W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie ze stron serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej „Polityce Prywatności”

 




Komisja Sędziowska

Do zadań Komisji Sędziowskiej należy przyjmowanie i ocena zgłoszeń konkursowych w dwóch etapach. Wyłonienie finalistów poszczególnych kategorii w I etapie online oraz ocena osobistych prezentacji przed komisją w etapie II. Zwycięzcy zostają wyłonieni w oparciu o ściśle określone kryteria oceny zgłoszeń i procedurę weryfikacji.

  • Robert Sabała Doradca handlowy
    Robert Sabała Doradca handlowy
    Notka biograficzna

    Od 12 lat zajmuje się handlem, m.in. w firmach „Marcin Dekor”, M&ST, SOPHIE-Z oraz ostatnio w DP Trade Solutions... - przedstawiamy sylwetkę Roberta Sabały.

     

    Pan Robert Sabała rozpoczął swoją karierę w 2001 roku w Krajowym Związku Rolników i Organizacji Rolniczych jako asystent prezesa. W latach 2003-2005 prowadził własną działalność gospodarczą FHU „MIR”. Od 12 lat zajmuje się handlem, m.in. w firmach „Marcin Dekor”, M&ST, SOPHIE-Z oraz ostatnio w DP Trade Solutions, obsługując kontrahentów wchodzących na polski rynek. Jest samoukiem. W liceum skończył kierunek Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstw.
    Jest miłośnikiem Off-Road’u i gry w tenisa.

    Zamknij
  • Joanna Stachowska Dyrektor Marketingu Strategicznego Cargill Feed&Nutrition
    Joanna Stachowska Dyrektor Marketingu Strategicznego Cargill Feed&Nutrition
    Notka biograficzna

    Ekspert marketingu z licznymi sukcesami w tworzeniu długoterminowych strategii biznesowych oraz w zarządzaniu markami. Jest pasjonatką marketingu i praktykiem biznesu z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych oraz polskich firmach w różnych branżach (FMCG, branża budowlana, telekomunikacja, usługi, start-up). Zorientowana na osiąganie celów finansowych firmy i budowanie wartości marek. Przez kilka lat Dyrektor Marketingu i Członek Zarządu AkzoNobel Decorative Paints. Od 2016 roku Dyrektor Marketingu Strategicznego Cargill Feed&Nutrition w Polsce, firmy która jest największym na świecie dostawcą rozwiązań żywieniowych dla zwierząt hodowlanych.

    Zamknij
  • dr Maryla Gdak-Gołębiowska Dyrektor Sprzedaży, PZU Życie SA
    dr Maryla Gdak-Gołębiowska Dyrektor Sprzedaży, PZU Życie SA
    Notka biograficzna

    Dyrektor Sprzedaży, PZU Życie SA

    Zamknij
  • Agnieszka Lupa Właścielka firmy rekrutującej „A & Lupa International”
    Agnieszka Lupa Właścielka firmy rekrutującej „A & Lupa International”
    Notka biograficzna

    Agnieszka Lupa posiada wieloletnie międzynarodowe doświadczenie w sprzedaży, marketingu oraz rekrutacji. Obecnie jest właścicielką firmy rekrutującej „A & Lupa International”. Obszary specjalizacji to stanowiska wyższego szczebla zarządzania w CEE oraz EMEA. Wcześniej pracowała w międzynarodowej firmie rekrutacyjnej jako CEE Manager Logistics & Retail.
    Podczas 10 letniego pobytu w Kanadzie pracowała min. jako Marketing Manager Europe dla prywatnych szkół językowych. Zajmowała się budowaniem sieci agencyjnych, marketingiem oraz uczestniczyła w targach (CEC, ICEF) współpracując z placówkami dyplomatycznymi.
    Ukończyła Business Administration (Sales & Marketing Diploma) w Business College Vancouver,BC. Uczestniczyła w kursach psychologii na Langara University College of University of British Columbia, kontynuowanych w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie.
    Jest aktywnym członkiem Polish Canadian Chamber of Commerce. Uczestniczy w międzynarodowych konferencjach ds. networkingu, rekrutacji oraz edukacji.
    Jest zaangażowana w projekty mające na celu budowanie dobrych relacji, poprawę jakości obsługi klienta oraz społecznej odpowiedzialności i etyki zawodowej.
    Prywatnie jest wielbicielką tenisa oraz jazdy konnej.
     

    Ukończyła Business Administration (Sales & Marketing Diploma) w Business College Vancouver. Uczestniczyła w kursach psychologii na Langara University College of University of British Columbia, kontynuowanych w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie.


    Jest aktywnym członkiem Polish Canadian Chamber of Commerce. Uczestniczy w międzynarodowych konferencjach ds. networkingu, rekrutacji oraz edukacji.


    Jest zaangażowana w projekty mające na celu budowanie dobrych relacji, poprawę jakości obsługi klienta oraz społecznej odpowiedzialności i etyki zawodowej.

    Zamknij
  • Agnieszka Polska-Kamieńska Business Performance Consultant w Executive Conversation Polska Sp.j
    Agnieszka Polska-Kamieńska Business Performance Consultant w Executive Conversation Polska Sp.j
    Notka biograficzna

    Doświadczony Interim Manager, kierowała dużymi zespołami, oraz projektami dla firm polskich i zagranicznych, odnosząc poważne sukcesy i zdobywając wyróżnienia i nagrody ... - przedstawiamy sylwetkę Agnieszki Polskiej-Kamieńskiej.

     

    Business Performance Consultant w Executive Conversation Polska Sp.j oraz Managing Partner w Persona Global Polska Sp. z o.o. Od roku 2004 w firmie Executive-Conversation, a od 2008 również w Persona Global Polska zajmuje się realizacją projektów doradczych i rozwojowych. Specjalizuje się w obszarze zarządzania i coachingu –posiada dyplom ICC (International Coach Certificate).

    Posiada dyplom mediatora Polskiego Centrum Mediacji. Prowadziła szereg sesji coachingowych dla menedżerów najwyższych szczebli organizacji – podchodzi do każdego klienta bardzo indywidualnie i jest bardzo skuteczna w działaniach coachingowo-doradczych. Doświadczony Interim Manager. Skutecznie kierowała dużymi zespołami, oraz projektami dla firm polskich i zagranicznych, odnosząc poważne sukcesy i zdobywając wyróżnienia i nagrody (np. tytuł „Kobieta sukcesu” przyznany w 2000 roku). Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce.

     

    Wcześniej:
    Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
    Menedżer promocji sprzedaży w Unilever Polska.
    Master Trainer, Dyrektor Generalny oraz Członek Zarządu w AchieveGlobal. Opracowała system szkolenia trenerów. Trenerzy przeszkoleni przez nią to najwyżej oceniani specjaliści. W tym czasie AG otrzymało dwukrotnie nagrodę Instytutu Zarządzania „Najbardziej poszukiwanej firmy roku” w 1998 i 1999.
    Prezes Zarządu oraz Dyrektor Zarządzający TMI Polska. Uczestniczyła w sprzedaży i realizacji najważniejszych projektów firmy w latach 2002-2004.

    Zamknij
  • Dariusz Milczarek Prezes Zarządu Sandler Training
    Dariusz Milczarek Prezes Zarządu Sandler Training
    Notka biograficzna

    Zorientowany biznesowo trener, konsultant i coach zajmujący się doradztwem biznesowym. Specjalizuje się w szeroko rozumianym rozwoju sił sprzedażowych na poziomie strategicznym i operacyjnym. Związany z rynkiem szkoleń od 1995 roku. Współtwórca i wieloletni akcjonariusz House of Skills; od 2007 Managing Partner Sandler Training Polska (Master Franchisee Sandler Systems, Inc. na terytorium Europy Centralnej). Realizator projektów szkoleniowych dla wielu polskich i międzynarodowych instytucji biznesowych.

    Na przestrzeni 18 lat pracy trenerskiej, w jego kursach uczestniczyło ponad 5 tysięcy osób. Prowadzi indywidualne treningi i sesje coachingowe. Przygotowuje także prelegentów do wystąpień publicznych. Wykładowca współpracujący z SGH i Uniwersytetem Warszawskim, prelegent  na wielu konferencjach i panelach dyskusyjnych. Wielokrotnie wyróżniany, jako jeden z najbardziej inspirujących prezenterów. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. 

    Prywatnie wielbiciel badmintona i nurkowania.
      

    Zamknij
  • Anna Niewodzka Prezes Fundacji Wspierania Ekologii ECO FOR LIFE
    Anna Niewodzka Prezes Fundacji Wspierania Ekologii ECO FOR LIFE
    Notka biograficzna

    Brała udział we wprowadzaniu na polski rynek prasowy kilku lifestylowych magazynów licencyjnych: TV Satellite, Playboy, Cosmopolitan, Shape, Glamour... - przedstawiamy sylwetkę Anny Niewodzkiej z Komisji Sędziowskiej PNSA.

     

    Jest absolwentką wydziału Żywienie Człowieka i Ekonomika Gospodarstwa Domowego na SGGW w Warszawie. Brała udział we wprowadzaniu na polski rynek prasowy kilku lifestylowych magazynów licencyjnych: TV Satellite, Playboy, Cosmopolitan, Shape, Glamour. Pracowała jako asystentka redaktora naczelnego, jako handlowiec, z-ca dyrektora,
    a potem dyrektor biura reklamy. W ostatnim czasie zorganizowała dział reklamy magazynu Glamour i kierowała jego pracą przez 7 lat.
     

    Zamknij
  • Jakub Lewandowski Coach, Mentor, Mówca Motywacyjny, PASJA Grupa Dobrych Trenerów
    Jakub Lewandowski Coach, Mentor, Mówca Motywacyjny, PASJA Grupa Dobrych Trenerów
    Notka biograficzna

    Właściciel firmy PASJA Grupa Dobrych Trenerów, coach ICC, trener. Prowokatywnie inspiruje ludzi do tego, aby chciało im się chcieć, a jego entuzjazm jest zaraźliwy. Autor wielu treningów i warsztatów z zakresu zarządzania coachingowego, zarządzania zespołami sprzedażowymi, psychologii sprzedaży, rozwoju osobistego i merchandisingu. Członek komisji rewizyjnej Polskiego Stowarzyszenia Mentoringu, prelegent na ogólnopolskich konferencjach, wykładowca-praktyk na studiach podyplomowych w kilku uczelniach. Autor kierunku Akademia Trenera Biznesu w WSB w Toruniu. 

    Zamknij
  • Jolanta Nowak-Jurczyńska Trener Biznesu
    Jolanta Nowak-Jurczyńska Trener Biznesu
    Notka biograficzna

     

    Doświadczony menedżer i trener. Zajmujowała stanowiska zarządcze od 1988 roku, dzisiaj jest najczęściej polecanym trenerem przez uczestników szkoleń.

    Spotkała kiedyś na szkoleniu pewnego człowieka, który powiedział, że ma 40-letnie doświadczenie biznesowe. Zastanawiała się, czym - w stosunku do jego doświadczeń - może go zaskoczyć? Na koniec szkolenia podszedł do niej i powiedział: gdybyśmy wcześniej mieli okazję się spotkać, to pewnie nie popełniłbym wielu błędów jako menedżer, których nawet nie byłem świadomy.

    Franczyzer, trener i konsultant DOOR Group od 1995 roku.

    Inne oświadczenia zawodowe:

    1993-1995 - Publicitas Poland - Sales Manager.
    1990-1991 - Express Wieczorny, dyrektor Biura Reklamy i Ogłoszeń.
    1990-1991 r.: Radio Solidarność, dyrektor d/s Reklamy.

    Wybrane rezultaty działań:

    Trener Roku 2005, 2007, 2010 – na podstawie ocen uczestników szkoleń DOOR wg kryteriów: najczęściej polecany trener, prowadzący najlepsze szkolenia, udzielający najlepszych praktycznych wskazówek.
    Doradztwo w obszarze restrukturyzacji Biura Reklamy Polskiego Radia.

    Wykształcenie:

    1984 - Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, wydział Prawa i Administracji
    Wybrani klienci: LPP Polska, ACP Pharma, Commercial Union (Aviva), Faurecia, IMS Poland, Medicare, TU Warta, Monsanto Polska, McKnsey, HDS, Horiba ABX, Communication Partners i in.
    Certyfikaty trenerskie:

    DOOR International

    Train the Trainer (1995)
    Leadership (1997)
    Kierowanie zespołem (2002)
    Praktyka motywacji (2006)
    Komunikacja interpersonalna (2006)
    Techniki prezentacji (2000)

    Zamknij
  • Paweł Kwiatkowski Dyrektor ds. Rozwoju w PURA VIDA sp. zo.o. Doradca strategiczny w Skyline Investment SA
    Paweł Kwiatkowski Dyrektor ds. Rozwoju w PURA VIDA sp. zo.o. Doradca strategiczny w Skyline Investment SA
    Notka biograficzna

    Absolwent Lingwistyki Stosowanej UW. Kariere  w sprzedazy w „Austrian Airlines” rozpoczął w latach 80-tych. Przez kolejne  10 lat pelnił rozne funkcje sprzedazno-trademarketingowe w Unilever Polska SA (Algida-Iglo).
    W latach 2002- 2010  dyrektor zarządzając w Nestle NESPRESSO , wprowadzając do Polski nowy format kaw w kapsułkach.Od 2011 wspolpracuje ze Skyline Investment SA jako doradca strategiczny
    W latach 2011-2013 pracowal w Kijowie(Ukraina), jako doradca ds. sprzedazy i marketingu w firmie AZHUR (lody i mrozonki), a od 2014 Dyrektor Ds. Rozwoju w firmie PURA VIDA (lody Premium).

    Zamknij
  • Michał Paradowski Partner 4 Results
    Michał Paradowski Partner 4 Results
    Notka biograficzna

    Michał Paradowski - menedżer z wieloletnim doświadczeniem zarówno w sprzedaży jak i marketingu. Przez 10 lat pracował dla Masterfood Polska i Mars Polska na stanowiskach m.in. Sales Director - National Field, Marketing Manager, Brand Manager. Obecnie wykorzystuje swoje doświadczenie jako partner zarządzający w firmie konsultingowej 4 Results, specjalizującej się w zarządzaniu zmianą.

    Zamknij
  • Janusz Pitera Konsultant niezależny
    Janusz Pitera Konsultant niezależny
    Notka biograficzna

    Kierujący Zespołem ds. współpracy z Dostawcami w Millennium Leasing. Absolwent krakowskiej AWF, studiów MBA Uniwersytetu Bedfordshire Luton w Anglii, oraz London Scholl of Economics na wydziale Marketingu i Zarządzania Operacyjnego. Od 20 lat zajmujący się problematyką sprzedaży usług. Współtwórca programu finansowania dla takich przedsięwzięć jak John Deere Financial Services, Nissan Forklift, Bobcat Finance, CNH Capital. Od 7 lat sędzia w Programie Polish National Sales Awards. Prywatnie motocyklista-podróżnik, pasjonat gotowania (uczestnik I edycji MasterChef w Polsce).

    Zamknij
  • Krzysztof Świtalski Prezes Zarządu Fundacji "TAURUS”, Członek Rady Dyrektorów Amerykańsko-Polskiej Rady Współpracy
    Krzysztof Świtalski Prezes Zarządu Fundacji "TAURUS”, Członek Rady Dyrektorów Amerykańsko-Polskiej Rady Współpracy
    Notka biograficzna

    Krzysztof Świtalski jest absolwentem Wydziału Transportu Wyższej Szkoły Inżynierskiej im. Kazimierza
    Pułaskiego w Radomiu oraz podyplomowych studiów z zakresu rachunkowości na Wydziale Finansów
    Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Szkolił się: na Uni
    wersytecie Stanfordzkim, gdzie: ukończył
    Warsztaty z Zarządzania Własnością Intelektualną, w Polish American Institute of Management
    (PAIM), gdzie ukończył kurs z Project Management (Theory, Methods and Techniques), w VKW & ITC
    MANAGEMENT CONSULTANTS w Ant
    werpii, gdzie ukończył kurs z „Entrepreneurial Management in
    Free Market Economy” W okresie ostatnich 20 lat, pełnił wiele funkcji kierowniczych zarządzając
    różnymi jednostkami organizacyjnymi: spółkami kapitałowymi, osobowymi, stowarzyszeniem i
    fundacją,
    a także projektami wspierającymi rozwój przedsiębiorczości akademickiej w ramach
    programu MNiSW „Kreator Innowacyjności”. Koordynował i kontrolował finansowanie projektów ze
    środków Banku Światowego, Komisji Europejskiej, Europejskiego Banku Inwestycyjnego
    .
    Przygotowywał, wdrażał i realizował programy dofinansowania w formie pożyczek i dotacji na
    ochronę środowiska. Od 2007 roku piastuje społecznie funkcję Członka Rady Dyrektorów Polsko
    -
    Amerykańskiej Rady Współpracy (US
    -
    Polish Trade Council) wypracował i ws
    pierał takie inicjatywy, jak
    np.: program Top 500 Innovators, Amerykańsko
    -
    Polski Hub Innowacyjności (US
    -
    Poland Innovation
    Hub)

    działania mające na celu nawiązywanie międzynarodowych kontaktów biznesowych z
    największymi firmami na świecie, pozyskanie part
    nerów w globalnej ekspansji i w dostępie do
    światowych rynków dla polskich naukowców i polskich firm. Prowadził kursy, wykłady seminaryjne i
    warsztaty z zakresu zarządzania projektami, negocjacji w transferze technologii, komercjalizacji B+R,
    finansowania
    ochrony środowiska. Pracował przy wielu projektach i raportach jako ekspert,
    konsultant, współautor i autor, m. in: „Raportu z Oceny Ekonomicznej Systemu Monitorowania i
    Osłony Kraju (SMOK), Projekt Likwidacji Skutków Powodzi w Polsce, Pożyczka PL 4264”, 8
    Raportów
    Kwartalnych dla Banku Światowego monitorujących Projekt Likwidacji Skutków Powodzi w Polsce,
    Pożyczka PL 4264, podręcznik cz. I „Poradnik dobrych praktyk w ochronie środowiska na Mazowszu
    Polskie i norweskie doświadczenia w transferze technologii
    ”, podręcznik cz. II „Poradnik dobrych
    praktyk w ochronie środowiska na Mazowszu. Rozwój zrównoważony regionu a infrastruktura i
    nowoczesne technologie". opracowanie redakcyjne pt. „Komercjalizacja wyników B+R”. Specjalizuje
    się w zagadnieniach zarządzania
    i finansowania z zakresu innowacyjności, ekonomii społecznej,
    ochrony środowiska, efektywności energetycznej, odnawialnych źródeł energii, inteligentnych sieci
    energoelektrycznych, inicjatyw klastrowych oraz komercjalizacji B+R. Otrzymał Medal za zasługi
    dla
    Wydziału Inżynierii Produkcji SGGW w Warszawie oraz 60.lecia Politechniki Radomskiej.

    Zamknij
  • Anna Mucha Dyrektor HR, Partner SKILLUP
    Anna Mucha Dyrektor HR, Partner SKILLUP
    Notka biograficzna

    Psycholog biznesu, trener, współtwórca i dyrektor merytoryczny REVENTON GROUP Rozwiązania szkoleniowe
    dla biznesu. Specjalizuje się w psychologii zachowań Klienta i zwiększaniu efektywności działów handlowych
    (zarówno na poziomie grupy jak i jednostki).
    Od prawie 7 lat związana z branżą szkoleniową. Umiejętności i doświadczenie trenerskie zdobywała we
    współpracy z czołówką polskich trenerów oraz jako konsultant zarządów firm i kadry managerskiej w zakresie
    zarządzania zasobami ludzkimi i trener wewnętrzny zespołów handlowych, gdzie jej zadaniem było
    motywowanie i rozwijanie jednostek do osiągania maksimum efektywności w działaniu.
    Aktywnie dzieliła się swoim doświadczeniem i wiedzą jako m.in.:
    - ekspert psychologii biznesu w Polskim Innowacyjnym Klastrze Medycznym i Ogólnopolskim Klastrze
    Innowacyjnych Przedsiębiorstw
    - wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu (studia podyplomowe: Public Relations, Akademia
    Trenera Biznesu) i Szkole Zarządzania Sprzedażą (Akademia Trenera Sprzedaży);
    - prelegent na ogólnopolskich konferencjach (m.in. Aktualia Psychologiczne, Tydzień Prawników)
    - autor publikacji m.in. na łamach Newsweek Polska, Dr Sprzedaż, Forum Hurtowe, Kariera w finansach
    Uczestniczy w projektach hr’owych jako asesor i specjalista z zakresu rekrutacji i selekcji dla firm o międzynaro -
    dowym zasięgu.
    Jako trener i konsultant uczestniczyła w projektach m.in. dla: PKN Orlen, La Farge, Makro Cash & Carry, Animex,
    Infosys, Biomed, Mattel, Linde Material Handling, Impress Decore, Ceramika Paradyż, Lewiatan
    Holding, Amica, Grelavi, Specjał, Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa, Nasz Sklep, Aller Aqua,
    Mementis, Nowoczesna Firma, Polo Market, Wipasz, IFM Electronic, The Winners Mental Training, Green
    & Joy, Bydgoskie Meble, Bambino, Kaczmarek Electric, Związki Zawodowe Pielęgniarek i Położnych, Kopalnia
    Bogdanka

    Zamknij
  • Piotr Szarzyński Koordynator ds. projektów Mazowiecka Agencja Energetyczna Sp. z o.o.
    Piotr Szarzyński Koordynator ds. projektów Mazowiecka Agencja Energetyczna Sp. z o.o.
    Notka biograficzna

    Motto: "Dyrektorem się bywa, człowiekiem się jest".
    Menedżer posiadający wiedzę i praktyczne umiejętności zdobyte podczas pracy na różnorodnych stanowiskach. Przez 13 lat pracował w Poczcie Polskiej, zaczynając od stanowiska radcy, kończąc pracę na stanowisku Zastępcy Dyrektora Generalnego Poczty Polskiej. Kolejne doświadczenia zdobywał w PTK Centertel i Telekomunikacji Polskiej - Orange, gdzie praz 14 lat pełnił funkcje dyrektorskie, realizując i nadzorując sprawy korporacyjne w regionie, w tym sprzedaż i rozwój techniczny. Obecnie pracuje w Mazowieckiej Agencji Energetycznej, jest koordynatorem projektów, projektów międzynarodowych współfinansowanych ze środków UE oraz koordynatorem Mazowieckiego Klastra Efektywności Energetycznej i Odnawialnych Źródeł Energii.

    Jest silną osobowością, posiada umiejętność strategicznego zarządzania, cechuje go silne dążenie do realizacji celów biznesowych.

    Absolwent Szkoły Głównej Planowania i Statystyki w Warszawie, posiada dyplom 9-cio miesięcznych studiów badawczych odbytych w Japonii, a prowadzonych przez tamtejsze Ministerstwo Poczty i Telekomunikacji.

    Jest pasjonatem gier logicznych i jazdy motocyklem, lubi gotować, nie lubi zmywać.

    Ma trzech synów i wnuczkę.  

    Zamknij
  • Paweł Przygodzki dyr. handlowy w Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o. - Puls Biznesu
    Paweł Przygodzki dyr. handlowy w Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o. - Puls Biznesu
    Notka biograficzna

    Styczeń 2015 Valkea Media S.A.

    Paweł Przygodzki Dyrektor ds. Rozwoju Produktów WBJ, wdrożenie i rozwój nowych produktów mediowych i eventowych skierowanych do rynku biznesowego.

    2009 - grudzień 2014, Bonnier Business Polska

    Dyrektor Handlowy, odpowiedzialny za produkty: dziennik Puls Biznesu, serwis on-line i mobilne PB.pl, PB+, konferencje Puls Biznesu i Infomedia.

    Strategia i zarządzanie sprzedażą reklamy i sponsoringu, budowa produktów sponsoringowych i reklamowych. Zarządzanie zespołem 23-25 osobowym, tworzenie systemu premiowego i organizacja zespołów sprzedażowych oraz wsparcia sprzedaży. Najważniejsze osiągnięcia: budowa rosnącej sprzedaży mimo szybko spadającego rynku reklamy prasowej, stworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży multiproduktowej, projekty specjalne i kontekstowe on Line, wdrożenie i rozwój sprzedaży produktów mobilnych.

    Zamknij
  • Dariusz Świętek
    Dariusz Świętek
    Notka biograficzna

    Polski oddział zdobył prestiżową nagrodę FLAME za rok 2014, przyznawaną przez CEO najlepszemu globalnie rynkowi. Nagroda po raz pierwszy trafiła do kraju z Europy Centralnej a w uzasadnieniu podkreślono m. in. wyniki sprzedaży i efektywne procesy sprzedażowe.


    Związany ze sprzedażą od początku kariery zawodowej, doświadczenia w obszarach logistyki (DHL), telekomunikacji (Dialog, TP Teltech), rynku kosmetycznego, zarówno w tradycyjnych strukturach sprzedaży jak i w sprzedaży bezpośredniej. Z Avon Cosmetics Polska związany od 13 lat. Odpowiadał min. za transformację modelu sprzedaży i wprowadzenie w Avon Polska zasad MLM (marketingu wielopoziomowego). Funkcję Dyrektora Sprzedaży pełni od 2012 roku lat, zarządzając zespołem składającym się z ponad 140 menedżerów. Koncentruje się na rozwoju modelów motywacyjno - zarobkowych dla wszystkich poziomów struktury organizacyjnej oraz rozwoju standardów i procesów szkoleniowych i zarządczych w obszarze sprzedaży. Polski oddział zdobył prestiżową nagrodę FLAME za rok 2014, przyznawaną przez CEO najlepszemu globalnie rynkowi. Nagroda po raz pierwszy trafiła do kraju z Europy Centralnej a w uzasadnieniu podkreślono m. in. wyniki sprzedaży i efektywne procesy sprzedażowe.

    Zamknij
  • Łukasz Kuciński Trener PASJA Grupa Dobrych Trenerów
    Łukasz Kuciński Trener PASJA Grupa Dobrych Trenerów
    Notka biograficzna

    Doświadczony trener i konsultant, od 15 lat na stanowiskach kierowniczych w firmach o zróżnicowanym profilu działania. Do 2011 roku dyrektor działu nauczania języków obcych w Wydawnictwach Szkolnych i Pedagogicznych - największym wydawnictwie edukacyjnym w Polsce. Od 8 lat zajmuje się szkoleniami z zakresu: sprzedaży, komunikacji, motywacji, zarządzania i przywództwa. Zajmuje się również konsultingiem i wdrażaniem nowych koncepcji marketingowych w małych i średnich przedsiębiorstwach, na terenie całej Polski.

    Jest wykładowcą Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu i opiekunem merytorycznym kierunku AKADEMIA MENEDŻERA SPRZEDAŻY. Wykłada na kierunku AKADEMIA TRENERA BIZNESU w Wyższej Szkole Bankowej w Bydgoszczy oraz Franklin University Ohio na studiach MBA i STUDIACH MENEDŻERSKICH. W Wyższej Szkole Bankowej w Łodzi jest opiekunem kierunku STRATEGIE SPRZEDAŻY. Wykłada także w Wyższej Szkole Handlowej w Kielcach na kierunku AKADEMIA TRENERA BIZNESU oraz w Wyższej Szkole Zarządzania Sprzedażą w Warszawie na kierunku AKADEMIA TRENERA SPRZEDAŻY.

    Zamknij
  • Krystyna Stachowska Dyrektor Sprzedaży Sieci Własnej AVIVA Sp z o.o.
    Krystyna Stachowska Dyrektor Sprzedaży Sieci Własnej AVIVA Sp z o.o.
    Notka biograficzna

    Przedsiębiorca od początku swojej kariery zawodowej. Zarządzanie ma we krwi. W ubezpieczeniach zakochała się w 1995 roku i od tej pory niezmiennie związana z jedną firmą Aviva (początkowo Commercial Union). Przeszła całą ścieżkę kariery od Agenta, poprzez Kierownika Grupy, Dyrektora Oddziału, aż do Dyrektora Sprzedaży Sieci Własnej. Na swoje barki bierze wyzwania, które czasami wydają się niemożliwe do zrealizowania. Ale wówczas z jej ust pada stwierdzenie: "Damy radę, kto jak nie My". Ludzie są dla niej największym majątkiem. Odpowiedzialność za realizacje planów sprzedaży i rekrutacje idzie w parze z bardzo dobrymi relacjami z siecią sprzedaży. Przysłowiowy Tytan pracy. Nie odpocznie dopóki nie załatwi wszystkich spraw. A jednak potrafi rozdzielić życie zawodowe od rodzinnego. Matka trójki dorosłych dzieci. Na Podkarpaciu znana ze swojej działalności społeczno-samorządowej na rzecz środowiska lokalnego

    Zamknij
  • Edyta Pietrzak Dyrektor Sprzedaży, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris
    Edyta Pietrzak Dyrektor Sprzedaży, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris
    Notka biograficzna

    Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, posiadająca ponad 15 letnie doświadczenie sprzedażowe.  Od roku 1998, przez ponad 6 lat  pracowała dla firmy Kamis Przyprawy S.A. początkowo w dziale Eksportu, a następnie w dziale Kluczowych Klientów. Była również Export Managerem w  firmie Emtec , gdzie odpowiadała za rynki Europy Wschodniej  (litewski, łotewski, estoński, rosyjski oraz mołdawski). Z Laboratorium Kosmetycznym Dr Ireny Eris związana od roku 2006, pracowała na stanowisku Key Account Managera,Szefa Sprzedaży Rynek Nowoczesny Masowy, a od XI 2011 pełni obowiązki Dyrektora Sprzedaży. Odpowiada za sprzedaż i wsparcie trade marketingowe wszystkich marek Firmy na rynku aptecznym, sieciowym oraz tradycyjnym.

    Zamknij
  • Przemysław Kostrzewa Menedżer, trener sprzedaży.
    Przemysław Kostrzewa Menedżer, trener sprzedaży.
    Notka biograficzna

    Absolwent Uniwersytetu im. A. Mickiewicza oraz WSB w Poznaniu. Certyfikowany trener sprzedaży wrocławskiej szkoły SPTS. Od 14 lat związany ze sprzedażą na stanowiskach handlowca i menedżera. Od 2007 r. współpracuje z Abrys sp. z o.o. w zakresie zarządzania działem reklamy. Doświadczenia biznesowe wykorzystuje również jako trener i coach. Jego pasją jest praca nad motywacją handlowców. Prywatnie miłośnik jazdy na nartach i kuchni śródziemnomorskiej.

    Zamknij
  • Marek Sodolski Sales and Marketing Vice President Europe Tiens Polska
    Marek Sodolski Sales and Marketing Vice President Europe Tiens Polska
    Notka biograficzna

     Senior executive związany od lat z obszarem e –biznesu oraz sprzedaży bezpośredniej.

    Od roku 2012 pracuje na stanowisku Sales & Marketing Vice President Europe w firmie TIENS. W 2013 firma TIENS w Europie osiągnęła ponad dwukrotny wzrost sprzedaży w porównaniu do poprzedniego roku.

    Pracował również na stanowisku Dyrektora Naczelnego Amway Polska. W 2010 otrzymał nagrodę „Gazele Biznesu” przyznaną firmie Amway za wyniki sprzedaży (124% wzrostu w trzy lata).

    W roku 2011 będą opdowiedzialny za sprzedaż online w AVON wprowadził pierwszą platform do wspierania sprzedaży konsultantek w serwisach social media (Facebook, vKontakce)

    W latach 2001-2007 odpowiadał w Amway za Europejskie projekty e-biznes. Dzięki nim Amway z niespełna kilku procent sprzedaży przez internet stał się w obszarze B2B w 100% firmą prowadzącą sprzedaż online. W 2007 roku, projekt platformy e-commerce „Amway Online” otrzymał nagrodę Project Management Excellence Award.

    Marek Sodolski prowadził również zajęcia z Zarządzania Projektami na studiach MBA w Wyższej Szkole Biznesu w Nowym Sączu oraz wykłady dotyczące Social Media w Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie.

    Wciąż próbuje zachować balans między życiem zawodowym i prywatnym, co jak twierdzi wymaga coraz większych umiejętności ekwilibrystycznych. Dlatego tak bardzo ceni czas wolny, który lubi spędzać na oglądaniu dobrych filmów, słuchaniu dobrej muzyki rockowej, delektowaniu się dobrą kuchnią, co później wymusza na nim dobre wyniki w bieganiu.

    Zamknij
  • Grzegorz Kaliszak Dyrektor Handlowy Good Food Products Sp. z o.o.
    Grzegorz Kaliszak Dyrektor Handlowy Good Food Products Sp. z o.o.
    Notka biograficzna

    Od 2008 roku pełni funkcję Dyrektora Handlowego w firmie Good Food Products . Poprzednio pracował w firmach Pamapol Dystrybucja jako Dyrektor ds. Kluczowych Klientów oraz Cenos Sp. z o.o. jako Area Sales Manager.

    Ukończył studia magisterskie Marketing i Zarządzanie na Politechnice Koszalińskiej oraz Studia Podyplomowe Zarządzanie Sprzedażą w Wyżej Szkole Handlowej w Warszawie.

    Doświadczony manager z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu sprzedażą , budową i restrukturyzacją zespołów sprzedaży.

    Zamknij
  • Iwona Jaworska Murphy Partner w Clarity Consulting S.C .
    Iwona Jaworska Murphy Partner w Clarity Consulting S.C .
    Notka biograficzna

     Od 24 lat zawodowo związana z komunikacją korporacyjną, Public Affairs, i zarządzaniem wizerunkiem marki. Karierę rozpoczęła w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na stanowisku wicedyrektora Biura Prasowego Rządu. Od 1996 roku w międzynarodowych korporacjach; menadżer ds. Komunikacji w Philip Morris International, szef PR w McCann-Erickson Polska, CEO i Prezes Zarządu agencji PRisma Communications. Od 2004 do 2012 roku Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu oraz Dyrektor Government Affaires w Citigroup Polska, prezes zarządu fundacji bankowej im. Leopolda Kronenberga. Od 2013 partner w Clarity Cosulting S.C. gdzie zajmuje się projektami z zakresu rozwoju biznesu, komunikacji, brandingu oraz wspieraniem rozwoju osobistego wyższej kadry kierowniczej.

    Executive Coach i Mentor, akredytowany przez AOEC. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa oraz wielu kursów Public Relations w UK. Za swoją działalność dla na rzecz społeczeństwa i wdrażanie programów z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu została udekorowana Srebrnym Krzyżem Zasługi przez Prezydenta RP.
    Wiceprezes Zarządu Stowarzyszenia LiderShe, organizacji wspierającej rozwój kobiet w biznesie.

    Żona Brytyjczyka; razem mają czwórkę dorosłych już dzieci – córka mieszka w Warszawie, syn studiuje w Amsterdamie, pozostała dwójka mieszka i pracuje w Londynie.
    W życiu ceni wartościowe relacje z przyjaciółmi, uwielbia dobre książki i podróże, te dalekie i te bliskie.  

    Zamknij
  • Anna Gola Zastępca Dyrektora Departamentu Sprzedaży FM Bank PBP S.A., Nauczyciel Akademicki Uniwersytet SWPS
    Anna Gola Zastępca Dyrektora Departamentu Sprzedaży FM Bank PBP S.A., Nauczyciel Akademicki Uniwersytet SWPS
    Notka biograficzna

    Dyrektor sprzedaży z 18-letnim doświadczeniem w sektorze bankowym. Praktyk budowania relacji i efektywnych zespołów, a przede wszystkim mistrzyni motywacji.
    Zwycięzca VI edycji Polish National Sales Awards w dwóch kategoriach: Dyrektor Sprzedaży oraz Najlepszy Sprzedawca.
    Obecnie pełni funkcję Z-cy Dyrektora Departamentu Sprzedaży jednego z Banków. W przeszłości związana m.in. z ING Bankiem Śląskim oraz BRE Bankiem. Jest ekspertem w zarządzaniu zespołami na różnych szczeblach oraz w modelowaniu siatek sprzedażowych.
    Absolwentka Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej oraz Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Stypendysta ministerialny. Certyfikowany coach ICC, obecnie student Uniwersytetu Społecznohumanistycznego Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie na kierunku Psychologia.
    Ma doświadczenie pracy jako pracownik Uczelni Wyższych: Politechniki Śląskiej, Wyższej Szkoły Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach, Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Bytomiu. Jest autorką i współautorem publikacji naukowych i popularno-naukowych poświęconych tematyce jakości usług bankowych, coachingowi czy controlingowi, a także systemom motywacyjnym i wspierającym sprzedaż.
    Związana z Polskim Towarzystwem Ekonomicznym jako prowadzący szkolenia dla członków Rad nadzorczych Spółek Skarbu Państwa. Zasiadała w radach nadzorczych spółek.
    W wolnym czasie podróżuje oraz rozwija swoje zainteresowania w obszarze psychologii.

    Zamknij
  • Renata Gołaszewska Prezes Zarządu Nova Posnania Sp. z.o.o, Prokurent Samoistny HomeClasse Sp. z.o.o
    Renata Gołaszewska Prezes Zarządu Nova Posnania Sp. z.o.o, Prokurent Samoistny HomeClasse Sp. z.o.o
    Notka biograficzna

    Skuteczny menedżer z wieloletnim doświadczeniem w polskich i międzynarodowych korporacjach finansowych, odnoszący sukcesy w szeroko pojętym obszarze zarządzania zespołem i organizacją sieci sprzedaży produktów finansowych.
    Posiada: doświadczenie w bankowości na stanowiskach dyrektorskich, praktykę w zarządzaniu rozproszonymi strukturami podległych placówek, doskonałą znajomość prawa bankowego i standardów pracy w Banku, a także znajomość procedur obowiązujących w pracy z klientem, dokumentacją oraz gotówką. Brała czynny udział w projektach przekształceń organizacyjnych, centralizacji procesów, budowie struktur sprzedaży, tworzeniu i wdrażaniu nowych produktów bankowych i w innych strategicznych projektach rozwojowych Korporacji.

    Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na Wydziale Ekonomii oraz Wyższej Szkoły Bankowej. Od wielu lat związana z elitarnym Wielkopolskim Klubem Kapitału, gdzie jako Członek Klubu aktywnie uczestniczy w różnych inicjatywach dla przedsiębiorców. Obecnie pełni funkcję Prezesa Zarządu w NOVA POSNANIA Sp. z o.o.

    Sukcesy zawodowe buduje na profesjonalnych, uczciwych i pozytywnych relacjach, zarówno z klientami, partnerami biznesowymi, jak i współpracownikami.  Efektywność swoich działań zawdzięcza umiejętnościom skutecznego zarządzania przez cele, projektowania i wdrażania zmian, jak również budowania i motywowania zespołów do osiągania wspólnych sukcesów. Charakteryzuje ją wiarygodność, konsekwencja i ambicja oraz wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne, analityczne i interpersonalne.

    Jej rozwojowi zawodowemu kibicuje cudowna rodzina i wierni przyjaciele, a przyjemność czerpana z podróży, literatury, muzyki i dobrej kuchni - umila wolny czas.
     

    Zamknij
  • Jerzy Jagodziński Wykładowca, redaktor naczelny Wydawnictwa Naukowego Wydziału Zarządzania UW
    Jerzy Jagodziński Wykładowca, redaktor naczelny Wydawnictwa Naukowego Wydziału Zarządzania UW
    Notka biograficzna

    Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego, wydział Ekonomiczno-Socjologiczny, kierunek handel zagraniczny. Studia podyplomowe na wydziale dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim. Dziennikarz, publicysta, pracownik Polskiego Radia ( dyrektor programu V –Radio Polonia, w latach 1990-95. Od 2002 pracownik Uniwersytetu Warszawskiego, pełniący obowiązki redaktora naczelnego Wydawnictwa Naukowego Wydziału Zarządzania UW, wykładowca.

    Zamknij
  • Dariusz Kurek Senior Trainer&Coach
    Dariusz Kurek Senior Trainer&Coach
    Notka biograficzna

    Mam 18 lat doświadczenia w branży farmaceutycznej: tworzenie i zarządzanie zespołami sprzedaży aptecznej i medycznej. Dyrektor handlowy w firmach dystrybuujących leki OTC, suplementy diety, wyroby medyczne, kosmetyki oraz leki Rx. Trener i coach umiejętności handlowych. Pasjonat golfa i muzyki boogie woogie.

    Zamknij
  • Marcin Mazur Managing Director, BiViSee Ltd
    Marcin Mazur Managing Director, BiViSee Ltd
    Notka biograficzna

    Brak notatki biograficznej

    Zamknij
  • Tomasz Rochala Kierownik Projektów Strategicznych z Corpoflota Sp. z.o.o
    Tomasz Rochala Kierownik Projektów Strategicznych z Corpoflota Sp. z.o.o
    Notka biograficzna

    Brak notatki biograficznej

    Zamknij
  • Michał Spoczyński Dyrektor Handlowy, P4 Sp. z.o.o
    Michał Spoczyński Dyrektor Handlowy, P4 Sp. z.o.o
    Notka biograficzna

    Ukończył z wyróżnieniem Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Studia Doktoranckie Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Absolwent IESE Business School Uniwersytetu Nawarry. Ma 20 letnie doświadczenie w pracy w sprzedaży i marketingu firm branż FMCG i telekomunikacji oraz sektora retail. Karierę rozpoczął w Hortex Holding budując silną pozycję marki jako lidera na rynku polskim oraz rozwijając sprzedaż i marketing firmy za granicą. Jako Dyrektor Marketingu budował i rozwijał sieci hiper- i supermarketów w momencie ich najbardziej intensywnego rozwoju w Polsce dla Hypernova i Albert (Ahold Polska), Real (Grupa Metro), później jako Dyrektor Sprzedaży i Marketingu dla Stokrotka (Grupa Kapitałowa Emperia). W 2006r objął stanowisko Dyrektora Handlowego w Germanos Polska. Od początku istnienia marki Play zajmuje z sukcesem stanowisko Dyrektora Handlowego, gdzie odpowiedzialny jest za całość działań handlowych. Zarządza portfolio produktów, polityką cenową i prowizyjną, rozwojem i utrzymaniem sieci sprzedaży, w tym konceptem wizualizacyjnym punktów sprzedaży oraz rozwojem kanałów zdalnych Play (telesprzedaż i sklep internetowy). Odpowiada także za wsparcie pozostałych kanałów sprzedaży.

    Wyrażam zgodę na umieszczenie mojego wizerunku i danych osobowych na stronie internetowej PNSA, w katalogu oraz innych materiałach promocyjnych.

    Zamknij
  • Marcin Stawowczyk CEO, Grow Poland Sp. z.o.o
    Marcin Stawowczyk CEO, Grow Poland Sp. z.o.o
    Notka biograficzna

    Ekspert PNSA, Absolwent Instytutu Transportu Politechniki Śląskiej w Gliwicach i Katowickiej Szkoły Menedżerów.
    Ponad 24 lata doświadczenia biznesowego zdobytego w międzynarodowych organizacjach w zróżnicowanym środowisku branżowym. Przez wiele lat kreował strategie i kierował dużymi, wielokanałowymi organizacjami sprzedaży. Doświadczony Manager, Członek Zarządu i Dyrektor Zarządzający. Przez wiele lat związany z firmami: Wedel (Pepsico), San (United Biscuits), LU Polska (Danone), Danone Sp. z o.o., TP/Orange (France Telecom), ostatnio odpowiadał za sprzedaż, dystrybucję, logistykę i produkcję pełniąc funkcję Członka Zarządu Wydawnictw Szkolnych i Pedagogicznych (Advent International – private equity found). Obecnie Prezes Zarządu Grow Poland sp. z o.o.

    Zamknij
  • Wojciech Śliwka Managing Parnter Ego Management
    Wojciech Śliwka Managing Parnter Ego Management
    Notka biograficzna

    Wysokiej klasy Dyrektor z szerokim doświadczeniem w budowaniu nowych podmiotów gospodarczych od
    podstaw oraz skutecznym wprowadzaniu ich na rynek.
    Doskonałe umiejętności określania misji i wizji przedsiębiorstw oraz ich wdrażania w rozwijanych
    podmiotach.
    Ugruntowana praktyka w obszarze strategicznego zarządzania firmami z różnym kapitałem zakładowym.
    Wysokie kompetencje operacyjne, potwierdzone wieloma sukcesami m.in. zbudowaniem wartości i marki
    firm takich jak doradztwo w Ego Management, Femurin w Biotech Varsovia oraz Dicoflor w VITIS
    PHARMA, CLAIM CONSULTING jako firma likwidująca szkody majątkowe.
    Doświadczenie w planowaniu oraz nadzorowaniu przepływów środków pieniężnych (nadzór nad cash
    flow, windykacja, kontakty z bankami w celu uzyskania kredytu, faktoringu)
    Przedsiębiorcza postawa oraz naturalna umiejętność budowania długotrwałych relacji biznesowymi w
    oparciu o profesjonalizm, wiarygodność, zaufanie i poszanowanie etyki biznesu
    Ugruntowane doświadczenie w budowaniu skutecznych zespołów specjalistów i menadżerów oraz
    umiejętność przewodzenia, motywowania oraz dzielenia się wiedzą.
    Bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz komunikatywna znajomość języka włoskiego

    Zamknij
  • Jacek Wojciechowicz Dyrektor Projektu, Rzecznik Etyki, PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
    Jacek Wojciechowicz Dyrektor Projektu, Rzecznik Etyki, PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
    Notka biograficzna

    Brak opisu biograficznego

    Zamknij
  • Jacek Wolniewicz Dyplomowany trener i Coach biznesu, Szkołę Profesjonalnych Trenerów Sprzedaży SPTS.pl
    Jacek Wolniewicz Dyplomowany trener i Coach biznesu, Szkołę Profesjonalnych Trenerów Sprzedaży SPTS.pl
    Notka biograficzna

    Jak mówią jego uczniowie - trenerzy i uczestnicy szkoleń „…jest inspiratorem zmian…”

     

    Jego trzema pasjami zawodowymi są:

    praca z biznesem nad poprawą jakości pracy w działach obsługi i sprzedaży

    szkolenia specjalistyczne dla trenerów wewnętrznych i trenerów sprzedaży.

    ekonomia behawioralna, dzięki której buduje autorskie programy rozwojowe i sprzedażowe

     

    Jest dyplomowanym trenerem i coachem biznesu - absolwentem dwóch szkół trenerskich Moderatora w tym Edycji Mistrzowskiej, oraz programu Coachingu Menedżerskiego w Moderatorze i Coaching Clinic . Od 2015 sędziuje w Polish National Sales Awards.

     

     

    Od 5 lat prowadzi własną Szkołę Profesjonalnych Trenerów Sprzedaży SPTS.pl

    Od lat 90-tych związany z biznesem. Początkowo głównie z branżą medialną i reklamową poprzez współpracę z ATM Grupa, Polsatem, TV4 . Budował i szkolił zespoły sprzedażowe dla biur reklamy i nimi zarządzał. Tworzył programy sponsoringowe dla największych organizacji sportowych w Polsce.

    Od 2009 poświęcił się wyłącznie pracy szkoleniowej i coachingowej

    Propaguje etykę w sprzedaży i podejście Evidence Based Training w szkoleniach zachęcając do odchodzenia od intuicyjnych i pop - psychologicznych koncepcji w sprzedaży, zarządzaniu i uczeniu trenerów biznesu.

     

    Przez szkolenia, które prowadził przewijali się menedżerowie, trenerzy i handlowcy, pracownicy produkcji z takich firm jak:

    Raiffeisen Bank Polska, Millennium Bank, SAF, Maspex o/Słowacja, Nordea Bank, ZPT Kruszwica, PNB, Paribas, My Network, Millenium Leasing, PSS LUBIN, WSiP, Alior Bank, Balcerzak, Netia, Polskie Banki Spółdzielcze, Cadbury Wedel, CCC, Manpower, Horyzont In, Bahlsen, PSS Zorza, TU Europa, Polbank EFG, Sarantis, Krajowy Rejestr Długów – Biuro Informacji Gospodarczej S.A, Kaczmarski Inkasso, Millennium TFI, 4F.

     

    Powrócił po latach do pasji fotografowania, jeździectwa

    Zamknij

Partner merytoryczny

  • AT Karney
  • Partnerzy

    • bcc
    • bpcc
    • lewiatan
    • sare
    • Efficient Consumer Response
    • Hellenic Coca-Cola
    • Millward Brown
    • HR Influences
    • Stowarzyszenie Interim Managers
    • Wielkopolski Klub Kapitału
    • Intercontinental
    • Strauss
    • Kompania Piwowarska
    • Brill AVMedia

    Partnerzy technologiczni VIII edycji PNSA

    • Macrologic
    • CHIMNEY

    Fundatorzy Nagród Szkoleniowych

    Uczestnicy dotychczasowych edycji

    • Polpharma
    • Alior Bank
    • Avon
    • Eurobank
    • Lotto
    • Mary Kay
    • Orange
    • Play P4
    • Link4 TU S.A.
    • Aviva
    • Coca Cola
    • Solaris

    FAQ

    • Jakie są korzyści z wzięcia udziału w konkursie?

      Udział w konkursie jest uznaniem prestiżu oraz najwyższych standardów zawodowych i etycznych reprezentowanych przez firmę i jej przedstawicieli na forum ogólnopolskim. Konkurs daje możliwość niezależnej oceny przez ekspertów i praktyków. Laureaci i wyróżnieni VII edycji Konkursu PNSA otrzymają prestiżowe szkolenia ufundowane przez takie firmy jak Brian Tracy International, Sandler Training, Persona Global.
      Udział w Konkursie PNSA stanowi wyróżnienie i docenienie najlepszych pracowników działów sprzedażowych firmy, buduje motywację oraz lojalność pracowników.
      Uczestnik konkursku PNSA zostaje ambasadorem dobrych praktyk w sprzedaży

       

    • Jakie kryteria są brane pod uwagę w procesie oceny?

      Przy weryfikacji zgłoszeń będą brane pod uwagę m.in. takie czynniki jak rzetelność przedstawionych danych, wiarygodność ich źródła, kompleksowość danych pozwalających ocenić wszelkie możliwe aspekty osiągniętego sukcesu, przedstawione porównania z najlepszymi praktykami rynkowymi, jakość otrzymanych referencji, aspekt etyczny prowadzonych działań udowodniony przez kandydata.

      Szczegółowe informacje zawarte są w Regulaminie Konkursu, dostępnym na stronie www.pnsa.pl.

      Ocena przez Komisję Sędziowską będzie dokonywana również pod kątem profesjonalnego wypełnienia Formularza Zgłoszeniowego wraz z dostarczonym kompletem załączników. Kandydaci podczas prezentacji oceny osiągnięć powinni się posługiwać wszelkimi miernikami efektywności, adekwatnymi dla danej branży oraz w odniesieniu do wybranej kategorii konkursowej.

      Tylko od podmiotu zgłaszającego oraz kandydatów zależeć będzie sposób, w jaki potwierdzą swoje osiągnięcia. Powinny to być dokumenty wiarygodne, możliwe do zweryfikowania przez sędziów w oparciu o dostępne źródła rynkowe.

    • Kim są członkowie Komisji Sędziowskiej?

      W skład Komisji Sędziowskiej wchodzi co najmniej 50 sędziów. Są nimi pracownicy naukowi, specjaliści i praktycy w zakresie zarządzania, sprzedaży, HR oraz szkoleń wybrani przez PNSA.

      Członkami Komisji Sędziowskiej mogą być wyłącznie osoby spełniające najwyższe standardy etyczne i merytoryczne. Każdy z sędziów przed rozpoczęciem prac zostanie zaprzysiężony do przestrzegania Regulaminu Konkursu PNSA oraz zachowania pełnej poufności otrzymanych danych.

    • Czym jest PNSA – Polish National Sales Awards?

      Misją PNSA jest działanie na rzecz rozwoju przedsiębiorstw poprzez wspieranie działów sprzedaży, będących motorem rozwoju firm i tym samym gospodarki, przy jednoczesnym stworzeniu etosu profesjonalnego sprzedawcy.

      Pierwsza edycja konkursu PNSA odbyła się w 2008 roku. Konkurs został stworzony na bazie The National Sales Awards oraz British Excellence In Sales & Marketing.

      Inicjatorem i pomysłodawcą PNSA jest prezes Elżbieta Pełka oraz dr Chahid Fourali.

      Opracowaniem przedsięwzięcia, jakim obecnie jest Polish National Sales Awards, wspólnie z Prezes Elżbietą Pełka, zajął się zespół praktyków sprzedaży z wieloletnim doświadczeniem.

      Nad prawidłowym przebiegiem merytorycznym konkursu czuwa firma doradcza PwC wspomagana przez Kapitułę Sędziowską PNSA.

    • Kto może wziąć udział w konkursie?

      Konkurs PNSA kierowany jest do wszystkich pracowników działów handlowych, zespołów
      i trenerów sprzedaży – ogółem przedstawicieli różnych szczebli sprzedaży i obsługi klienta.

      Ze względu na zapotrzebowanie uczestników w V edycji konkursu PNSA zostały stworzone kategorie dedykowane dla branży finansowej, ubezpieczeniowej oraz sprzedaży bezpośredniej.

      Ponadto do konkursu mogą zgłaszać się przedstawiciele samorządów lokalnych, którzy mogą wykazać się umiejętnościami w wykorzystywaniu środków unijnych oraz pomysłodawcy w zakresie wdrażania innowacyjnych projektów w ramach społeczności lokalnych.

    • Jaka jest różnica pomiędzy rejestracją a zgłoszeniem do konkursu PNSA?

      Rejestracja kandydata jest procesem odbywającym się on-line i pozwala w sposób sprawny i prosty podać wszelkie niezbędne dane kontaktowe kandydata oraz reprezentowanej firmy. Data rejestracji decyduje o koszcie zgłoszenia. Do 31 maja – 990 zł (netto).
      Po zakończeniu rejestracji, na wskazany podczas rejestracji kandydata adres e-mail, organizator konkursu prześle informację zwrotną. Po odnotowaniu wpłaty za udział w konkursie organizator prześle dane do logowania w systemie umożliwiającym wybór kategorii konkursowej oraz wypełnienie formularzy zgłoszeniowych. Termin wypełnienia formularza upływa w dniu 15 września.
        

    • Ile wynosi opłata zgłoszeniowa?

    • Dlaczego należy wnosić opłatę za zgłoszenie do konkursu?

      Konkurs PNSA jest przedsięwzięciem unikatowym na polskim rynku toteż proces oceny nadsyłanych zgłoszeń jest wyjątkowo zaawansowany metodologiczne, a przy tym jest procesem wieloetapowym i pracochłonnym, co generuje koszty na poziomie operacyjnym.

    • Ile muszę poświęcić na to czasu?

      Sam proces rejestracji zajmuje tylko kilkanaście minut.

      Sugerujemy, żeby przed rozpoczęciem wypełniania formularza zgłoszeniowego zapoznać się uważnie ze wszystkimi pytaniami i przygotować niezbędne materiały pomocnicze, co znacznie skróci proces przygotowania materiałów zgłoszeniowych. Prawidłowe przygotowanie zgłoszenia, powinno zająć nie więcej niż 2 godziny na podstawie przygotowanych materiałów.

      Zachęcamy do zapoznania się z Regulaminem VII edycji konkursu PNSA gdzie znajdują się informacje dotyczące kryteriów konkursowych oraz wag ocen w poszczególnych kryteriach.
      Wyłonieni finaliści, w ustalonym przez organizatora terminie, będą przedstawiać i bronić zgłoszony projekt przed Komisją Sędziowską w Warszawie.

      Na przesłuchanie jednego kandydata lub zespołu przeznaczone jest 45 minut, z czego 20 minut ma do dyspozycji kandydat zaś pozostały czas jest przeznaczony dla sędziów na zadawanie pytań dodatkowych.
        

    • Gdzie będą odbywały się przesłuchania finałowe?

      Osobiste przesłuchania finalistów będą odbywały się w Warszawie. 

    • Ile jest kategorii konkursowych?

      W siódmej edycji Polish National Sales Awards przewidziano 21 kategorii konkursowe oraz nagrodę dodatkową – tytuł SUPER SPRZEDAWCY ROKU, która zostanie przyznana najlepszemu finaliście danej edycji.

    Zamknij

    Dla mediów

    Materiały prasowe
    Dane kontaktowe
    Barbara Gacia PR Junior Account Executive
    Mobile +48 662 231 824
    Tel. (+48 22) 853 56 22 do 24
    barbara.gacia@epcreatives.pl
    Zamknij

    Brak

    Zamknij

    Moliwo logowania /
    rejestracji uruchomiona
    zostanie 11 czerwca br.

    Zamknij

    Patronaty medialne

    poprzednie
    • mediarun
    • Kariera Plus
    • Gazeta Ubepieczeniowa
    • Businesswoman life
    • Polish Market
    • Szef sprzedaży
    • Biznes Tuba
    • Thinktank
    • Gazeta Bankowa
    • Women In Sales Awards
    • OBSERVER
    • StartUp
    następne

    Patronat Instytucjonalny

    poprzednie
    • Samorząd Województwa Mazowieckiego
    następne

    Patronat strategiczny:

    poprzednie
    • Uniwersytet Warszawski
    • Akademia Leona Koźmińskiego
    nastpne