatnie fanka aktywnych form spędzania czasu oraz miłośniczka dobrej książki.
Wioleta Ryś

Wiceprezes Zarządu w Hexa Bank Spółdzielczy oraz wykładowca akademicki w Akademii Łomżyńskiej

Skuteczny Menedżer z ponad 20 letnim doświadczeniem w sprzedaży, które zdobywał w obszarze nowych technologii oraz sprzedaży konsultacyjnej. Praktyk transformacji cyfrowych przedsiębiorstw oraz konsultingu technologicznego. Certyfikowany Psycholog Biznesu. Ekspert z dziedziny sprzedaży konsultacyjnej. Obecnie w Orange Polska uczestniczy w strategicznym projekcie budowania rynku Internetu Rzeczy (IoT) oraz kontynuuje swoją przygodę z innowacjami. Pasjonat nowych technologii i psychologii sprzedaży.

Laureat XI edycji PNSA w kategorii. Menedżer Sprzedaży B2B
Dariusz Skotniczny

Corporate Sales Manager

Doradza w planowaniu, wdrażaniu i zarządzaniu w obszarach strategii, taktyki i operacji w sprzedaży.Praktyk biznesu, certyfikowany interim manager, coach i trener zarządzania, skuteczny menedżer, specjalista w budowaniu i zarządzaniu zespołami. Inspirujący lider skutecznie motywujący do rozwoju i zwiększania efektywności. Twórca rozwiązań i programów wdrożeniowych i rozwojowych. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe w biznesie, zarządzaniu i sprzedaży. Zajmował stanowiska od Przedstawiciela Handlowego, Key Account Managera, Regionalnego Kierownika Sprzedaży, Dyrektora Oddziału po Dyrektora Sprzedaży w branży FMCG. realizowanych dla firm w obszarze sprzedaży od budowania, przeglądu strategii, budowaniu taktyk sprzedażowych do wdrożeń i usprawnień operacyjnych zwiększających efektywność sprzedaży.
Patrycjusz Skakuj

INTERIM MANAGER/KONSULTANT/TRENER i COACH (B2B I B2C)

Executive z bogatym doświadczeniem zdobytym w międzynarodowych korporacjach w zakresie strategii sprzedaży i zarządzania portfolio projektów.

Expert w zakresie synergii sprzedaży w kanałach cyfrowych oraz "off-line". Wraz z zespołem zdobył "Gazelę biznesu" Pulsu Biznesu za 120% wzrostu sprzedaży w ciągu trzech lat.

Wieloletni członek jury polskiego oraz globalnego konkursu "Project Excellence Award" oraz komisji sędziowskiej konkursu "Polish National Sales Award".

Absolwent architektury i studiów MBA. Posiada certyfikat IPMA Projects Director A.
Marek Sodolski

Senior Program Manager, Localsearch (Swisscom Directories AG)

Kierownik Zespołu w Departamencie Rynków Finansowych Banku Pekao S.A. Na co dzień pomaga Firmą w zabezpieczeniu ryzyka finansowego wszelkiego rodzaju. Laureat XIII Edycji PNSA, gdzie pozwolił się zapamiętać jako zwolennik reguły KISS przy zachowaniu najwyższych standardów etyki zawodowej. Zwycięzca licznych konkursów sprzedażowych. Entuzjasta nowych technologii w tym AI oraz WEB 3.0. bacznie obserwując i testując jak można je wykorzystać w sektorze bankowym. Nazywany Bankierem Przyszłości.
Michał Sosnowski

Head of Team SME, Treasury Sales, Pekao S.A

Absolwent studiów magisterskich na wydziale Zarządzania na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu na wydziale Zarządzania oraz studiów podyplomowych Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie na kierunku „Strategiczne zarządzanie sprzedażą i zespołem sprzedaży”. Ze sprzedażą związany od początku kariery zawodowej. W 2015 roku dołączył do struktur PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o.o. , w którym rozwija się w sprzedaży B2B w branży energetycznej. W 2019 został laureatem XI Edycji Polish National Sales Awards w kategoriach „Przedstawiciel handlowy” oraz „Super Sprzedawca”.
Krystian Strykowski

Kierownik Działu Klientów Kluczowych w PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o.

Agnieszka Szkodzińska, pracuje w Banku Pekao S.A. na stanowisku Dyrektora Centrum Bankowości Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Dyrektorem Sprzedaży w Banku Pekao S.A. jest od 12 lat. Zawodowo związana jest z bankowością od 20 lat. Przeszła ścieżkę rozwojową od najniższych stanowisk, zaczynając od asystentki bankowej do stanowisk kierowniczych i dyrektorskich, poprzez działy klienta detalicznego, VIP aż do SME.

Jest dumną Laureatką XIII edycji konkursu PNSA w kategorii Dyrektor Sprzedaży w Banku oraz aktualnie studentką Executive MBA na Uniwersytecie Warszawskim.
Agnieszka Szkodzińska

Menedżer z ponad 15 letnim doświadczeniem w zarządzaniu sprzedażą, które zdobywał dzięki pracy w korporacjach oraz w segmencie LME. Swoją drogę zawodową budował na rynkach B2C oraz B2B, zawsze wytrwale dążąc do przekraczania wyznaczonych celów. Z Orange Polska związany od 2010 roku, gdzie odpowiada za wyniki sprzedaży ponad 500 handlowców, zajmując stanowisko Dyrektor Sprzedaży i Zarządzania Partnerami Biznesowymi. Laureat VI edycji konkursu PNSA w kategorii Innowacje w Dziedzinie Sprzedaży i laureat XII edycji konkursu PNSA w kategorii Dyrektor Sprzedaży.
Paweł Szupiluk

Dyrektor Sprzedaży i Zarządzania Partnerami Biznesowymi, Orange Polska

Absolwent Wydziału Transportu Wyższej Szkoły Inżynierskiej im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu oraz podyplomowych studiów z zakresu rachunkowości na Wydziale Finansów Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Szkolił się na Uniwersytecie Stanfordzkim, ukończył Warsztaty z Zarządzania Własnością Intelektualną, w Polish American Institute of Management (PAIM), kurs z Project Management (Theory, Methods and Techniques), w VKW & ITC MANAGEMENT CONSULTANTS w Antwerpii, kurs z „Entrepreneurial Management in Free Market Economy”.

Posiada ponad 60 000 godzin zdobytego doświadczenia w sprzedaży na rożnych stanowiskach w wielu organizacjach w kraju i za granicą.
Krzysztof Świtalski

COO BOSON ENERGY POLSKA

Absolwent Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Wyróżniony w XI edycji PNSA w kategorii Manager sprzedaży B2B. Związany z branżą energetyczną od 1997 roku. Od 2015 roku Kierownik Działu Klientów Kluczowych w PGNiG OD. Z sukcesami zarządza zespołem , zajmującym się bezpośrednio dostarczaniem Klientom możliwości i rozwiązań w zakresie zakupu produktów energetycznych oraz obsługą posprzedażową. W życiu kieruje się wartościami, jakimi są odpowiedzialność, partnerstwo, wiarygodność oraz jakość, które wyznaczają mu kierunek działania w pracy z zespołem oraz Klientami. Za swój największy sukces uznaje zbudowanie zaangażowanego i zmotywowanego zespołu, który jest dla niego inspiracją i motywatorem do dalszego rozwoju. Prywatnie miłośnik zwierząt.
Paweł Tokarski

Kierownik Działu Klientów Kluczowych w PGNiG OD

Posiada ponad 25-letnie doświadczenie w pracy w sektorze bankowym oraz przedsiębiorstw. W bankowości przeszedł ścieżkę zawodową od referenta do Dyrektora Zarządzającego. Zarządzał zespołami sprzedaży na poziomie oddziału, regionu, kraju. Był członkiem Komitetu Kredytowego Banku. Jako Prezes Zarządu kierował działalnością bankowej spółki faktoringowej. Doświadczenie zawodowe nabywał także w firmach jako Członek Rady Nadzorczej w spółkach branży produkcyjnej, transportowej i komunalnej oraz jako Prokurent w firmie produkcyjnej z segmentu MŚP. Wieloletni wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, Wydziału Zamiejscowego w Chorzowie. Autor kilku publikacji z zakresu bankowości.
Grzegorz Wącirz

Właściciel przedsiębiorstwa z branży doradztwa finansowego

Dyrektor Sprzedaży z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży telekomunikacyjnej. Absolwentka Wydziału Filologii Polskiej i Klasycznej Uniwersytetu Adama Mickiewicza oraz Przywództwa LiderShe na Akademii Leona Koźmińskiego. Rozpoczęła drogę zawodową od nauczania, realizując swoje pasje teatralne. Od początku nastawiona na budowanie trwałych relacji z klientami i partnerami w biznesie. Na co dzień pasjonuje ją tworzenie różnorodnych zespołów i kreowanie nowych strategii biznesowych. Docenia dbałość o wysoki poziom satysfakcji klienta. Dwukrotnie nominowana w Orange Polska do Pereł Sprzedaży w kategorii Wyższa Kadra Managerska oraz Orange Stars. Ośmiokrotnie nagrodzona w ramach międzynarodowego konkursu Orange Customer Champions w kategorii Dyrektor Sprzedaży. Uzyskała wyróżnienie kapituły PNSA jako Dyrektor Sprzedaży w VI edycji konkursu. Od kilku lat certyfikowany mentor. W życiu prywatnym oraz w biznesie ceni skuteczność i wierność zasadom. Lubi wędrówki po górach, historię sztuki i teatr. Interesują ją mocno zagadnienia związane z ochroną klimatu.
Violetta Wojtynek

Dyrektor sprzedaży – Holiday Park & Resort

Praktyk metodyki sprzedaży Customer Centric Selling, akredytowany oraz praktykujący coach badania osobowości zawodowej Facet 5, trener sprzedaży B2B oraz rozwoju osobistego

w PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o. o. Ekspert w identyfikacji i wzmacnianiu potencjału osobowego oraz predyspozycji pracowników w celu osiągania lepszych wyników biznesowych i rozwoju firmy. Swoje doświadczenie wykorzystuje wspierając menedżerów w budowaniu zgranych i wydajnych zespołów oraz podnoszeniu jakości w procesie sprzedaży (customer experience) oraz obsłudze Klienta.
Magdalena Zebrzowska

Kierownik Działu Trenerów Wewnętrznych, PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o.o.

Barbara Dymerska - Sędzia PNSA
Przed DB Schenker wiele lat związana z branżą telekomunikacyjną, gdzie zarządzała Customer Experience & Customer Journey. Zawsze jest blisko potrzeb Klientów i szuka innowacyjnych rozwiązań w celu ich zaspokojenia.
Barbara Dymerska

Head of Customer Experience & Business Services klastra Europy Północno Wschodniej w DB Schenker

Dawid Dudek - Sędzia PNSA
Doświadczony Menadżer Sprzedaży, Dyrektor Sprzedaży zarówno w firmach produkcyjnych, jak i przedsiębiorstwach zajmujących się pośrednictwem handlowym. Od 2006 roku związany ze sprzedażą, buduje działy sprzedaży i wspiera procesy sprzedażowe. Nastawiony na rozwój sprzedaży zagranicznej i intensyfikację w pozyskiwaniu nowych klientów. Silny i zmotywowany zespół to jego klucz do skutecznego działania. Stawia na precyzyjne wprowadzenie i szkolenie młodych ludzi w obszarze sprzedaży i ich właściwe nastawienie oraz ukierunkowanie na początkowym etapie kariery.
Dawid Dudek

Wiceprezes Zarządu ds. Sprzedaży i Logistyki w firmie Wipasz S.A

Kamil Radwan - Sędzia PNSA
Od 2010 związany z branżą telekomunikacyjną marki Orange. Swoje doświadczenie jako handlowiec, a następnie menedżer zbierał w kanałach D2D, Call Center i salonach sprzedaży. W 2015 roku otwierał i prowadził pierwszy w Polsce, a drugi na świecie Smart Store Orange w Warszawie. Jest laureatem wielu konkursów sprzedaży organizowanych dla sprzedawców jak i managerów. Wyróżnia go wysoka etyki pracy, silna orientacja na wynik jak i skuteczność managerska. Pracował na terenie woj. mazowieckiego i wielkopolskiego, a obecnie zarządza salonami Orange w aglomeracji śląskiej.
Kamil Radwan

Dystrykt Manager w Orange Polska

Menedżer z 20-letnim doświadczeniem. Certyfikowany Negocjator i Mediator. Absolwentka studiów MBA oraz kierunków finanse, inwestycje, rachunkowość i bankowość. Pełniła funkcje m.in. Dyrektora Sprzedaży i Dyrektora Projektów w branży telekomunikacyjnej, logistycznej, FMCG i e-commerce. Strateg Biznesowy, Trener Nowoczesnej Sprzedaży i Przywództwa. Współpracowała z takimi markami jak: Plus, T-Mobile, Orange, Play, Inteligo, Bank BZWBK, Kolporter, Totalizator Sportowy i E-Card. Aktywnie działa na rzecz przywództwa kobiet.
Joanna Skotniczny

Strateg biznesowy, Trener Nowoczesnej Sprzedaży i Przywództwa

Karolina Szynalik Sędzia PNSA
Absolwentka Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu na kierunku Zarządzanie. Ze sprzedażą związana od 2010 roku. Od 8 lat pracuje w Orange Polska na stanowisku menedżerskim związanym z zarządzaniem salonem sprzedaży. Z sukcesami prowadzi zespół i skupia go wokół wspólnego celu, jednoczenie utrzymując wysokie standardy obsługi klienta. Finalistka XIV edycji PNSA. Prywatnie miłośniczka żużla.
Karolina Szynalik

Kierownik Salonu Sprzedaży, Orange Polska

Łukasz Kowalczyk - Sędzia PNSA
Absolwent Uniwersytetu Śląskiego oraz studiów podyplomowych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Zawodowo o od blisko 20 lat w branży telekomunikacyjnej, 15 lat na stanowiskach managerskich. Doświadczenie zawodowe zdobywał na rynkach B2C w ramach pracy w Orange Polska i UPC Polska, obecnie rozszerza o rynek B2B w ramach grupy P4. Finalista VIII edycji PNSA. Skuteczny manager, budujący mocne Zespoły. Skoncentrowany na osiąganiu celów oraz doskonaleniu procesów.
Łukasz Kowalczyk

Kierownik działu ds. małych przedsiębiorstw, P4

Od 2004 związany z branżą ICT. Swoje doświadczenie budował przez 4 lata jako trener, wdrożeniowiec i sprzedawca w Asseco Business Solutions. Przez kolejnych 14 lat był związany z firmą Comarch, gdzie pełnił rolę Dyrektora Konsultingu Biznesowego. Odpowiadał za sprzedaż do klientów kluczowych i korporacyjnych w Polsce i Europie oraz rozwój produktów i usług. W roku 2021 i 2022 był zatrudniony na stanowisku Dyrektora Sprzedaży w kanale Enterprise B2B Orange Polska. Od 2023 zatrudniony w Corab SA na stanowisku Chief Commercial Officer, gdzie odpowiada za całą sprzedaż eksportową. Interesuje się zdrowym trybem życia, jest trenerem Muscle Fit System.
Bartłomiej Szuper

Chief Commercial Officer (CCO), Corab S.A.