Wywiad z Henrykiem Muchą

Kim dla Pana jest „rzetelny sprzedawca”?

Rzetelny Sprzedawca – to człowiek, który potrafi precyzyjnie zrozumieć potrzeby klienta, zaproponować najlepszy produkt i uczciwie przeprowadzić cały proces sprzedaży ze szczególnym uwzględnieniem okresu po sprzedaży – gdyż to wówczas powstaje zaufanie i partnerstwo.

Czy cele sprzedażowe można pogodzić z etyką?

Absolutnie tak, firmy potrafiące łączyć innowacyjność, jakość produktów oraz etykę w relacjach wewnętrznych i zewnętrznych wygrywają rynek !

Co wnosi w środowisko handlowców/sprzedawców nagroda Polish National Sales Awards?

Poczucie, że warto bez przerwy kształtować sprzedażową osobowość, szukać dobrych rozwiązać, ciągle budować relacje międzyludzkie i czerpać z całości dużą satysfakcję.

Jak wspierać i promować działania, których celem jest budowanie dobrych zwyczajów sprzedażowych?

Przede wszystkim pokazywać przykłady w których sukces sprzedaży to efekt zaangażowania, ciężkiej pracy i pozytywnej kreatywności.

Czy jesteśmy wstanie stworzyć elitę sprzedawców, których marką będzie rzetelność?

Zdecydowanie tak – pod warunkiem, że będziemy to robić bardzo konsekwentnie.