wpis w: Aktualności | 0

 

PNSA partnerem wyjątkowego wydarzenia w Polsce.

 

Już 9 maja 2018 roku w Warszawie odbędzie się premiera My Customer World Forum & Expo – wydarzenia inspirowanego doświadczeniami klientów. Ponad 45 wystąpień eksperckich, 32 wystawców, 3 premiery i przeszło 400 osób poszukujących wiedzy i inspiracji, skoncentrowanych na świecie klienta w jednym miejscu

 

Oczekiwania i potrzeby klientów, uwarunkowania kulturowe i prawne, całkiem nowe modele zachowań i komunikacji składają się na świat klienta. Przestrzeń, w której żyje, dokonuje decyzji zakupowych, korzysta z szeregu produktów i usług, pracuje i odpoczywa podlega nieustannej ewolucji. Dzisiaj, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej każda firma i marka powinna dobrze znać ten świat, aby móc do niego wejść i skutecznie porozumiewać się z klientami.

 

Organizator – Polskie Forum Call Centre https://forumcallcenter.pl/  – przygotował interaktywną mapę, na którą składają się fakty, twarda wiedza dotycząca oczekiwań i ich zachowań, sprawdzone ścieżki porozumiewania się z nimi, nowoczesne rozwiązania technologiczne usprawniające komunikację oraz aktorów pełniących kluczowe role w budowaniu i przeżywaniu doświadczeń relacji pomiędzy marką i odbiorcą. My Customer World powstaje z myślą o przedsiębiorcach, którzy chcą znaleźć w jednym miejscu przepis na sprzedaż, obsługę oraz komunikację z klientem na miarę czasów, w których żyjemy.

 

Maciej Buś przedstawia to wyjątkowe wydarzenie:

„My Customer World to wydarzenie, zbudowane od podstaw, aby dostarczyć uczestnikom doświadczenie uczestnictwa w świecie klienta. Niemal 3 lata zajęło nam zbieranie danych i przygotowania do jego organizacji. Wyodrębniliśmy potrzeby rynku, zgromadziliśmy najlepsze praktyki w zakresie współdziałania eventowego oraz włożyliśmy weń kawał naszego serca, aby stworzyć wydarzenie branżowe, w którym bez kompromisów chcielibyśmy uczestniczyć i polecić swoim przyjaciołom.

 

Szykujemy (prawdopodobnie) największe wydarzenie na temat obsługi klienta i zorganizowanej komunikacji w historii Polski. Ponad 400 osób weźmie udział w transferze wiedzy i inspiracji na dwóch scenach MCW. Swoimi historiami podzieli się ponad 50 ekspertów od świata klienta. Pierwszy w Polsce tak kompleksowy przegląd rozwiązań technologicznych, operacyjnych i wsparcia dla struktur obsługowych. Wszystko to po to, by Klient w swoim świecie czuł się szczęśliwy. My Customer World to dwa formaty: Forum – czyli konferencja w najczystszej postaci – 100 % koncentracji na wiedzy oraz inspiracji, Expo czyli targi oraz towarzyszące im prezentacje i animowana strefa networkingowa.

 

Organizatorem My Customer World jest Fundacja Polskie Forum Call Center – organizacja, która powstała z myślą o rozwoju sektora profesjonalnej komunikacji firm z ich klientami. Od ponad 7 lat wspiera przedsiębiorstwa w dostępie do wiarygodnej informacji, optymalizacji procesów komunikacyjnych, budowaniu wizerunku branży oraz budowania pozytywnych doświadczeń obsługiwanych klientów.”

 

„Jako firma mamy świadomość, że świat zmienia się szybko – na rynek wkraczają nowe technologie. Niektóre z nich podążają za zmieniającymi się modelami zachowania klientów a inne wręcz kreują zupełnie nowe zachowania u klientów. Dlatego też niezmiernie cieszymy się, że to właśnie Avaya, jako złoty sponsor, wesprze pierwszą edycję My Customer World Forum & Expo. Konferencja to możliwość wymiany doświadczeń ze znakomitymi ekspertami i czerpanie od nich inspiracji. To także szansa na zapoznanie się z nowymi rozwiązaniami pozwalającymi lepiej odgadywać potrzeby klientów i szybko na nie reagować” – powiedział Artur Chmielewski, dyrektor zarządzający Avaya Polska.”

 

 

9 – 10 maja 2018, Warszawa Pin-Up Studio, ul. Nowogrodzka 84/86.

 

Więcej informacji na stronie wydarzenia: https://mycustomer.world