STRUKTURA

HISTORIA

PNSA to konkurs dla sił sprzedażowych, którego współpomysłodawcą jest Prezes PNSA Elżbieta Pełka. Idea Konkursu została w pełni wsparta przez dr Chahida Fourali, twórcy the Marketing & Sales Standards w Wielkiej Brytanii. Dzięki  jego wiedzy, doświadczeniu i inspiracji mogliśmy stworzyć w Polsce Polish National Sales Awards.

  • Elżbieta Pełka, Prezes Zarządu
  • Dr Chahid Fourali, Członek Zarządu

Elżbieta Pełka:

„Dzięki Chahidowi zostałam zaproszona przez NSA, aby zostać sędzią w Wielkiej Brytanii. I to doświadczenie pomogło zrozumieć ten proces. Uroczysta gala kończyła proces oceniania. Udział w procesie oceniania w Wielkiej Brytanii był dla mnie kluczowym doświadczeniem. Chahid był także sędzią w Wielkiej Brytanii.

Ważne jest również to, że początkowa koncepcja PNSA, która na starcie musiała być inna niż brytyjska ze względu na specyfikę polskiego rynku sprzedaży, była przez rok testowana w Polsce. Wielką wagę przywiązywaliśmy do etyki, który dla mnie i Chahida był i jest niezwykle ważny.  Koncepcja PNSA początkowo została narysowana na serwetce w Hyde Parku. Mam ten rysunek przez oczyma do dziś.”

Dr Chahid Fourali:

„Ta idea zrodziła się spontanicznie. Zaczęło się od założenia brytyjskiego organu ds. marketingu i standardów sprzedaży, któremu pomogłem wystartować i prowadzić działalność przez 8 lat. MSSSB doradzał NSA i BESMA. Zaprosiłem Elżbietę na jedną z gal NSA. Zdaliśmy sobie sprawę, że podobna organizacja działająca w oparciu o krajowe standardy sprzedaży jest potrzebna w Polsce. Przeszliśmy etapy testowania koncepcji, w tym prezentacji dla grup i ankiety, za pośrednictwem magazynu poprzedniego partnera biznesowego. Wyniki były bardzo zachęcające. Uzgodniliśmy nazwę PNSA (pod wpływem zarówno NSA, jak i akronimu BESMA). Elżbieta poprosiła mnie o przygotowanie procedury przyznania nagrody PNSA. I tak uruchomiliśmy Polish National Sales Awards.”

PNSA W LICZBACH

  • Nagradzamy wytrwałych i najlepszych
  • 9 edycji zrealizowanych, 10 edycja w 2018
  • 10 kategorii w Pierwszej Edycji - 21 kategorii w X edycji
  • Ponad 1 200 uczestników
  • Ponad 100 laureatów i ponad 100 wyróżnionych
  • 42 certyfikowanych sędziów
  • ponad 50 zorganizowanych warsztatów dla uczestników
  • ponad 5000 spotkań biznesowych
  • ponad 100 ważnych dla biznesu inicjatyw