Gala XII edycji PNSA

Polish National Sales Awards (PNSA) jest pierwszym, najbardziej prestiżowym i unikalnym przedsięwzięciem sektora sprzedaży i obsługi klienta w Polsce. Celem PNSA jest promowanie dobrych praktyk i najwyższych standardów etycznych w biznesie, a także nagradzanie najlepszych profesjonalistów w branży. PNSA działa również na rzecz rozwoju przedsiębiorstw poprzez wspieranie działów sprzedaży przy jedno­czesnym tworzeniu etosu profesjonalnego sprzedawcy. Odbywający się już po raz dwunasty Konkurs PNSA jest przeznaczony dla wszystkich pracowników działów sprzedaży, a także dla trenerów i pracowników działu obsługi klienta. Dzięki unikalnej metodologii Komisja Sędziowska, w skład której wchodzą doświadczeni praktycy sprzedaży, w dwuetapowym procesie oceny wyłania laureatów, którzy wykazali się nie tylko najlepszymi wynikami, ale również umiejętnością pracy zespołowej, kreatywnością i innowacyjnością oraz etyką postępowania. 29 stycznia 2021 roku, po raz pierwszy online, podczas Gali Finałowej XII edycji Konkursu, poznamy laureatów i wyróżnionych w 19 kategoriach. Wyłoniony zostanie również Supersprzedawca, tytuł przyznawany za imponujące wyniki sprzedażowe, pozytywne podejście oraz ponadprzeciętne zaangażowanie. Zostanie również przyznana, czwarta w historii PNSA, nagroda specjalna prezesa PNSA, za całokształt osiągnięć w sprzedaży i biznesie. Do tej pory nagrody otrzymali: Anna Podniesińska, Józef Wancer, prof. zw. dr hab. Alojzy Nowak.

Program

Gala Finałowa XII edycji PNSA
29 stycznia 2021 roku, godz. 18.00
Miejsce: Online
Prowadzenie: Elżbieta Pełka i Maciej Orłoś

W programie:
  • Wręczenie nagród specjalnych, wystąpienie Gościa Honorowego
  • Wręczenie nagród dla najlepszych w sprzedaży i obsłudze Klienta w Polsce w kategoriach:
  1. Innowacje w Dziedzinie Sprzedaży
  2. Innowator technologiczny w Customer Experience/Sales
  3. Social Media w Cusomer Experience/Sales
  4. Zespół Obsługi Klienta
  5. Menedżer ds. Obsługi Klienta
  6. Sprzedawca w punkcie sprzedaży
  7. Zespół Sprzedaży
  8. Menedżer Sprzedaży
  9. Dyrektor Sprzedaży
  10. Przedstawiciel handlowy B2B
  11. Menedżer Sprzedaży B2B
  12. Telesprzedaż
  13. Key Account Manager
  14. Agent Ubezpieczeniowy
  15. Menedżer Zespołu Sprzedaży Ubezpieczeń
  16. Dyrektor Sprzedaży Ubezpieczeń
  17. Doradca Klienta w Banku
  18. Menedżer Zespołu Sprzedaży w Banku
  19. Dyrektor Sprzedaży w Banku

Przyznanie tytułu Supersprzedawcy dla najlepszego laureata Konkursu PNSA XII edycji. Na zdobywce tego tytułu czeka nagroda w postaci studiów podyplomowych „STRATEGICZNE ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ I ZESPOŁEM SPRZEDAŻY” na Akademii Leona Koźmińskiego.

 

 

 

 

Dress code: stroje koktajlowe

Prelegenci

Honorowy Gość Specjalny.

Brian Tracy

Brian Tracy – kanadyjski pisarz, twórca wielu bestsellerów z zakresu rozwoju osobistego i psychologii sukcesu, autor m.in. pozycji „Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo”, „Nie tłumacz się, działaj!” czy „Potęga pewności siebie”. Jeden z najlepszych zawodowych mówców na świecie. Jego seminariów i prezentacji dotyczących przywództwa, sprzedaży i strategii biznesowych słuchają m.in. liderzy przedsiębiorstw z rankingu „Fortune 500”. Obecnie jest prezesem Brian Tracy International z siedzibą w Kalifornii.
Dziekan Wydziału Zarządzania UW.

Prof. dr hab. Grzegorz Karasiewicz

Prof. dr hab. Grzegorz Karasiewicz jest dziekanem, kierownikiem Katedry Marketingu i profesorem nadzwyczajnym na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada tytuł profesora nauk ekonomicznych nadany przez Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej w 2014 roku, stopień doktora habilitowanego (2001 rok) i doktora (1994 rok) nauk ekonomicznych w zakresie nauk zarządzania. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego (1988 rok) i Harvard Business School (PMD 69 – 1995 rok). Obecnie jego zainteresowania naukowe koncentrują się na następujących obszarach tematycznych: strategie internacjonalizacji przedsiębiorstw, strategie cenowe przedsiębiorstw, zmiany strukturalne w handlu detalicznym, internacjonalizacja handlu detalicznego artykułami spożywczymi, decyzje cenowe w przedsiębiorstwie. Jestem autorem trzech książek: Marketingowe strategie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw, Oficyna a Wolters Kluwer business, Warszawa 2013; Systemy dystrybucji artykułów rolno-spożywczych na rynku polskim. Diagnoza i koncepcja zmian, Wydawnictwa Naukowe Wydziału Zarządzania UW, Warszawa 2001 i Marketingowe strategie cen, PWE, Warszawa 1997.
Board Member PNSA.

Dr Chahid Fourali

Dr Chahid Fourali has backgrounds in marketing, psychology and education and has published extensively in all three areas. He led the consultation with the UK Government to set up the Marketing and Sales Standards Setting Body, which he then led for eight years, as well as, the development of three sets of world-class national occupational standards (in Marketing, Sales and Social Marketing) that were supported by many internationally recognised marketing/business gurus. These standards are the basis for all nationally recognised qualifications in the UK. Dr Fourali leads Business Management and Marketing course at the London Metropolitan Business School and his experience includes being examiner/subject expert for Cambridge and Loughborough Universities.

Dr Fourali is Lead Editor for the Palgrave Encyclopaedia of Social marketing and has published or co-authored over 50 articles, chapters and books. He achieved Fellowship or professional membership status from several international organisations including FRSA, FCIM, FCMI, FHEA and BABCP.

CEO British-Polish Chamber of Commerce.

Paweł Siwecki

British-Polish Chamber of Commerce. Experienced CEO of a leading not-for-profit NGO with a passion for international trade and investment. Recent graduate of MBA executive studies, has performed numerous B2B management roles in Poland and the UK.
Dyrektor Zarządzający Rohto Pharmaceuticals.

Maciej Misztak

Maciej Misztak – Dyrektor Zarządzający japońskiej grupy Rohto Pharmaceuticals na terenie Europy i Wspólnoty Niepodległych Państw. Vice Prezes Rady Nadzorczej DAX Cosmetics.
Posiada ponad 20 lat doświadczenia zawodowego na rynku kosmetyków i farmaceutyków. Bezpośrednie doświadczenie w tworzeniu i zarządzaniu organizacjami sprzedażowymi zdobywał w Polsce i Federacji Rosyjskiej. Doktorant Wydziału Zarządzania UW. Absolwent Wydziału Zarządzania UW i Ośrodka Studiów Amerykańskich UW.
Współzałożyciel i pierwszy Prezes Zarządu Brian Tracy International w Polsce. Trener Biznesu, Mentor.

Marek Stelmaszak

Absolwent wydziału planowania przestrzennego Charles Sturt University w Bathurst, Australia. Pracował w kontroli rozwoju urbanistycznego oraz jako doradca na rynku nieruchomości w Sydney, Australia.
W 1994 roku wrócił do Polski i zajął się doradztwem na rynku nieruchomości, wprowadzając na polski rynek światowe standardy pracy w branży oraz nowoczesne narzędzia obrotu nieruchomościami. W 2000 roku współzakładał Polskie Stowarzyszenie Doradców Rynku Nieruchomości, www.psdrn.pl
W latach 1994 – 2014 prowadził firmę doradczą na rynku nieruchomości, która obsłużyła tysiące Klientów w sprzedaży lub wynajmie nieruchomości o wartości dziesiątków milionów euro. Inwestor w nieruchomości mieszkalne i usługowe.
W roku 2000 odznaczony Złotą Odznaką Polskiej Federacji Rynku Nieruchomości – najwyższym odznaczeniem PFRN, www.pfrn.pl
Od kwietnia 2004. do marca 2006. roku pełnił funkcję Prezydenta Polskiej Federacji Rynku Nieruchomości (pfrn.pl), a w 2005. roku zostałem uhonorowany Srebrnym Krzyżem Zasługi przez Prezydenta RP – Aleksandra Kwaśniewskiego.
Pełnił kilka funkcji społecznych w Warszawskim Stowarzyszeniu Pośredników w Obrocie Nieruchomościami (wspon.org.pl), a od czerwca 2014 roku jest członkiem honorowym tej organizacji.
Jest autorem licznych publikacji i wywiadów na temat rynku nieruchomości i jego rozwoju oraz wpływu motywacji na rozwój i skuteczność pracowników w osiąganiu wysokiej wydajności.

W 2006 roku, wspólnie z Brianem Tracy powołał do życia spółkę Brian Tracy International sp. z o.o. i był jej pierwszym prezesem zarządu. Trener biznesu, coach i mówca motywacyjny.
Absolwent Studiów Podyplomowych Coachingu i Mentoringu w Laboratorium Psychoedukacji (www.lps.pl) przy Szkole Wyższej Psychologii Społecznej (SWPS) w Warszawie.

Pełnił wiele funkcji z zarządach i radach nadzorczych spółek prawa handlowego, biorąc szczególną odpowiedzialność za rozwój i motywowanie menadżerów i pracowników, bo ……………. firmy to ludzie!

Doctor of Business Administration SBS Swiss Business School, Zurych.

Dr Grzegorz Sobiecki

Członek Kapituły sędziowskiej PNSA od 2015
Sędzia PNSA 2009-2014
Członek Zarządu Stowarzyszenia Interim Managers SIM
Doctor of Business Administration SBS Swiss Business School w Zurychu.

Interim manager od 2008. Ekspert w przywracaniu ekonomicznej i kulturowej równowagi w
przedsiębiorstwach. Specjalizuje się w kilku kierunkach.

Kierunek komercyjny- budowania wzrostu firmy wg. metodyki Błękitnego Oceanu, Łączenie firm- due diligence oraz integracji w procesie przejęć przedsiębiorstw (M&A). Kierunek produkcyjny- zajmuje się obszarem poprawy efektywności według metodyki Lean Manufacturing, zarządzaniem jakością według metodyki GMP oraz restrukturyzacją. Kierunek organizacyjny- produktem gwarantowanym jego projektów jest jednocześnie efektywność operacyjna oraz efektywność organizacyjna. Swoje umiejętności nabył poprzez 36 lat doświadczenia w pracy na stanowiskach Prezesa, Wiceprezesa, Managera, Interim Managera w przedsiębiorstwach w Polsce i za granicą, w firmach korporacyjnych, dążących do korporacji, w firmach rodzinnych. Szesnaście lat w produkcji. Jedenaście lat w Zarządzaniu generalnym. Dwanaście lat Interim manager.

Super Sprzedawca XI edycji PNSA, PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o.

Krystian Strykowski

Krystian Strykowski - Starszy Doradca Klienta Kluczowego, PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o.
Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na Wydziale Zarządzania.
Sprawny sprzedawca z wieloletnim doświadczeniem w branży energetycznej.
Od 2015 roku związany z PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o., gdzie z powodzeniem rozwija się w sprzedaży B2B.
Laureat XI Edycji Polish National Sales Awards w kategoriach „Przedstawiciel handlowy” oraz „Super Sprzedawca”.

Rejestracja





    Polish National Sales Awards sp. z o.o. informuje, że podanie danych osobowych jest dobrowolne. Polish National Sales Awards sp. z o.o. zapewnia osobie, której dane osobowe dotyczą, realizację prawa dostępu do treści własnych danych osobowych i ich poprawiania.

    Administratorem Twoich danych osobowych jest Polish National Sales Awards sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-798), przy ul. Ekologicznej 16/28. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w szczególności w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z platformy PNSA, w tym dokonywania transakcji na naszej platformie (więcej szczegółów w klauzuli poniżej). Umożliwiamy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrazić sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.