Skuteczna sprzedaż polega…
Na odpowiednim planowaniu, przygotowaniu, a przede wszystkim konsekwencji w działaniu. Mam tu na myśli znajomość branży oraz wdrażane innowacje w punkcie sprzedaży, które właściciel sklepu postrzega jako wartość dodaną do sprzedaży.
Najtrudniejszy moment w dotychczasowej karierze?
Najtrudniejszym momentem w karierze była decyzja o zmianie pracy w 2015 roku, gdy przeszedłem do Kompanii Piwowarskiej. Z perspektywy trzech lat ta decyzja – wówczas trudna – okazała się bardzo trafna. Mam możliwość rozwoju i odnoszenia sukcesów, dzięki którym wielokrotnie zostałem wyróżniony
w konkursach wewnątrz firmy. Bardzo się cieszę, że mogłem się zaprezentować również w konkursie Polish National Sales Awards, co jest dla mnie ogromnym wyróżnieniem. Ważne, aby zawsze podejmować wyzwanie, bo wtedy możemy odnieść sukces!
Największy autorytet zawodowy…
Dla mnie największym autorytetem zawodowym jest mój przełożony Łukasz Kosierkiewicz. To on wprowadza do zespołu spokój, daje możliwość rozwoju, potrafi indywidualnie dotrzeć do każdej osoby i ma wysokie standardy etyczne. Jego otwartość na drugiego człowieka pozwala przygotować plan działania, dzięki któremu odnosimy sukces zespołowy oraz indywidualny.
Narzędzie, które ułatwia codzienną pracę…
Systematyczność, pomysł na siebie w biznesie oraz pasja, dzięki której idziemy do pracy nie tylko realizować cel firmy, w której pracujemy, ale także mówimy o wartościach, aby inspirować innych.
Nawyk, który pozwala być lepszym handlowcem…
Innowacyjność i kreatywność, które stosuję w codziennej pracy, aby mój klient mógł poczuć, że poza sprzedażą produktu możemy budować wspólne wartości z lokalną społecznością.
Motto, którym kieruję się w pracy…
Trudno mi wskazać jedno, bo mam aż trzy ulubione motta, którymi kieruję się każdego dnia. Pierwsze jest autorstwa Konfucjusza: „Wybierz pracę, którą kochasz i nie przepracujesz ani jednego dnia więcej w Twoim życiu”. Drugie należy do Bo Benneta: „Sukces to nie to, co masz, ale to, kim jesteś”. I trzecie:
„Kreatywność to wymyślanie, eksperymentowanie, wzrastanie, ryzykowanie, łamanie zasad, popełnianie błędów i dobra zabawa”. Mary Lou Coo.
Moja recepta na sukces…
Otwartość na drugiego człowieka, podejmowanie najtrudniejszych wyzwań, innowacyjność i kreatywność, które pozwalają inspirować innych. Dzięki tym cechom zapisanym na „recepcie sukcesu” można odnosić sukcesy zawodowe, które przekładają się na inne aspekty życia prywatnego…
ADAM POGORZELCZYK
Od 2015 roku związany z Kompanią Piwowarską, gdzie pracuje na stanowisku Starszego Przedstawiciela Handlowego ds. Detalu. Wcześniej pracował jako przedstawiciel handlowy w Stumbras Polska oraz Przedstawiciel Handlowy ds. Kluczowych Klientów w Coca-Cola HBC Polska. W tym czasie również pełnił funkcję ambasadora marki Coca-Cola. Jest laureatem IX edycji konkursu Polish National Sales Awards, w kategorii Przedstawiciel Handlowy. W życiu zawodowym lubi wyzwania, stara się inspirować, rozwijać i zarażać innych swoim entuzjazmem. Swoją pracę traktuje jako pasję, co pozwala mu wykorzystywać własne innowacyjne pomysły w sprzedaży. W Kompanii Piwowarskiej zwycięzca wewnętrznych programów motywacyjnych zarówno indywidualnych, jak i zespołowych. Czas wolny poświęca na gotowanie (najbardziej inspiruje go kuchnia śródziemnomorska) i sport (szczególnie piłkę nożną).