Sędziowie

Kapituła sędziowska

Renata Batkiewicz

Właściciel firmy konsultingowo – szkoleniowej ATAO

Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Skuteczny menedżer praktykujący w polskich i międzynarodowych korporacjach finansowych na stanowiskach dyrektorskich. Posiada doświadczenie w zarządzaniu rozproszonymi strukturami podległych placówek bankowych oraz odnosi sukcesy w obszarze zarządzania zespołem i organizacją sieci sprzedaży.

Właściciel firmy konsultingowo – szkoleniowej ATAO, prowadzi i organizuje dla firm oraz osób indywidualnych liczne kursy, również z dotacjami UE.

Członkini Wielkopolskiego Klubu Kapitału, Koordynator Klastra Medycyny i Zdrowia. Współpracuje z Polish National Sales Awards – od roku 2015 jako Sędzia, od 2019r. – w Kapitule Sędziowskiej.

Dr hab. Krzysztof Cybulski

Uniwersytet Warszawski, Wydział Zarządzania

Dr hab. Krzysztof Cybulski jest od 1978 roku zatrudniony w Katedrze Marketingu Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie na stanowisku adiunkta zdobył bogate doświadczenie dydaktyczne.

Od połowy lat 90 - tych Dr Cybulski prowadzi działalność szkoleniową, doradczą i konsultingową na rzecz polskich oraz zagranicznych firm działających na rynku polskim z zakresu zarządzania oraz projektowania systemów sprzedaży i dystrybucji w tym unikalne zajęcia realizowane dla kadry kierowniczej działów sprzedaży prowadzone w formie tzw. warsztatów menedżerskich. Jest on również autorem książek oraz szeregu artykułów z zarządzania personelem sprzedaży oraz prac doradczych z tego zakresu.

Krąg pozanaukowych zainteresowań doktora Cybulskiego obejmuje historię współczesną oraz biblistykę.

Jarosław Helman

Out of Footprint Director, UPC Polska

Jan Karasek

Partner KPMG w Polsce

Dr Krzysztof Klimczak

Jakub Lewandowski

Trener mentalny sportowców, mówca motywacyjny, trener biznesu, coach ICC

Członek sztabu Reprezentacji Polski w AMP Futbolu, trener mentalny sportowców, mówca motywacyjny, trener biznesu, coach ICC. Absolwent Wydziału Zarządzania i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej oraz studiów podyplomowych w Akademii L. Koźmińskiego – „Zarządzanie Ludźmi w Firmie". Absolwent Akademii Mistrzów Treningu GT Mentor, akredytowany konsultant Insights Discovery, certyfikowany praktyk NLP, FRIS Style Myślenia i FACET 5. Autor i współautor unikatowych narzędzi, koncepcji treningów i warsztatów w zakresie strategii prowadzenia firm, zarządzania personelem oraz zarządzania sprzedażą.

Grzegorz Sobiecki

Michał Spoczyński

Jarosław Witwicki

Komisja sędziowska

Marcin Bielecki

Cloud & AI Business Unit Leader, IBM

Posiada 25 lat doświadczenia w IT i Konsultingu IT. Od początku swojej kariery zawodowej zawsze po stronie dostawcy. Aktualnie kieruje działem Cloud & AI w IBM, z którym jest związany od pięciu lat. Poprzednio odpowiadał w HP za sprzedaż usług do sektora energetycznego, a wcześniej pracował w Atos, gdzie tworzył od podstaw Centrum Kompetencyjne BI. Następnie kierował działem SAP, by wreszcie być członkiem Zespołu Zarządzającego. Absolwent dwóch wydziałów Uniwersytetu Warszawskiego: Matematyki oraz Nauk Ekonomicznych, a także uczestnik wielu programów managerskich, m.in. na uczelniach: HEC Paris oraz London School of Business.

Katarzyna Braś

Angelika Chimkowska

Strateg Social Sellingu i Silnych Marek

Specjalizuje się w tworzeniu skutecznej komunikacji i sprzedaży wykorzystującej social media (szczególnie Linkedin).

Autorka dwóch książek: „Psychologia zmiany w życiu i biznesie” oraz „Silna Marka na Linkedin, czyli social selling w praktyce”. Wersja angielska „Strong Brand on LinkedIn social selling in practice” dostępna na Amazon.

Doświadczenie zawodowe: Posiada managerskie doświadczenie pracy dla takich korporacji jak Henkel, Lyreco, L’Oreal. Obszary działania to brand marketing oraz sprzedaż i bezpośrednia praca z największymi klientami firmy jako KAM.

Od 2017 roku prowadzi własną firmę. Wraz z zespołem prowadzi projekty rozwojowe oraz wdrożeniowe z zakresu social sellingu, employer brandingu oraz employee advocacy.
Wśród jej klientów znaleźli się m.in.: Brother, Ericsson, Hestia, Nokia, PwC, Volvo, Millennium, LGK, BDI, Xerox, Beck, Warta, Santander, Microsoft i wielu, wielu innych.

Absolwentka Executive MBA (Coventry University UK), SGH oraz Uniwersytetu Warszawskiego

Prelegentka prestiżowych konferencji m.in. Pulsu Biznesu czy Europejskie Forum Gospodarcze, Social Media Week czy I Love Marketing, Festiwal Innowacji Małopolska.

Wywiady i publikacje jej autorstwa do tej pory ukazały się w m.in.: Wysokie Obcasy, Coaching, Benefit, Biznesmen, Marketer Plus, Puls Biznesu, Rzeczpospolita.

Rafał Dywan

Dyrektor Departamentu Bankowości Bezpośredniej, Bank Millennium

Doświadczony manager specjalizujący się w sprzedaży i obsłudze klienta kanałami zdalnymi. Twórca wielu innowacyjnych projektów pozwalających na podwyższenie wskaźnika satysfakcji klienta, obniżenie kosztów, podwyższenie sprzedaży czy migracji klientów pomiędzy kanałami obsługi w Grupie PZU (V-ce Prezes PZU Centrum Operacji S.A.) Współtwórca jednego z największych wielojęzycznych działów obsługi klienta i sprzedaży działających na rynku polskim. Jako CEO osiągnął najwyższy wynik finansowy firmy lidera outsourcingu usług Contact Center w Polsce. Obecnie kieruje bankowością bezpośrednią w Banku Millennium SA. Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i IESE Business School W Barcelonie. Uwielbia uprawiać wiele dyscyplin sportu i jest fanem FC Barcelony do której akademii uczęszcza jego syn Kamil.

Agnieszka Frąckowiak

Dyrektor Sprzedaży działu Mobile Communications, LG Electronics Polska

Od ponad 20 lat związana z branżą telekomunikacyjną, zaczynała karierę jako sprzedawca usług telekomunikacyjnych po stronie Operatora w segmencie B2C oraz B2B.
Obecnie w globalnym koncernie koreańskim LG, z sukcesami realizuje strategie sprzedaży produktów mobile do Operatorów telekomunikacyjnych oraz sieci handlowych.
W codziennym kierowaniu zespołem najistotniejsza jest praca zespołowa oraz jasno określone cele.
Absolwentka Uniwersytetu Szczecińskiego, na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz SGH, studia podyplomowe Zarządzanie Produktami.

Leszek Hajkowski

Przedsiębiorca i doradca strategiczny

Przedsiębiorca i doradca strategiczny, ponad 20 lat doświadczeń w prowadzeniu własnego biznesu jak i pracy dla dużych polskich i międzynarodowych korporacji na wysokich stanowiskach menedżerskich: w międzynarodowych koncernach naftowych (Statoil i Amoco), w Polkomtel SA, był prezesem zarządu Telefonii Dialog SA, dyrektorem sprzedaży w arvato Polska (część koncernu Bertelsmann AG). Prowadzi obecnie własne firmy w obszarze deweloperskim oraz nowych technologii. Tworzy strategie i przeprowadza projekty restrukturyzacyjne w ramach własnych firm doradczych. Realizuje także projekty w pośrednictwie handlowym i inwestycyjnym na polskim rynku i zagranicą. Pełni też funkcję Prezydenta Korporacji HZ od 2010 roku, Stowarzyszenia Absolwentów Wydziału Handlu Zagranicznego w SGH/SGPiS.

Grzegorz Kaliszak

Dyrektor Handlowy, Good Food Products

Od 2008 roku pełni funkcję Dyrektora Handlowego w firmie Good Food Products . Poprzednio pracował w firmach Pamapol i Cenos na stanowisku Dyrektora ds. Kluczowych Klientów.
Ukończył studia magisterskie Marketing i Zarządzanie na Politechnice Koszalińskiej oraz Studia Podyplomowe Zarządzanie Sprzedażą w Wyżej Szkole Handlowej w Warszawie.
Ekspert z dziedziny organizacji i zarządzania sprzedażą posiadający bardzo duże doświadczenie w zmianach organizacyjnych i podnoszeniu efektywności biznesu, Posiada doświadczenie w rozwoju sprzedaży na rynkach CEE.
Doświadczony manager z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu sprzedażą , budową, restrukturyzacją i elastycznym dostosowywaniem zespołów sprzedaży do szybko zmieniających się realiów rynkowych.

Anna Karecka

Praktyk biznesu, coach, mentor

Praktyk biznesu, coach, mentor z 25 letnim doświadczeniem menadżerskim w systemie Coca-Cola na stanowiskach Dyrektora ds. HR i Dyrektora ds. Rozwoju i Coachingu. Wykładowca MBA w Polsko-Amerykańskim Centrum Zarządzania PAM Center.
Ekspert w zakresie przywództwa, rozwoju kariery i efektywności zespołowej. Działa wolontarnie między innymi jako mentor w organizacji Vital Voices, wspierającej rozwój utalentowanych kobiet. Inicjatorka i organizatorka wydarzenia Mentoring Weekend w Sopocie dla topowych liderów biznesu. Dwukrotnie uhonorowana prestiżową nagrodą Play to Win Award, za wkład i osiągnięcia w zakresie rozwoju ludzi i organizacji w CCHBC Polska. Promotorka idei pozytywnego przywództwa i etyki w biznesie.

Przemysław Kostrzewa

Menedżer Sprzedaży, Instalcompact

Paweł Kwiatkowski

Dyrektor Sprzedaży

Dyrektor Sprzedaży, Dyrektor Generalny w firmach konsumenckich: Pura Vida, Algida, Nestle Nespresso i innych. Konsultant i doradca w zakresie wprowadzania firm międzynarodowych na rynek polski. Szkoleniowiec w ICAN Institiute i Collegium Humanum.

Agnieszka Lupa

A&Lupa Managing Director

Sebastian Matysiak

Krajowy Kierownik Sprzedaży, Bionorica

Manager z 20 letnim doświadczeniem w sektorze farmaceutycznym. Pracuje w firmie Bionorica jako Krajowy Kierownik Sprzedaży i odpowiadam za cały kanał dystrybucji i sprzedaży. Z pasją popularyzuje ideę fitoinżynierii w Polsce.

Marcin Mazur

Dyrektor Zarządzający, BiViSee

Jako Dyrektor Zarządzający firmy BiViSee wspiera przedsiębiorstwa w uzyskiwaniu wyższej efektywności sprzedaży B2B oraz transformacji cyfrowej biznesu. Poprzednio, w firmie Experian był odpowiedzialny za rozwój sprzedaży partnerskiej w DACH & CEE. Wcześniej, w firmie QlikTech jako Członek Zarządu odpowiadał za sprzedaż w 18 krajach regionu CEE. Pracował na stanowiskach związanych ze sprzedażą między innymi w firmach Microsoft, Oracle, PeopleSoft.

Anna Mucha

Psycholog biznesu

Psycholog biznesu, Certyfikowany Międzynarodowy Konsultant Psychoterapii Pozytywnej PPT, Certyfikowany Konsultant Mindsonar, trener i interim manager. Praktyk z 13 letnim stażem. Łączy wiedzę psychologiczną z doświadczeniem biznesowym. Poza wspieraniem ludzi w środowisku pracy, pracuje także z klientami indywidualnymi w zakresie wsparcia terapeutycznego, ze szczególnym uwzględnieniem adaptacji do zmian, stresu związanego z odpowiedzialnością za innych ludzi i konsekwencjami podejmowanych decyzji, presji zawodowej czy trudnej sytuacji życiowej.

Anna Niewodzka

Leszek Nowak

Certyfikowany trener IAB Polska

Certyfikowany trener IAB Polska programu DIMAQ, jak również certyfikowany specjalista Google Adwords. Ekspert i doradca w zakresie marketingu internetowego. Posiada 20-letnią praktykę w budowie strategii marketingowych, projektowaniu procesów sprzedaży, realizacji działań komunikacyjnych, zarówno dla dużych, międzynarodowych korporacji, jak i w mniejszych firmach z polskim kapitałem. Prowadził również własną agencję interaktywną NetMarkets, a także zarządzał agencją OS3. Kierował marketingiem usług dodanych w T-Mobile. Wcześniej był konsultantem w zakresie doradztwa marketingowego w Ernst & Young (obecnie: EY)

Dr hab. Mikołaj Pindelski

Profesor SGH

Profesor SGH, pracuje w Katedrze Teorii Zarządzania, Kolegium Zarządzania i Finansów w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Jest kierownikiem podyplomowych studiów Zarządzania Sprzedażą na SGH, przewodniczącym Komitetu Sterującego Principles for Responsible Management Education przy ONZ (PRME), CEE Chapter, Kierownikiem Centrum Badań nad Odpowiedzialnym Biznesem SGH, Prezes Fundacji Odpowiedzialny Pracodawca, Członek komisji akredytacyjnych CEEMAN IQA. Autor licznych publikacji i projektów badawczych oraz aplikacyjnych, doradca i wykładowca w zakresie realizacji strategii, zarządzania sprzedażą, budowania struktur sprzedaży i ekspansji sprzedaży na rynki zagraniczne, budowania kanałów sprzedaży, odpowiedzialności społecznej, nowych trendów w zarządzaniu i komercjalizacji innowacji. Autor licznych opracowań i publikacji w tych obszarach. Wykłada i współpracuje z wieloma uczelniami na świecie jak m.in. Tel Aviv University, Free State University w RPA, Bar Ilan University, Estonian Business School, IMT w Indiach, Nottingham Trent University, Fordham University USA.

Janusz Pitera

Z zamiłowania Sprzedawca z zawodu Szef Sprzedaży, Absolwent krakowskiej AWF, Akademii Krakowskiej i Uniwersytetu Bedforshire w Londynie na wydziale Zarządzania. Specjalizuje się w przewodzeniu rozporoszonymi zespołami sprzedaży. Pracował w Centralach instytucji finansowych należących do największych Banków w Polsce – liderów w swoje kategorii. Od 12 lat Certyfikowany Sędzia w Prestiżowym Konkursie Polish National Sales Awards. Prywatnie pasjonat dobrego jedzenia i kucharz amator, motocyklista i podróżnik.

Agnieszka Polska - Kamieńska

Konsultant w Strategy & Results, vice-prezes spółki

Skoncentrowana wokół działań związanych z Customer Experience Managmentem. Coach i mentor w zakresie zarządzania . Dużo pracuje z nowo mianowanymi menedżerami oraz wspiera zarządzających w sytuacjach zmian. Dyplomowany mediator, prowadzi warsztaty z przeciwdziałania przemocy i dyskryminacji. Wcześniej pełniła funkcje prezesa w firmach szkoleniowych: Achieve Global i TMI. Karierę rozpoczynała w Unileverze w dziale sprzedaży i trade marketingu. Członek Rady Ekspertów Think Tank. Należy do International Coaching Community. Od początku związana z PNSA.

Paweł Przygodzki

Tomasz Rochala

Olgierd Rodziewicz - Bielewicz

Członek Zarządu, Polska Grupa Detalistów

Skuteczny menedżer i organizator. Zrealizował szereg projektów, w tym projektów własnych związanych z inwestycjami i ryzykiem. Specjalista i ekspert w obszarze sprzedaży i zakupów, zarządzał zarówno małymi jak i dużymi zespołami. Pracowałem zarówno w Polsce jak i Francji, czy Ukrainie. Jako właściciel i Prezes budował markę Catman Polska. Ufundował Fundację Taurus wspierającą przedsiębiorczość i klastring. Zaznał także smak porażek, czy likwidacji, sprzedaży nierentownych projektów. W działaniach jest ukierunkowany na realizację celów. Ceni własność i transparentność. W ostatnich latach uczestniczył w wielu projektach finansowanych ze środków Unii Europejskiej. Dobrze rozumie i zna rynki francuskojęzyczne i rosyjskojęzyczne. Uczestniczył w projekcie związanym ze stworzeniem Biura Obsługi Inwestora w Koninie.

Patrycjusz Skakuj

INTERIM MANAGER/KONSULTANT/TRENER i COACH (B2B I B2C)

Doradza w planowaniu, wdrażaniu i zarządzaniu w obszarach strategii, taktyki i operacji w sprzedaży.

Praktyk biznesu, certyfikowany interim manager, coach i trener zarządzania, skuteczny menedżer, specjalista w budowaniu i zarządzaniu zespołami. Inspirujący lider skutecznie motywujący do rozwoju i zwiększania efektywności. Twórca rozwiązań i programów wdrożeniowych i rozwojowych, Od ponad 20-u lat związany zawodowo z biznesem, zarządzaniem i sprzedażą. Specjalizuje się w pracy z działami sprzedaży - od przeglądu i budowania strategii i taktyk do wdrożeń operacyjnych. W pracy wykorzystuje coaching: executive, zawodowy i osobisty. Pragmatyk w zarządzaniu zespołami , zarządzaniu zmianą, negocjacjach biznesowych, technikach sprzedaży i obsłudze klienta. W szkoleniach i coachingu entuzjasta pracy na mocnych stronach uczestników, bazowania na ich wiedzy i doświadczeniu. Kładzie duży nacisk na praktyczne wykorzystanie nowych umiejętności i postaw, chętnie dzielący się doświadczeniem i wiedzą. Prywatnie pasjonat sportu, psychologii sportu i psychologii społecznej, miłośnik twórczości Alberta Camusa. Jego motto życiowe zaczerpnięte od słów Sofoklesa brzmi: „zwycięstwo to taki stan ducha, w którym jesteśmy przekonani, że daliśmy z siebie wszystko”.

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe w biznesie, zarządzaniu i sprzedaży. Zajmował stanowiska od Przedstawiciela Handlowego, Key Account Managera, Regionalnego Kierownika Sprzedaży, Dyrektora Oddziału po Dyrektora Sprzedaży w branży FMCG. Budował rynki i zarządzał kanałami dystrybucji, często „ramię w ramię” z klientami – od drobnych przedsiębiorców, poprzez hurtownie i lokalne sieci handlowe do dużych sieci i koncernów. Wdrażał systemy organizacyjne oraz standaryzował pracę działów. Skutecznie przeprowadził ujednolicenie pracy działów po fuzji. Tworzył i wdrażał systemy wynagradzania, systemy motywacyjne i jakościowe, zarządzał przez cele. Swoje podejście do zespołów opieram na realizacji celów, zadań, jakości pracy, ciągłym rozwoju i sprostaniu wyzwaniom. Jest absolwentem Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego oraz Podyplomowego Studium Menedżerskiego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Pracował przy ok. 70 projektach realizowanych dla firm w obszarze sprzedaży od budowania, przeglądu strategii, budowaniu taktyk sprzedażowych do wdrożeń i usprawnień operacyjnych zwiększających efektywność sprzedaży.

Marek Sodolski

Krzysztof Świtalski

COO BOSON ENERGY POLSKA

Sędzia ogólnopolskiego konkursu Polish National Sales Awards od 2013 roku.
Absolwent Wydziału Transportu Wyższej Szkoły Inżynierskiej im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu oraz podyplomowych studiów z zakresu rachunkowości na Wydziale Finansów Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Szkolił się na Uniwersytecie Stanfordzkim, ukończył Warsztaty z Zarządzania Własnością Intelektualną, w Polish American Institute of Management (PAIM), kurs z Project Management (Theory, Methods and Techniques), w VKW & ITC MANAGEMENT CONSULTANTS w Antwerpii, kurs z „Entrepreneurial Management in Free Market Economy”.
Posiada ponad 60 000 godzin zdobytego doświadczenia w sprzedaży na rożnych stanowiskach w wielu organizacjach w kraju i za granicą.

Grzegorz Wącirz

Posiada ponad 25-letnie doświadczenie w pracy w sektorze bankowym oraz przedsiębiorstw. W bankowości przeszedł ścieżkę zawodową od referenta do Dyrektora Zarządzającego. Zarządzał zespołami sprzedaży na poziomie oddziału, regionu, kraju.

Był członkiem Komitetu Kredytowego Banku. Jako Prezes Zarządu kierował działalnością bankowej spółki faktoringowej.

Doświadczenie zawodowe nabywał także w firmach jako Członek Rady Nadzorczej w spółkach branży produkcyjnej, transportowej i komunalnej oraz jako Prokurent w firmie produkcyjnej z segmentu MŚP.

Wieloletni wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, Wydziału Zamiejscowego
w Chorzowie.
Autor kilku publikacji z zakresu bankowości.