„1 duży lęk czy 100 małych” – Warsztaty w BCC

[su_heading size=”20″]5 listopada w warszawskim Business Centre Club odbyły się Warsztaty Inspiracyjno-Merytoryczne, po raz pierwszy w ramach Polish National Academy. Tematem przewodnim był „1 duży lęk czy 100 małych”[/su_heading]


Od października 2018 roku Polish National Sales Awards oficjalnie uruchomiło nowy projekt, realizowany w ramach PNSA – Polish National Academy. Kierowany jest zarówno do firm współpracujących z PNSA, jak również do samych uczestników biorących udział we wszystkich edycjach konkursu.

5 listopada to szczególna data w historii Polish National Sales Awards – tego dnia w Business Centre Club zorganizowaliśmy Warsztaty Inspiracyjno-Merytoryczne, po raz pierwszy pod egidą Polish National Academy. Warsztaty zostały otwarte przez Panią Prezes Elżbietę Pełkę, a moderatorem wydarzenia był Krzysztof Wilma, ekspert PNSA, laureat I edycji konkursu, przedstawiciel Komisji Sędziowskiej PNSA.

Otwarcie warsztatów przez Panią Prezes Elżbietę Pełkę


Warsztaty zostały podzielone na trzy części, a ich zwieńczeniem było wystąpienie gościa specjalnego.

Pierwsza prelekcja przykuła szczególną uwagę osób zarządzających zespołami sprzedażowymi, czy też obsługi klienta.

[su_quote cite=”- brzmiał tytuł otwierającego wystąpienia.”]Aktywizacja zespołów sprzedażowych w praktyce, na przykładzie rozwiązań w korporacjach w branży FMCG [/su_quote]

Prelegentami w części pierwszej byli:

  • Pan Paweł Kornosz, członek Zarządu YesIndeed!, zarządzający zespołem, który tworzy kompleksowe programy aktywizacji
    i wsparcia sprzedaży z wykorzystaniem zaawansowanych narzędzi IT, w tym platform www i aplikacji mobilnych. Specjalizuje się w projektach, w których głównymi celami są wzrosty sprzedaży i budowa trwałych relacji z siecią dystrybucji – własną lub zewnętrzną.
  • oraz Pan Krzysztof Wilma, Laureat I Edycji Konkursu Polish National Sales Awards w kategorii Sprzedawca Roku, posiadający wieloletnie doświadczenie w sprzedaży na rynku nowoczesnym i tradycyjnym w branży FMCG, obecnie  związany z Kompanią Piwowarską S.A. na stanowisku Area Sales Manager

Prelekcja została skoncentrowana jako studium przypadków grywalizacji w korporacjach, ze szczególnym uwzględnieniem pokolenia millenialsów, ponadto udowodnienia jak nowoczesne metody rywalizacji wpływają na budowanie lojalności wśród pracowników. Założeniem przedstawionych metod grywalizacji jest nagradzanie zespołów innymi, niż pieniądze sposobami.

Krzysztof Wilma, Kompania Piwowarska; Paweł Kornosz, YesIndeed!

Paweł Kornosz w prezentacji grywalizacji w branży FMCG

 


Drugą część warsztatów poprowadził Pan Robert Zajkowski, Kierownik Działu Sprzedaży w Departamencie CNG i LNG, PGNiG Obrót Detaliczny. Jest menedżerem z wieloletnim doświadczeniem w branży sprzedaży i opieki posprzedażnej pojazdów użytkowych, obecnie odpowiedzialny za sprzedaż CNG i LNG w PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o.

Przedstawione studium przypadku dotyczyło sprzedaży gazu CNG wraz z infrastrukturą do tankowania pojazdów komunikacji miejskiej, na przykładzie Miasta Stołecznego Warszawy.

[su_quote cite=”mogliśmy usłyszeć w prezentacji.”]CNG – sprężony gaz ziemny, stanowi znakomitą alternatywę dla benzyny i oleju napędowego. CNG jako paliwo, stosowane jest praktycznie od początku motoryzacji. Jako dwukrotnie lżejszy od powietrza, w razie rozszczelnienia instalacji gaz ulatnia się ku górze. Gaz CNG to bezpieczniejsza, tańsza i bardziej ekologiczna alternatywa dla paliw tradycyjnych. [/su_quote]

Robert Zajkowski, PGNiG

Robert Zajkowski, PGNiG


Trzecią, a zarazem podsumowującą warsztaty prelekcją, było wystąpienie Tomasza Kozłowskiego. Lista aktywności i specjalizacji Pana Kozłowskiego daleko wykracza poza rolę trenera, psychologa czy mówcy motywacyjnego, które z powodzeniem pełni:

  • Ratownik Karkonoskiej Grupy GOPR (instruktor ratownictwa górskiego).
  • Instruktor podczas szkoleń Wojska Polskiego, Policji i Służb Specjalnych.
  • Certyfikowany ratownik pierwszej pomocy kwalifikowanej.
  • Skoczek spadochronowy (1200+) – w grudniu 2014 r. wznosząc się do stratosfery balonem na ogrzane powietrze wraz z dwoma skoczkami wykonał najwyższy skok spadochronowy w Europie (10.735 m).

Tematem przewodnim Warsztatów Inspiracyjno-Merytorycznych był „1 duży lęk czy 100 mniejszych?”, do czego w prezentacji mogliśmy wielokrotnie znaleźć odniesienia. Pokonywanie swoich lęków i barier to nie jedyny kazus, który został poruszony przez Pana Tomasza Kozłowskiego – w sierpniu 2018 roku wykonał 100 skoków ze spadochronu w ciągu jednego dnia, celem zebrania funduszy na wózki inwalidzkie dla 100. potrzebujących dzieci. Projekt otrzymał niesamowite wsparcie od ludzi dobrej woli i przyniósł powodzenie – zebrano ponad 500 tys. złotych.

Tomasz Kozłowski

Zakończenie wystąpienia Tomasza Kozłowskiego

Projekt 100 został zadedykowany Marcie, która niestety w kwietniu 2018 roku przegrała walkę z guzem mózgu.

 


„1 duży lęk czy 100 małych” to pierwsze warsztaty, które odbyły się w ramach Polish National Academy. Zapraszamy do śledzenia naszej strony internetowej oraz fanpage’a na Facebooku, gdzie będą mogli Państwo znaleźć informacje o następnych wydarzeniach, organizowanych przez Polish National Sales Awards.

[su_custom_gallery source=”media: 1451,1452,1486,1453,1454,1455,1456,1457,1458,1459,1460,1461,1462,1463,1464,1465,1466,1467,1468,1469,1470,1471,1472,1474,1475,1476,1477,1478,1479,1480,1481,1482,1483″ limit=”40″ link=”custom” width=”500″ height=”500″ title=”never”]

Wszystkich obecnych na naszych warsztatach, zachęcamy do wypełnienia krótkiej ankiety.

Tych, którzy nie mogli do nas dotrzeć, prosimy o wypełnienie w ankiecie sekcji nr 2.

WYPEŁNIJ ANKIETĘ

Dziękujemy!


Partnerzy X edycji PNSA

 

    


Partnerzy wydarzenia