W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie ze stron serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej „Polityce Prywatności”

 




Rada programowa

Do głównych zadań rady programowej należą:

  •   Nakreślanie kierunków rozwoju strategicznego przedsięwzięcia.
  •   Realizowanie i wdrażanie głównych założeń zawartych w misji i celach przedsięwzięcia.
  •   Realizowanie i wdrażanie głównych założeń zawartych w misji i celach przedsięwzięcia.
  •   Promowanie najlepszych standardów zawodowych w obszarze sprzedaży na rynku polskim.
  •   Propagowanie i prowadzenie szerokiego lobbingu na rzecz wprowadzania zasad dobrych praktyk w zakresie
      szeroko rozumianej sprzedaży.

  • Jacek Wójcik Dyrektor Generalny Artelia Polska
    Jacek Wójcik Dyrektor Generalny Artelia Polska
    Notka biograficzna

    Dyrektor Generalny Artelia Polska. Pracował dla Neste Polska, gdzie trafił 10 lat temu lecz nie od razu do działu sprzedaży. Inżynier budownictwa, absolwent Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej, zaczynał karierę w firmie jako constructor manager. Był odpowiedzialny za inwestycje oraz rozwój sieci stacji w Polsce.

    Sprzedażą zajmuje się od 2007 r., ale do jego obowiązków należy także marketing, utrzymanie sieci i współpraca z podwykonawcami i dostawcami. W kwestiach zawodowych musi mieć pewność, że dokładnie zaplanował to, co zamierza zrealizować.
    Jako członek rady programowej PNSA ma nadzieję, że projekt w pierwszym etapie przyczyni się do aktywizacji i promocji działów sprzedaży i liderów sprzedaży. – Drugi etap, dla mnie istotniejszy, to możliwość rozwoju polskiej sprzedaży między innymi poprzez promocję PNSA, przekazywanie dobrych praktyk lub przykładów, być może organizowanie szkoleń pod patronatem PNSA (np. przez laureatów poprzednich edycji), warsztatów itp. – mówi. Przyznaje również, że na polskim rynku sprzedażowym jest jeszcze sporo do nadrobienia. Przynajmniej jeśli chodzi o jego branżę, dość specyficzną ze względu na model sprzedaży. – Z obserwacji mojej branży mogę jedynie powiedzieć, że jest bardzo duża przepaść pomiędzy sprzedażą realizowaną przez duże firmy, najczęściej z kapitałem zagranicznym, a firmami polskimi. Te pierwsze mają wypracowane wzorce, najczęściej pochodzące z firm macierzystych i implementowane na rynek polski, często z dużym sukcesem. Brakuje mi natomiast profesjonalizmu wśród tych drugich – tłumaczy. Według niego PNSA może się szczególnie przyczynić do rozwoju tej drugiej grupy sprzedawców. Jego zdaniem projekt będzie się cieszył dużym zainteresowaniem specjalistów z takich branż, jak IT, telekomunikacja, fundusze i ubezpieczenia.

    Zamknij
  • Mariusz Trojanowski Adiunkt w Katedrze Marketingu Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
    Mariusz Trojanowski Adiunkt w Katedrze Marketingu Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
    Notka biograficzna

    Dr Mariusz Trojanowski – Adiunkt w Katedrze Marketingu Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego

    Absolwent Zarządzania UW, uczestnik programu edukacyjnego w Harvard Business School (Colloquium on Participant-Centered Learning) w USA oraz Uniwersytetu RUCA w Antwerpii, w czasie którego współpracował z Direct Marketing Research Center w Gandawie. Ukończył „Postgraduate Training for Management Programme” w Centrum Kształcenia Menedżerów w Warszawie. Praktykę konsultacyjną z zakresu marketingu rozpoczął w 1992 roku w międzynarodowym zespole International Team for Company Assistance w Warszawie. Od tego czasu kontynuuje prace szkoleniowe i doradcze w obszarze marketingu, marketingu bezpośredniego i sprzedaży.

     

    Specjalizuje się w prezentacjach firmowych, marketingu BTL-owym (głównie marketing bezpośredni i jego instrumenty oraz programy lojalnościowe), obsłudze klienta oraz w działaniach Public Relations.

    Jest członkiem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz członkiem Rady Konsultantów wydawnictwa Wiedza i Praktyka.

    Zamknij
  • Tomasz Ambroziak Operacyjny Kierownik Sprzedaży
    Tomasz Ambroziak Operacyjny Kierownik Sprzedaży
    Notka biograficzna

    Od 12 lat związany z branżą telekomunikacyjną. Sprzedaży uczył się w Orange, w której zajmował m.in. stanowisko Kierownika Salonu Sprzedaży, Specjalisty ds. Współpracy z Telekomunikacją Polską oraz Menadżera Rozwoju Sprzedaży Partnerskiej. Z Play związany od 2008 roku gdzie zajmował stanowisko Kierownika ds. Kluczowych Klientów, Kierownika ds. Rozwoju Sprzedaży obecnie zajmuje stanowisko Operacyjnego Kierownika Sprzedaży. Od 2010 roku jest odpowiedzialny za budowę Alternatywnego Kanału Sprzedaży, który rok do roku z sukcesem zwiększa swoje udziały w sprzedaży Play.

    Jego zdaniem sprzedaż to najbardziej odpowiedzialny Dział w całej organizacji, tak ze strony generowania przychodów, jak i z budowania wizerunku całej Organizacji na zewnątrz. Dobry sprzedawca powinien łączyć w sobie szereg cech takich jak: łatwość nawiązywania kontaktu, umiejętność aktywnego słuchania, konsekwencja w dążeniu do celu oraz odpowiedzialność w wywiązywaniu się z zobowiązań. Mówi o sobie, że jest praktykiem w sprzedaży, twierdzi, że efektywnie zarządza sprzedażą ten, kto miał okazję pracować na pierwszej linii sprzedaży.

    Karierę zawodową buduję w myśl zasady „Kreuj nie kopiuj” wdrażając nowe pomysły mające na celu zwiększenie sprzedaży produktów i usług, jednocześnie patrząc na przyszłe przychody i korzyści Organizacji.
     

    Zamknij
  • Sebastian Kotow Chief Executive Officer, FranklinCovey Poland
    Sebastian Kotow Chief Executive Officer, FranklinCovey Poland
    Notka biograficzna

    Doradca, wykładowca, executive coach oraz facylitator. Prowadzi sesje strategiczne i indywidualne konsultacje dla najwyższej kadry menedżerskiej międzynarodowych korporacji w USA, Europie oraz w Polsce. Do grona jego klientów należy ponad 200 międzynarodowych korporacji.

    Jest prelegentem na wielu konferencjach, panelach dyskusyjnych, prowadzi gościnne wykłady na uczelniach wyższych w całej Polsce. W jego wykładach i warsztatach wzięło udział w ciągu ostatnich kilku lat po nad 25000 osób.

    W ciągu ostatnich 15 lat pracował w 19 krajach dla wielu firm z listy Fortune 100. Odpowiadał głównie za sprzedaż oraz rozwój nowego biznesu. Wdrażał projekty zmiany kulturowej, budowanie i wdrażanie strategii i zarządzanie zaangażowaniem. Od 2006 r. ponownie w Polsce jako Ekspert w European Advisors Institute, później Prezes Zarządu i Partner w Brian Tracy International, Doradca Zarządu oraz Członek Rady Programowej Polish National Sales Awards. Od 2013 r. jako CEO, a od maja 2014 r. jako VP of Sales & Business Development oraz Practice Leader Speed of Trust Practice, międzynarodowej firmy doradczo-­‐szkoleniowej FranklinCovey w Polsce.

    Studiował Business Management w European Business School (Regent’s University) w Londynie oraz International Business & Management na University of California (UCLA). Brał również udział w programach Executive Fast Track na Stanford University (Advanced Entrepreneurship, Product Management) oraz Principles of Cognitive and Behavior Therapy oraz Business Psychology na Yale University. Jest posiadaczem certyfikatu Speaking Professional, GTD Expert (David Allen Company), Personal Performance Coaching Certificate wydanego przez Coaching Academy w Londynie oraz Executive Coaching Certificate – Coach U (USA).

    Jest członkiem wielu organizacji biznesowych oraz stowarzyszeń ­ Association for Consumer Research; Interna tional Association for Research in Economic Psychology; Chartered Management Institute (UK); Institute of Consulting (UK) International Coaching Federation (ICF) oraz Professional Speakers Association (PL).
     

    Zamknij
  • Robert Kozak Prezes Zarządu oraz Partner w Brian Tracy International
    Robert Kozak Prezes Zarządu oraz Partner w Brian Tracy International
    Notka biograficzna

    Jest Prezesem Zarządu oraz Partnerem w Brian Tracy International, odpowiada za strategię i rozwój firmy oraz programy z zakresu leadership i coachingu.
    Pełnił także funkcję Chief Executive Officer ekskluzywnego serwisu analitycznego dla zarządów i właścicieli globalnych firm działających na rynku Europy Środkowej i Wschodniej.


    Jest człowiekiem o wielu doświadczeniach i dużej wszechstronności. Karierę zawodową zaczynał jako naukowiec na Wydziale Chemii UW, ale porzucił pracę naukową bo chciał pracować z ludźmi. Większość życia zawodowego spędził w mediach jako dziennikarz i menadżer. Był współwłaścicielem i członkiem zarządu Agencji Informacyjnej SIS. Jako reporter relacjonował obrady Okrągłego Stołu dla zachodnich mediów. 15 lat spędził w BBC, gdzie zaczynał jako korespondent, a potem stworzył i prowadził oddział BBC w Polsce. Uczestniczył w powstaniu Radia TOK FM. Wychował całe pokolenie dziennikarzy, z których wielu dzisiaj pełni funkcje menadżerskie w mediach. Pracował w TVP, gdzie kierował największym w Polsce program informacyjnym jakim są "Wiadomości". Kierował też "Teleexpressem" i był przewodniczącym komisji ds. standardów dziennikarskich w TVP.


    Od kilku lat jest wykładowcą w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi na kierunku Dziennikarstwo. Prowadzi też szkolenia dla dziennikarzy i menadżerów zarządzających mediami. Zajmuje się coachingiem i doradza wysokiej kadrze menadżerskiej z zakresu skutecznego przywództwa, komunikacji, zarządzania zmianą i tworzenia strategii. Pełnił funkcję Executive Director w jednej ze światowych firm headhunterskich tzw. Wielkiej Piątki, gdzie rozwijał praktykę FMCG i poszukiwał członków zarządów dla międzynarodowych firm działających na rynku Europy Środkowej i Wschodniej.

    Zamknij
  • Rajmund I. Martyniuk Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Polpharma S.A
    Rajmund I. Martyniuk Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Polpharma S.A
    Notka biograficzna

    Od 16 lat jest związany z przemysłem farmaceutycznym. Karierę rozpoczął w firmie SmithKline Beecham. W latach 1999 - 2003 związany był z firmą Pfizer, w której pracował kolejno na stanowiskach Kierownika i Dyrektora Sprzedaży. W 2003 r. rozpoczął pracę w Astra Zeneca na stanowisku Dyrektora Sprzedaży, aby później objąć stanowisko Dyrektora ds. Efektywności Sił Sprzedaży i Rozwoju Nowych Produktów.

     

    Z Polpharmą związany od 2006 r. Początkowo na stanowisku Dyrektora Sprzedaży, od 2007 jest również odpowiedzialny za pion marketingu leków Rx. W 2008 r. został powołany na stanowisko Wiceprezesa Zarządu Biura Handlowego Polpharma. Odpowiada za optymalizację procesów marketingowo-sprzedażowych, podnoszenie ich efektywności oraz za skuteczną komunikację marketingową. Uczestniczy w pracach Rady Programowej Polish National Sales Award.

     

    W lutym 2009 otrzymał tytuł „Człowiek Roku Marketingu i Sprzedaży” magazynu Brief. Lekarz medycyny , ukończył Pomorską Akademię Medyczną, posiada tytuł MBA.

    Zamknij
  • Marcin Maj Wiceprezes Zarządu OS3 Group S.A.
    Marcin Maj Wiceprezes Zarządu OS3 Group S.A.
    Notka biograficzna

    Marcin Maj jest dyrektor zarządzającym OS3 multimedia. Urodził się 11 listopada 1979 roku. Absolwent dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. W branży reklamowej nieprzerwanie od 12 lat.


    W OS3 multimedia pojawił się 9 lat temu, początkowo jako New Media Development Manager, później jako Client Service Director i Warsaw Branch Manager. W 2004 roku został członkiem zarządu firmy, a dwa lata później jej Dyrektorem Zarządzającym, obejmując tym samym pakiet udziałów spółki. W tym czasie udało mu się pozyskać szereg kluczowych klientów tak w Polsce, jak za granicą.


    Do jego zadań należy koordynowanie pracy wszystkich oddziałów agencji i wzmacnianie jej pozycji na rynku polskim i międzynarodowym. Jest specjalistą w zakresie programowania neurolingwistycznego i marketingu perswazyjnego.

     

    Prelegent na wielu kongresach poświęconych zagadnieniom marketingu. Wykładowca w Szkole Głównej Handlowej, członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Autor artykułów eksperckich (Brief, Media&Marketing Polska, Marketing w Praktyce, etc), współautor książki „Standardy kierowania zespołem handlowym”.

     

    Gość programów telewizyjnych oraz radiowych.

     

    Prywatnie pasjonat kina, motocykli i krawatów.

    Zamknij
  • Krystyna Boczkowska Prezes Zarządu firmy Robert Bosch Sp. z o.o.
    Krystyna Boczkowska Prezes Zarządu firmy Robert Bosch Sp. z o.o.
    Notka biograficzna

    Krystyna Boczkowska jest absolwentką Politechniki Warszawskiej, wydział Mechaniki Precyzyjnej. Ukończyła także podyplomowe studia handlu zagranicznego w Szkole Głównej Handlowej oraz Executive Studies in Finance.

     

    Swoją karierę zawodową rozpoczęła w 1979 roku w Zakładach Radiowych im. M. Kasprzaka na stanowisku konstruktora. W latach 1980-1990 pracowała na różnych stanowiskach, w tym na stanowisku kierownika działu importu w Centrali Handlu Zagranicznego Labimex Sp. z o.o. Krystyna Boczkowska pracowała następnie jako kierownik biura w przedstawicielstwie amerykańskiej firmy Perkin Elmer

     

    Współpracę z firmą Bosch rozpoczęła w styczniu 1992 roku, jako jedna z pierwszych osób zatrudnionych przez to przedsiębiorstwo w Polsce. Początkowo była kierownikiem biura i prokurentem, a po sześciu latach pracy objęła funkcję członka zarządu i dyrektora finansowego spółki. W 2005 roku sześć miesięcy spędziła w centrali Robert Bosch GmbH w Stuttgarcie biorąc udział w międzynarodowych projektach

     

    Pani Boczkowska od 1 marca 2006 jest Prezesem Zarządu firmy Robert Bosch Sp. z o.o. i pełni funkcję reprezentanta spółek grupy Bosch w Polsce.

    Zamknij
  • Leszek Narowski Senior Advisor, INTERFOR ECE
    Leszek Narowski Senior Advisor, INTERFOR ECE
    Notka biograficzna

    Leszek Narowski jest menadżerem z bogatym doświadczeniem w zarządzaniu sprzedażą w dużych korporacjach. W Polskich Liniach Lotniczych LOT -od stycznia 2010 - jest odpowiedzialny za obszar sprzedaży i marketingu, zarządzanie siatką połączeń oraz zarządzanie wpływami. Pełni również funkcję Członka Rady Nadzorczej LOT Catering.


    Poprzednio pełnił funkcję Dyrektora Sprzedaży dla całej Grupy Kapitałowej Telekomunikacji Polskiej (4 lata), gdzie odpowiadał za całą organizację sprzedaży mass market oraz tworzenie i implementację strategii dystrybucji. Przeprowadził m.in. unifikację i integrację struktur TP i Orange oraz wdrożył unikalny systemu prowizyjnego dla dealerów i pracowników własnych. Był także inicjatorem i realizatorem zakupu jednego z największych partnerów biznesowych Orange – Ramsat. Z jego udziałem Grupa TP osiągnęła pozycję lidera na rynku telefonii mobilnej.


    Wcześniej zajmował stanowisko Dyrektora Pionu Sprzedaży w Orange - PTK-Centertel Sp. z o.o.(5 lat), gdzie był odpowiedzialny za sprzedaż, dystrybucję, logistykę i trade marketing. Wdrożył z sukcesem rebranding marki Orange (z marki Idea) w zakresie sprzedaży, obsługi klienta i dystrybucji oraz rozwinął sieć sprzedaży do 1200 wyłącznych salonów sprzedaży i 400 aktywnych sprzedawców.


    Pełnił także funkcje menadżerskie w obszarze sprzedaży w firmach United Biscuits – SAN SA (4lata), PepsiCo- Wedel SA/Frito Lay (3 lata). Ponadto był Przewodniczącym Rady Nadzorczej firmy Ramsat, członkiem Entrepreneurs Group France Telecom oraz członkiem ekskluzywnej grupy GINKO – Liderzy Zmian i Innowacji w Orange.


    Jest absolwentem Wydziału Transportu Politechniki Śląskiej w Katowicach. Ukończył również Studia MBA w Wyższej Szkole Handlowej. Przeszedł liczne szkolenia profesjonalne, jak Proces Zarządzania Zmianą, Model Przywództwa w Grupie, Zarządzanie Celami itp.

    Zamknij
  • Bożena Leśniewska Dyrektor sprzedaży Orange POlska
    Bożena Leśniewska Dyrektor sprzedaży Orange POlska
    Notka biograficzna

    Bożena Leśniewska, Członek Zarządu ds. Sprzedaży i Komercyjnej Digitalizacji, Orange Polska SA.


    Swoje życie zawodowe związała z zarządzaniem sprzedażą. Karierę rozpoczęła w DHL, następnie przez 10 lat pełniła  funkcje zarządcze w strukturach sprzedaży Polkomtel SA.  W 2006 roku dołączyła do PTK Centertel obejmując stanowisko Dyrektora Pionu Klientów Biznesowych, a następnie  Dyrektora Pionu Klientów Biznesowych Grupy TP. W latach  2009-2010 jako Dyrektor Pionu Sprzedaży Grupy  TP przeprowadziła  integrację struktur sprzedaży do rynku B2B i B2C w spółkach Grupy TP. W 2013 roku objęła stanowisko Dyrektora Wykonawczego ds. Sprzedaży a dwa lata później została powołana na Członka Zarządu. Pełni funkcję Przewodniczącego Rady Nadzorczej Orange Retail S.A. (dawniej ”Ramsat S.A.”).  Jest członkiem rady Programowe Polish National Sales Awards, europejskiej organizacji Women in Leadership, Rady Ekspertów THINKTANK oraz Stowarzyszenia Mentorów „Przełom”.


    Odpowiada za strategię, operacje i zarządzanie sprzedażą usług mobilnych, stacjonarnych i konwergentnych oraz rozwój i transformację biznesową e-commerce. 


    Jest absolwentem Uniwersytetu Jagiellońskiego, Akademii Psychologii Przywództwa w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz Akademii Mentoringu.


    Finalistka konkursu Women In Sales Awards 2014 w kategorii Best Woman Sales Director.

    Zamknij
  • Piotr Onikki - Górski Dyrektor Biura Kontaktów Społecznych Business Centre Club
    Piotr Onikki - Górski Dyrektor Biura Kontaktów Społecznych Business Centre Club
    Notka biograficzna

    Pracował w Radiu S, Programie IV Polskiego Radia. Tłumacz na angielski tekstów piosenek zespołu Lao Che z płyty „Powstanie Warszawskie”. Wolne chwile spędza z rodziną w Finlandii i na Mazurach... - przedstawiamy sylwetkę Piotra Onikki - Górskiego.

     

    Dyrektor Biura Kontaktów Społecznych Business Centre Club, absolwent Uniwersytetu Warszawskiego i studiów MBA Executive (GFKM/ RSM Erasmus University Rotterdam). Tworzy politykę informacyjną, marketingową oraz promocyjną BCC.


    Zaczynał pracę - jeszcze jako licealista - w Radiu „Solidarność”. Związany przez wiele lat z radiem, pracował w Radiu S, Programie IV Polskiego Radia, Radiu BIS oraz Redakcji Parlamentarnej - przygotowywał m.in. wielogodzinny program poświęcony pracom Sejmu i Senatu, z udziałem najważniejszych polityków w państwie. Obserwując scenę polityczną od kuchni, postanowił działać na rzecz przedsiębiorczości oraz budowania w Polsce gospodarki rynkowej. Tak trafił do Business Centre Club.


    Ukończył szereg szkoleń o różnorodnej tematyce, m.in.: marketing, negocjacje, zarządzanie, prawo, zamówienia publiczne, przepływ informacji w firmie, psychologia, public relations. Ekspert z dziedziny społecznej odpowiedzialności biznesu, m.in. konkursów Dobroczyńca Roku (Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce) i European Volunteering Award (Business in the Community).


    Za działalność społeczną wyróżniony przez Fundację Psychoonkologii Ogród Nadziei honorowym tytułem „Przyjaciela Fundacji”. Założyciel Stowarzyszenia „Moja Narbutta”, inicjatywy obywatelskiej miłośników ulicy Narbutta w Warszawie. W latach 2001-2005 wiceprezes Klubu Wędkujących Internautów - stowarzyszenia miłośników przyrody i wędkarstwa w Polsce i na świecie. Tłumacz na angielski tekstów piosenek zespołu Lao Che z płyty „Powstanie Warszawskie”. Wolne chwile spędza z rodziną w Finlandii i na Mazurach.

    Zamknij
  • Paweł Kuśmierowski Prezes Zarządu Amplio Management Consultants
    Paweł Kuśmierowski Prezes Zarządu Amplio Management Consultants
    Notka biograficzna

    Doradzał pracując w czołowych globalnych firmach konsultingowych takich jak A.T. Kearney i Accenture. Posiada również wieloletnie doświadczenie operacyjne zdobyte w branży telekomunikacyjnej i mediów... - przedstawiamy sylwetkę Pawła Kuśmierowskiego.

     

    Doświadczony menadżer oraz konsultant, obecnie Prezes Zarządu Amplio Management Consultants. Doradzał pracując w czołowych globalnych firmach konsultingowych takich jak A.T. Kearney i Accenture. Posiada również bogate wieloletnie doświadczenie operacyjne zdobyte głównie w branży telekomunikacyjnej i mediów. Specjalizuje się w marketingu strategicznym, zarządzaniu relacjami z klientami, zarządzaniu sprzedażą, integrowaniu łączących się organizacji i uruchamianiu nowych przedsięwzięć. W swojej karierze pełnił min. następujące funkcje: Dyrektora Pionu Operacyjnego w Multimedia Polska - odpowiadając za marketing, sprzedaż, obsługę klienta, informatykę i sprawy regulacyjne, Dyrektora Biura Rynku Hurtowego w PTK Centertel (Orange) - odpowiadając za zbudowanie i zarządzanie nowym biznesem w organizacji: partnerstwami typu wirtualni operatorzy, Dyrektora Departamentu Strategii Relacji z Klientami w TP - odpowiadając za integrację sił sprzedaży TP i Orange, działania związane z migracją klientów TP do zdalnych kanałów kontaktu, zarządzanie wiedzą o klientach i wychodzące kampanie sprzedażowo-utrzymaniowe, a także za budowę narzędzi analitycznych i marketingowych w celu zwiększenia satysfakcji i lojalności klientów.


    W czasie swojej pracy doradczej Paweł Kuśmierowski odpowiadał m.in. za: opracowanie strategii łączenia się i rozwoju dwóch dużych polskich banków, przebudowę sieci sprzedaży i obsługi klienta dużej firmy ubezpieczeniowej, zaprojektowanie oferty i procesów dla nowotworzonego banku oraz oceny szans wejścia na rynek polski dla przedsiębiorstw zagranicznych z różnych branż.


    Paweł Kuśmierowski jest absolwentem studiów dla wyższej kadry menedżerskiej w IESE Business School w Madrycie. Ukończył także Akademię Górniczo-Hutniczą w Krakowie z dwoma dyplomami magistra inżyniera: Informatyki oraz Zarządzania i Marketingu.

    Zamknij
  • Marcin Szóstak Dyrektor Ds. Relacji z Klientem, Orange Customer Service
    Marcin Szóstak Dyrektor Ds. Relacji z Klientem, Orange Customer Service
    Notka biograficzna

    Dyrektor ds. relacji z klientami w Orange Customer Service - firmy Grupy Tp integrującej obsługę posprzedażową klientów Orange i Telekomunikacji Polskiej. W latach 2007 - 2008 budował strategię Orange/FT Customer Experience w centrali Grupy FT w Paryżu. Absolwent filmoznawstwa Uniwersytetu Łódzkiego, studiów International MBA (CMT) oraz studiów podyplomowych z zarządzania projektami na The George Washington University - School of Business. Członek Rady Programowej i Ekspert konkursu Polish National Sales Awards.

    Zamknij
  • Marek Sypek Prezes Zarządu Agros Nova
    Marek Sypek Prezes Zarządu Agros Nova
    Notka biograficzna

    Marek Sypek, prezes zarządu, dyrektor zarządzający Agros Nova Sp. z o.o.

     

    Zaczynał karierę w Bonduelle Polska, gdzie przez siedem lat był dyrektorem sprzedaży i marketingu w Polsce, Białorusi i krajach bałtyckich. Przez pięć lat jako dyrektor generalny BIC kierował firmą w Polsce, Czechach oraz na Słowacji i Ukrainie. Do końca 2010 r. pełnił funkcję dyrektora zarządzającego działu Consumer & OTC w regionie Europy Centralnej i Wschodniej oraz członka europejskiego zarządu koncernu Johnson & Johnson. Z firmą Johnson & Johnson był związany od 2005 r. W tym czasie m. in. kierował restrukturyzacją działu consumer oraz połączeniem w Polsce z Pfizer Consumer Health, zakupionym przez Johnson & Johnson w 2006 roku. Zajmował też stanowisko dyrektora zarządzającego polskiego oddziału.


    Jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Krakowie, SGH w Warszawie oraz American Consortium of Universities. Ma 40 lat, żonę i dwoje dzieci. Jego prywatną pasją są sporty motorowe.

    Zamknij
  • Dariusz Ciarkowski Dyrektor Programowy w Fundacji Rozwoju Kompetencji Strategicznych
    Dariusz Ciarkowski Dyrektor Programowy w Fundacji Rozwoju Kompetencji Strategicznych
    Notka biograficzna

    Absolwent PW Wydziału Elektroniki , Studiów Podyplomowych UW Wydziału Prawa i Administracji, Wyższej Szkoły Informatyki Stosowanej i Zarządzania, Studium Pedagogicznego PW oraz Master Business of Administration kierunku zarządzanie na WSHiP im R. Łazarskiego. Zdobył bardzo szerokie doświadczenie zawodowe pracując jako przedsiębiorca prywatny, nauczyciel, burmistrz, dyrektor Związku Gmin Regionu Płockiego, dyrektor Sprzedaży i Obsługi Technicznej GK TP S.A. a obecnie Członek Zarządu Mazowieckiej Agencji Energetycznej Sp. z o.o. Głównym obszarem aktywności zawodowej jest sprzedaż innowacyjnych produktów i usług. Jest autorem wielu publikacji w prasie oraz wydawnictwach z zakresu zarządzania wartością przedsiębiorstwa. Obecnie zajmuje się rozwojem sprzedaży usług w sektorze MSP oraz administracji samorządowej. Prywatnie uczestnik zlotów ciężkich motocykli. Laureat IV edycji PNSA w kategorii Lider Samorządowy.

    Zamknij
  • Nina Kowalewska Prezes Zarządu New Communications Sp. z o. o.
    Nina Kowalewska Prezes Zarządu New Communications Sp. z o. o.
    Notka biograficzna

    Od 1995 roku kieruje firmą konsultingową New Communications. Jest wyłącznym przedstawicielem CNN, The Economist, Financial Times i Superbrands na Polskę.

     

    Karierę zawodową rozpoczynała m.in. jako dziennikarka Polskiego Radia. W 1991 roku założyła wydawnictwo Harlequin Polska, które prowadziła przez kolejne cztery lata. W tym samym roku została również wyłącznym przedstawicielem Financial Times na Polskę. W latach 1992-1995 kierowała równolegle własną agencją reklamową - Communication Unlimited. W latach 1995-2000 była dyrektorem generalnym Young & Rubicam Poland.

    Z wykształcenia magister japonistyki, ukończyła Wydział Neofilologii na Uniwersytecie Warszawskim.

    Zamknij
  • Katarzyna Ostanek Dyrektor Generalny Shiseido Sp. z o. o.
    Katarzyna Ostanek Dyrektor Generalny Shiseido Sp. z o. o.
    Notka biograficzna

    Od 25 lat związana z biznesem w różnych dziedzinach, a od roku 1993 wyłącznie z branżą kosmetyków luksusowych w Polsce. Początkowo jako przedstawiciel dystrybutora takich marek jak Nina Ricci, Elizabeth Arden, Kenzo, Escada, Issey Miyake oraz Jean Paul Gautier, a następnie jako dyrektor handlowy Guerlain. W latach 2000-2008 pełniła funkcję dyrektora zarządzającego w Optimum Distribution i była odpowiedzialna za wprowadzenie na rynek oraz rozwój marek Sisley, Versace, Fendi, Shiseido. Z tą ostatnią jest związana od 2009 roku do dziś jako dyrektor generalny Shiseido Deutschland GmbH sp. z o.o. Oddział w Polsce – filii piątego koncernu kosmetycznego świata. Współpraca z tą japońską marką jest dla niej ogromnym wyzwaniem – mentalnie i kulturowo – wymaga przełamywania wielu barier, trudnych negocjacji z partnerem biznesowym nieokazującym emocji, a jednocześnie uczy pokory, szacunku do pracy i drugiego człowieka.

    Zamknij
  • Mariusz Tadeusz Hildebrand Prezes Zarządu ds. sprzedaży i obsługi klientów
    Mariusz Tadeusz Hildebrand Prezes Zarządu ds. sprzedaży i obsługi klientów
    Notka biograficzna

    Odpowiedzialny za prace Zarządu i Spółki, Partnerów Handlowych i zewnętrznych sieci sprzedaży. Aktywna budowa sieci sprzedaży wewnętrznej i zewnętrznej. Około 140 osób pracujących i współpracujących w Spółce i zewnętrznych sieciach sprzedaży. Od roku 2007 stopniowe budowanie siły finansowej i rynkowej Spółki. Przebudowanie sił sprzedażowych, uruchomienie procesów pozyskiwania klientów i promocji Spółki. Odpowiedzialność za długo i krótkoterminowe plany firmy, za realizację planów, budowę strategii oraz restrukturyzację firmy. Na przestrzeni 5 lat ponad 5-krotny wzrost firmy i przychodów. Ugruntowanie marki Spółki na rynku, zwiększenie aktywności medialnej. Stały kontakt z mediami. W ramach firmy bezpośredni nadzór nad obszarem Zarządzania Danych i Obsługi Klienta, Finansami i Księgowością, nadzór nad ABI i Polityką Bezpieczeństwa, Sprzedażą, Odpowiedzialność za HR.

    Zamknij
  • Jarosław Pijanowski Członek Zarządu ds. sprzedaży i obsługi klientów, UPC Polska Sp. z o. o.
    Jarosław Pijanowski Członek Zarządu ds. sprzedaży i obsługi klientów, UPC Polska Sp. z o. o.
    Notka biograficzna

    Jest odpowiedzialny za efektywność sprzedaży usług UPC- telewizyjnej, internetowej, telefonicznej a także zarządza obsługą klientów, kontaktami z nimi i budowaniem ich satysfakcji.

     

    Do jego osiągnięć w UPC Polska należy m.in. wprowadzenie najwyższych standardów operacyjnych, dynamiczny wzrost liczby klientów nowych usług, jak również systematyczne rozszerzanie portfolio produktów. Posiada szeroką znajomość branży medialno-telekomunikacyjnej, a swoje wieloletnie doświadczenie w dziedzinie tworzenia strategii marketingowej i zarządzania procesem sprzedaży zdobywał w takich firmach, jak Nestle Polska, Orkla Foods Kotlin oraz Wizja TV. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na Wydziale Marketingu i Zarządzania oraz licznych programów szkoleniowych dla kadry menedżerskiej z zakresu zarządzania, negocjacji i finansów.

    Zamknij
  • Jacek Barankiewicz Prezes SMB, Wiceprezes Zarządu Saski Business Consulting
    Jacek Barankiewicz Prezes SMB, Wiceprezes Zarządu Saski Business Consulting
    Notka biograficzna

    Twórca i współzałożyciel Saski Business Consulting.

    Od 25 lat zajmuje się marketingiem bezpośrednim, legitymując się wszechstronnym doświadczeniem w tym zakresie.
    Założyciel, i od 1995 roku Prezes Zarządu Firmy DataContact /poprzednio Axel Springer Kontakt, wcześniej Kontakt Telemarketing/ pierwszego w Polsce centrum zewnętrznych usług Contact Center. Kierując firmą, zrealizował ponad sto różnych projektów z zakresu obsługi klienta, telesprzedaży, marketingu mobilnego, procesów typu back office i innych.
    Od 2002 Członek Zarządu i Wiceprezes Zarządu Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, odpowiedzialny za strategię rozwoju stowarzyszenia i kontakty międzynarodowe. Reprezentuje SMB w Europejskiej Federacji Organizacji Marketingu Bezpośredniego i Interaktywnego FEDMA, Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych LEWIATAN oraz Europejskiej Konfederacji Organizacji Contact Center /ECCCO/. Od wielu lat aktywnie uczestniczy w pracach nad prawem o ochronie danych osobowych, na poziomie krajowym i europejskim.
    Absolwent Ekonomii Uniwersytetu Warszawskiego.

    Zamknij
  • Magdalena Dziewguć Wiceprezes Zarządu Exatel S.A.
    Magdalena Dziewguć Wiceprezes Zarządu Exatel S.A.
    Notka biograficzna

    Wiceprezes Zarządu Exatel S.A. odpowiedzialna za Obszar Rynku (Sprzedaż i Marketing).

    Absolwentka prawa i psychologii, posiada tytuł Executive MBA SGH, w 2013r. dodatkowo ukończyła GMP na Harvard Business School.

    Od kilkunastu lat związana z branżą teleinformatyczną. Jest ekspertem zarządzania segmentem B2B i budowania strategii rozwoju dla firm usługowych. Doradzała funduszom inwestycyjnym w zakresie projektów ICT.

    Zamknij
  • Zbigniew Gajewski Z-ca Dyrektora Generealnego, Dyrektor Europejskiego Forum Nowych Idei, Konfederacja Lewiatan
    Zbigniew Gajewski Z-ca Dyrektora Generealnego, Dyrektor Europejskiego Forum Nowych Idei, Konfederacja Lewiatan
    Notka biograficzna

    Z-ca Dyrektora Generealnego, Dyrektor Europejskiego Forum Nowych Idei

    Konfederacja Lewiatan

    Zamknij
  • Jan Gasparski Sales & Marketing Manager
    Jan Gasparski Sales & Marketing Manager
    Notka biograficzna

    Praktyk marketingu, niezależny konsultant oraz trener

    Na początku swojej kariery zawodowej zajmował się marketingiem w „słodkiej” branży w firmie E. Wedel zaś ostatnie lata był związany z branżą mediów. Prywatnie miłośnik jazdy konnej oraz kuchni i kultury francuskiej. Studiował zarządzanie na Cleveland State University oraz na Uniwersytecie Warszawskim. Członek The Chartered Institute of Marketing.
     

    Zamknij
  • Jan Kluk Prezes Zarządu, MRC Doradztwo i Szkolenia
    Jan Kluk Prezes Zarządu, MRC Doradztwo i Szkolenia
    Notka biograficzna


    Biografia: Jan J. Kluk
    Po studiach w Wielkiej Brytanii rozpoczął pracę w Londynie w firmie Wolf Electric Tools - w japońskiej grupie Makita, na stanowisku doradcy technicznego, po czym awansował na stanowiska sprzedawcy i kierownika sprzedaży. Później pracował na stanowisku kierownika sprzedaży we włoskiej firmie SAIT. Po dwóch latach pracy, zaoferowano mu stanowisko Dyrektora Sprzedaży i Marketingu - Członka zarządu, w firmie SIP (Industrial Tools) Ltd. Po kolejnych trzech latach zdecydował się zmienić branżę, by rozwinąć swoją wiedzę w dziedzinie finansowej. Został zatrudniony przez firmę FPC - Financial Planning Advisors, na stanowisku Dyrektora Sprzedaży i Marketingu - Członka Zarządu.

    Po kolejnych trzech latach zdecydował się rozwinąć swoją wiedzę w dziedzinie eksportu. Został zatrudniony na stanowisku dyrektora wykonawczego i eksportu w firmie Invicta Plastics Ltd. Firma słynęła z produkcji gry dydaktycznej Mastermind. Służbowo parokrotnie odwiedził USA, Australię, Rosję i wszystkie kraje Wschodniej i Zachodnie Europy. Właśnie z firmą Invicta Plastics pierwszy raz odwiedził Polskę na targach w 1976r .

    Kiedy trzeci raz przyjechał do Polski w 1979 roku, dowiedział się, że Brytyjska firma ICL- International Computers Ltd poszukuje dyrektora w Polsce. Wygrał konkurs w Londynie na to stanowisko i po szkoleniu w branży informatycznej , w 1979r. przyjechał do Polski aby zająć stanowisko Dyrektora Generalnego ICL Poland. Zdobył unikalne doświadczenie dla cudzoziemca, ponieważ musiał przetrwać stan wojenny nie wyjeżdżając z Polski.

    Od 1980 do 2000 roku piastował stanowisko Dyrektora Zarządzającego ICL-Fujitsu Poland i Prezesa Regionalnego na Centralną i Wschodnią Europę. Nabył doświadczenie rozwijając interesy na Węgrzech, Ukrainie, Litwie, Białorusi i w Rosji. W dobie szybkich zmian politycznych, ekonomicznych i technologicznych, jego celem była integracja regionalnych interesów spółki ICL-Fujitsu w Polsce oraz Środkowej i Wschodniej Europie.

    Był współtwórcą i Prezesem Rady Nadzorczej Furnela International S.A. pierwszego polskiego przemysłowego joint-venture, utworzonego w 1989 roku. Spółka zatrudniała około 4500 pracowników w Polsce.

    Był współtwórcą Softbank S.A. i do czasu pierwszego notowania akcji firmy na giełdzie w 1998 roku, Prezesem jej Rady Nadzorczej. Przez trzy kadencje był Prezesem Brytyjskiej Izby Handlowej w Polsce. Wiceprezesem Council of British Chambers of Commerce in Continental Europe. Przewodniczącym Rady European Chambers of Commerce in Poland. Współdziałał między innymi z Ambasadą Brytyjską, British Council, Brytyjskim Departamentem Handlu i Przemysłu oraz Polsko-Brytyjską Grupą Parlamentarną w celu rozwoju interesów brytyjsko-polskich.

    W związku z jego zainteresowaniem w zakresie kształcenia managerów w środowisku wielokulturowym został członkiem Rady Europejskiej Fundacji Rozwoju Zarządzania w Brukseli. Był członkiem Polskiego Komitetu Jakości, w strukturze Krajowej Izby Gospodarczej. Jest członkiem Instytutu Dyrektorów w Wielkiej Brytanii i honorowym członkiem Brytyjsko Polskiej Izby Handlowej w Polsce.

    Jest absolwentem amerykańskiego Crosby Quality College, a jego zainteresowanie zarządzaniem przez jakość i jakością zarządzania oraz skutecznością i efektywnością procesu pracy, zaowocowało współpracą z Polską Akademią Nauk - pracą mającą na celu wymianę wiedzy i doświadczenia pomiędzy naukowcami i praktykami biznesu na Forum Prakseologicznym i Etyki Biznesu. Był Wice Prezesem Stowarzyszenia Etyki Biznesu EBEN Polska oraz Przewodniczącym Rady Nadzorczej Korpusu Ochotników Specjalistów w Polsce.

    Nagrody i Wyróżnienia:

    W 1990 roku został „Biznesmenem Roku”
    W 1993 był nominowany do tytułu „Lider Biznesu”
    W 1996 roku za dwudziestoletnią służbę na rzecz rozwoju brytyjskich interesów handlowych został odznaczony przez Jej Wysokość Królową Orderem Imperium Brytyjskiego OBE.
    Tego samego roku otrzymał nagrodę im. Eugeniusza Kwiatkowskiego za wkład w rozwój współpracy handlowej i kulturowej pomiędzy Polską a Wielką Brytanią.
    Przez dwa lata z rzędu w 1997 i 1998 roku otrzymywał złotą nagrodę Chief Executives Excellence Award za wybitne osiągnięcia w Spółce Fujitsu-ICL.
    Jest zdobywcą 16 nagród za wybitne wyniki finansowe. I nagrody Sprzedawcy Roku.


    Opublikował wiele artykułów, kilkakrotnie brał udział w audycjach telewizyjnych i radiowych, seminariach i konferencjach. Jest regularnie zapraszany do wygłaszania przemówień na temat kształcenia wyższych kadr kierowniczych. Zasiada w radach nadzorczych i innych organach doradczych oraz sędziowskich takich jak PNSA - Polish National Sales Awards. Zna języki angielski (native speaker), konwersacyjny francuski oraz mówi biegle po polsku.
     

    Zamknij
  • Janusz Krupa Właściciel, Praktyk, Firma Szkoleniowa Brand Pharma
    Janusz Krupa Właściciel, Praktyk, Firma Szkoleniowa Brand Pharma
    Notka biograficzna

    Janusz Krupa – lekarz, absolwent I Wydziału Lekarskiego AM w Warszawie oraz programu Advanced Certificate in Marketing organizowanego przez CIM (Chartered Institute of Marketing, UK). W branży farmaceutycznej (firmy: Eli Lilly, GSK i Schering-Plough) pracował w latach 1992-2006. W ciągu tych lat zajmował stanowiska: Przedstawiciela, Regionalnego Kierownika Sprzedaży, Product Managera, Analityka Badań Rynku (Global Oncology Team, Indianapolis, USA), Dyrektora Marketingu, Business Unit Managera, a na poziomie regionalnym (Środkowo-wschodnia Europa, Bliski Wschód i Afryka) zarządzał marketingiem preparatów onkologicznych. Zajmował się promocją leków z następujących obszarów terapeutycznych: onkologia, psychiatria, pulmonologia i alergologia, diabetologia, dermatologia, antybiotykoterapia. W ramach swoich obowiązków prowadził szereg szkoleń marketingowych i sprzedażowych.


    Od września 2006 roku pracuje jako niezależny trener i konsultant. W tym okresie prowadził szkolenia i projekty doradcze dla wielu firm farmaceutycznych.

    Zamknij
  • Joanna Kuliszewska Dyrektor Zarządzający, SCPartner, The Chartered Institute of Marketing
    Joanna Kuliszewska Dyrektor Zarządzający, SCPartner, The Chartered Institute of Marketing
    Notka biograficzna

    Niezależny konsultant biznesowy. Ekspert marketingu i sprzedaży, posiadający szerokie spektrum doświadczeń, związanych z różnorodnymi branżami. Jako niezależny konsultant, wspiera planowanie strategiczne, rozwój biznesu i budowanie wizerunku oraz komunikację. Tutor w programach certyfikujących The Chartered Institute of Marketing. W swojej karierze była zarówno samodzielnym handlowcem, jak i dyrektorem zarządzającym dużymi zespołami sprzedawców. Członek CIM, PSPR oraz SMB, absolwentka Professional Diploma in Marketing CIM, Wydz. Nauk Ekonomicznych UW oraz Podyplomowego Studium PR. 

    Zamknij
  • Wojciech Kuna Dyrektor Sprzedaży, Sanofi-Aventis
    Wojciech Kuna Dyrektor Sprzedaży, Sanofi-Aventis
    Notka biograficzna

    Dyrektor Sprzedaży, Sanofi-Aventis

    Zamknij
  • Jakub Lewandowski Właściciel, PASJA Grupa Dobrych Trenerów, Coach, Mentor, Mówca Motywacyjny
    Jakub Lewandowski Właściciel, PASJA Grupa Dobrych Trenerów, Coach, Mentor, Mówca Motywacyjny
    Notka biograficzna

    Właściciel firmy PASJA Grupa Dobrych Trenerów, coach ICC, trener. Prowokatywnie inspiruje ludzi do tego, aby chciało im się chcieć, a jego entuzjazm jest zaraźliwy. Autor wielu treningów i warsztatów z zakresu zarządzania coachingowego, zarządzania zespołami sprzedażowymi, psychologii sprzedaży, rozwoju osobistego i merchandisingu. Członek komisji rewizyjnej Polskiego Stowarzyszenia Mentoringu, prelegent na ogólnopolskich konferencjach, wykładowca-praktyk na studiach podyplomowych w kilku uczelniach. Autor kierunku Akademia Trenera Biznesu w WSB w Toruniu. 

    Zamknij
  • Michał Mrowiec Dyrektor Handlowy, Coca-Cola HBC Polska Sp. z o. o.
    Michał Mrowiec Dyrektor Handlowy, Coca-Cola HBC Polska Sp. z o. o.
    Notka biograficzna

    Commercial Manager at Coca-Cola HBC
    Masovian District, Piaseczno County, Poland

    Experienced Sales and Business Executive with thorough practice within Consumer Goods industry. Proven success record in building excellent customer development strategy, customer relation, leading and coaching effective sales teams, negotiating with key customersExperienced in change management and successful restructuring process.

    Zamknij
  • Martin Oxley Dyrektor ds. Handlu i Inwestycji, Ambasada Brytyjska
    Martin Oxley Dyrektor ds. Handlu i Inwestycji, Ambasada Brytyjska
    Notka biograficzna

    Martin Oxley dołączył do Ambasady po 15 latach kariery biznesowej w Europie Środkowo-Wschodniej. Martin jest ekspertem w branży nauk o życiu oraz ochrony zdrowia. Stał na czele kilku wiodących spółek blue chip oraz firm farmaceutycznych w Polsce oraz Europie Środkowo-Wschodniej. Bezpośrednio przed objęciem stanowiska dyrektora sekcji handlowej w Ambasadzie Brytyjskiej, Martin był prezesem Brytyjsko-Polskiej Izby Handlowej (BPCC). W tym czasie BPCC stała się jedną z najbardziej prężnych międzynarodowych organizacji biznesowych w Polsce. Jak mówi sam Martin, to dla niego wielki zaszczyt móc odgrywać wiodącą rolę w rozwoju brytyjskiego biznesu w Polsce.

    Zamknij
  • Michał Pilkiewicz Director Supplier Services East Europe IMS Health
    Michał Pilkiewicz Director Supplier Services East Europe IMS Health
    Notka biograficzna

    Jako jedna z pierwszych osób w Polsce zdał wszystkie egzaminy The Advanced Certyficate in Marketing. Obecnie Country Manager IMS Health Poland... - przedstawiamy sylwetkę Michała Pilkiewicza.

     

    Manager z ponad 20 letnim doświadczeniem zawodowym popartym wymiernymi sukcesami w zarządzaniu, sprzedaży i marketingu w takich dziedzinach jak farmacja, badania rynkowe, reklama i PR, FMCG, dystrybucja olejów i smarów, turystyka oraz konsulting. Specjalizuje się w zarządzaniu procesami change management, łączeniu spółek oraz przygotowywaniu i wdrażaniu długofalowych strategii w obszarze BtoB and BtoC. Jako jedna z pierwszych osób w Polsce zdał wszystkie egzaminy The Advanced Certyficate in Marketing. Obecnie Country Manager IMS Health Poland – największej na świecie firmy dostarczającej dane i usługi konsultingowe dla klientów branży farmaceutycznej.

    Zamknij
  • Janusz Pitera Konsultant niezależny
    Janusz Pitera Konsultant niezależny
    Notka biograficzna

    Kierujący Zespołem ds. współpracy z Dostawcami w Millennium Leasing. Absolwent krakowskiej AWF, studiów MBA Uniwersytetu Bedfordshire Luton w Anglii, oraz London Scholl of Economics na wydziale Marketingu i Zarządzania Operacyjnego. Od 20 lat zajmujący się problematyką sprzedaży usług. Współtwórca programu finansowania dla takich przedsięwzięć jak John Deere Financial Services, Nissan Forklift, Bobcat Finance, CNH Capital. Od 7 lat sędzia w Programie Polish National Sales Awards. Prywatnie motocyklista-podróżnik, pasjonat gotowania (uczestnik I edycji MasterChef w Polsce).

    Zamknij
  • Waldemar Romanowski Szef Sprzedaży, Sikkens Azko Nobel Decorative Paints
    Waldemar Romanowski Szef Sprzedaży, Sikkens Azko Nobel Decorative Paints
    Notka biograficzna

    Szef Sprzedaży, Sikkens Azko Nobel Decorative Paints.

    Wcześniej pracował jako: National Development Manager (professional market) w Akzo Nobel Decorative Coatings
    National Wholesale Distribution Manager w Akzo Nobel Decorative Coatings
    Field Sales Manager w ICI Polska Chemia Budowlana

    Key Account Manager w ICI Polska Sp z o.o.
    Key Account Manager w Kimberly-Clark Polska Sp. z o.o.
    Area Sales Manager w Gillette Polska Sp. z o. o.
    Wykształcenie:

    Technikum Mechaniczne w Gdyni
    Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Bydgoszczy

    Zamknij
  • Rafał Sidorowicz Dyrektor Sprzedaży, P4
    Rafał Sidorowicz Dyrektor Sprzedaży, P4
    Notka biograficzna

    Good University education (University of Gdansk, LaGuardia Community College, Technical University in Gdansk, Administration and Business School, ICAN Harvard Institute) with multiculture backgroud, extensive work experience in marketing and sales organizations with good knowledge Polish, USA countries' market.

    Experience experience acquired in different areas of the telecom retail and providers business. Always aligned with the company's strategy and focused on delivering results through the systematic and continuous improvement of the everyday business practices. Particularly interested in developing the skills, competencies and professionalism of the people to be led.

    Specialties:

    - Retail Sales Network expansion
    - Retail/ Franchaisee Network Expansion
    - Retail Concept Development
    - Operations/Processes
    - HR/ Recrutation
    - Trade Marketing
    - Marketing Reasearch
    - Direct Sales Forces - building and management.
    - Organizational structure optimization
    - Motivation schemes for sales teams
    - Sales Organization Management
    - Telecomunication maket on b2c and b2b market,

    In most recent appointments I have focused on retail sales and marketing, restructuring of activities and business development in sales channel and looking of new businesses opportunities.

    I think that I have strong sales and people skills which enabled me to be successful during my work. Main succeeded through engagement with employees and customers to ensure customers expectations were properly managed.

    Zamknij
  • Marcin Stawowczyk CEO, Grow Poland Sp. z.o.o
    Marcin Stawowczyk CEO, Grow Poland Sp. z.o.o
    Notka biograficzna

    Członek Zarządu – Dyrektor Handlowy

    We WSiP od 2010 roku. Odpowiada za obszary: sprzedaży, dystrybucji, logistyki i produkcji.

    Absolwent Instytutu Transportu na Politechnice Śląskiej w Gliwicach i Katowickiej Szkoły Menedżerów.

    Wcześniej związany z branżami FMCG i telekomunikacyjną. Pracował na wielu stanowiskach menedżerskich i dyrektorskich w firmach: Wedel (Pepsico), San (United Biscuits), LU Polska (Danone), Danone, TP/Orange (France Telecom).

    Zamknij
  • Dorota Żurkowska-Bytner Vice-President Ad Sales Developement, Discovery Networks CEEMEA
    Dorota Żurkowska-Bytner Vice-President Ad Sales Developement, Discovery Networks CEEMEA
    Notka biograficzna

    Dorota Żurkowska-Bytner pracuje w Discovery od 2000 roku. Była jedną z trzech pierwszych osób w zespole. Jako Vice President Ad Sales, Discovery Networks Central Europe odpowiada za zarządzanie, rozwój i wdrażanie strategii sprzedaży czasu reklamowego w regionie Europy Środkowej, obejmującym Polskę, Rumunię, Węgry, Czechy oraz Słowację. Koordynuje także pracę zespołów sprzedaży czasu reklamowego w Polsce (Discovery Media) i Rumunii, jak również współpracę z zewnętrznym przedstawicielem sprzedaży reklam, R-Time na Węgrzech. W ciągu 9 lat pracy w firmie rozbudowała zespół sprzedaży oraz planowania w Polsce z 1 do 18 osób. Stworzyła zespół rumuński, który w chwili obecnej liczy 5 osób.
    Zanim dołączyła do zespołu Discovery, Dorota Żurkowska-Bytner pracowała jako Account Executive i Sales Manager w Domu Sprzedaży Kanałów Tematycznych At Media, gdzie odpowiadała za strategiczne planowanie mediów i obsługę klientów, a także zarządzała zespołem sprzedaży. Wcześniej pracowała w UPC jako Account Executive oraz w agencji The Communication Bridge jako Junior Account Executive. Karierę rozpoczęła jako lektor w szkole prywatnej, gdzie wykładała finanse międzynarodowe i bankowość.
    Ukończyła Uniwersytet Warszawski oraz Wyższą Szkołę Handlu, jak również First Business College.

    Zamknij
  • dr hab. Robert Kozielski Założyciel i właściciel firmy Questus. Profesor Uniwersytetu Łódzkiego
    dr hab. Robert Kozielski Założyciel i właściciel firmy Questus. Profesor Uniwersytetu Łódzkiego
    Notka biograficzna

    Stypendysta Fundacji Fulbrighta (USA, Willamette University) oraz członek Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania Polskiej Akademii Nauk. Uzyskał tytuł Chartered Marketer wydawany przez The Chartered Institute of Marketing w Londynie – największą i najstarszą na świecie instytucję szkoleniowo-konsultingową specjalizująca się w dziedzinie marketingu. Prowadził wykłady i warsztaty szkoleniowe na Uniwersytecie Warszawskim, Szkole Głównej Handlowej, studiach Executive MBA organizowanych wspólnie przez Uniwersytet Łódzki z University of Maryland w USA oraz Executive MBA organizowanych przez Uniwersytet Warszawski wraz z University of Illinois. Staże naukowe, programy badawcze realizował na uniwersytetach: Maryland (USA), Lund (Szwecja), Edynburg (Szkocja) oraz Middlesex (Wielka Brytania). Wygłaszał referaty, prezentacje, a także uczestniczył w wielu konferencjach i seminariach w Polsce i za granicą.
    W ciągu dwudziestoletniej pracy szkoleniowo-konsultacyjnej pracował między innymi z takimi firmami jak Multimedia, Unilever, Microsoft, Hewlett-Packard, Merck, Danone, Johnson&Johnson, Bayer, mBank, Aflofarm, Telekomunikacja Polska S.A., Polpharma, Merck, Abbott, BRE Bank, LOTOS i inne. Robert Kozielski specjalizuje się w strategiach rynkowych przedsiębiorstw, analizach strategicznych i ocenie efektywności działań marketingowych organizacji. Autor ponad 200 publikacji książkowych i artykułów z zakresu działalności rynkowej, wydawanych w Polsce i za granicą. Pod jego redakcją ukazała się między innymi książka „Wskaźniki marketingowe”, która była pierwszą tego typu publikacja na świecie, wyprzedzając takie ośrodki jak na przykład Wharton Business School (University of Pennsylvania). Ponadto jest autorem bądź współautorem takich książek jak „Biznes nowych możliwości”, „Determinanty sukcesu organizacji”, „Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy”, „Reklama a zdolność konkurencyjna polskich przedsiębiorstw” i inne. Ostatnia jego książka „Biznes nowych możliwości” uznana została za najlepszą książkę ze sfery strategii biznesu w 2012 roku.

    Zamknij
  • Grzegorz Mierzwiński Dyrektor Sprzedaży, Virgin Mobile
    Grzegorz Mierzwiński Dyrektor Sprzedaży, Virgin Mobile
    Notka biograficzna

    Brak notatki biograficznej

    Zamknij

Partner merytoryczny

  • AT Karney
  • Partnerzy

    • bcc
    • bpcc
    • lewiatan
    • sare
    • Efficient Consumer Response
    • Hellenic Coca-Cola
    • Millward Brown
    • HR Influences
    • Stowarzyszenie Interim Managers
    • Wielkopolski Klub Kapitału
    • Intercontinental
    • Strauss
    • Kompania Piwowarska
    • Brill AVMedia

    Partnerzy technologiczni VIII edycji PNSA

    • Macrologic
    • CHIMNEY

    Fundatorzy Nagród Szkoleniowych

    Uczestnicy dotychczasowych edycji

    • Polpharma
    • Alior Bank
    • Avon
    • Eurobank
    • Lotto
    • Mary Kay
    • Orange
    • Play P4
    • Link4 TU S.A.
    • Aviva
    • Coca Cola
    • Solaris

    FAQ

    • Jakie są korzyści z wzięcia udziału w konkursie?

      Udział w konkursie jest uznaniem prestiżu oraz najwyższych standardów zawodowych i etycznych reprezentowanych przez firmę i jej przedstawicieli na forum ogólnopolskim. Konkurs daje możliwość niezależnej oceny przez ekspertów i praktyków. Laureaci i wyróżnieni VII edycji Konkursu PNSA otrzymają prestiżowe szkolenia ufundowane przez takie firmy jak Brian Tracy International, Sandler Training, Persona Global.
      Udział w Konkursie PNSA stanowi wyróżnienie i docenienie najlepszych pracowników działów sprzedażowych firmy, buduje motywację oraz lojalność pracowników.
      Uczestnik konkursku PNSA zostaje ambasadorem dobrych praktyk w sprzedaży

       

    • Jakie kryteria są brane pod uwagę w procesie oceny?

      Przy weryfikacji zgłoszeń będą brane pod uwagę m.in. takie czynniki jak rzetelność przedstawionych danych, wiarygodność ich źródła, kompleksowość danych pozwalających ocenić wszelkie możliwe aspekty osiągniętego sukcesu, przedstawione porównania z najlepszymi praktykami rynkowymi, jakość otrzymanych referencji, aspekt etyczny prowadzonych działań udowodniony przez kandydata.

      Szczegółowe informacje zawarte są w Regulaminie Konkursu, dostępnym na stronie www.pnsa.pl.

      Ocena przez Komisję Sędziowską będzie dokonywana również pod kątem profesjonalnego wypełnienia Formularza Zgłoszeniowego wraz z dostarczonym kompletem załączników. Kandydaci podczas prezentacji oceny osiągnięć powinni się posługiwać wszelkimi miernikami efektywności, adekwatnymi dla danej branży oraz w odniesieniu do wybranej kategorii konkursowej.

      Tylko od podmiotu zgłaszającego oraz kandydatów zależeć będzie sposób, w jaki potwierdzą swoje osiągnięcia. Powinny to być dokumenty wiarygodne, możliwe do zweryfikowania przez sędziów w oparciu o dostępne źródła rynkowe.

    • Kim są członkowie Komisji Sędziowskiej?

      W skład Komisji Sędziowskiej wchodzi co najmniej 50 sędziów. Są nimi pracownicy naukowi, specjaliści i praktycy w zakresie zarządzania, sprzedaży, HR oraz szkoleń wybrani przez PNSA.

      Członkami Komisji Sędziowskiej mogą być wyłącznie osoby spełniające najwyższe standardy etyczne i merytoryczne. Każdy z sędziów przed rozpoczęciem prac zostanie zaprzysiężony do przestrzegania Regulaminu Konkursu PNSA oraz zachowania pełnej poufności otrzymanych danych.

    • Czym jest PNSA – Polish National Sales Awards?

      Misją PNSA jest działanie na rzecz rozwoju przedsiębiorstw poprzez wspieranie działów sprzedaży, będących motorem rozwoju firm i tym samym gospodarki, przy jednoczesnym stworzeniu etosu profesjonalnego sprzedawcy.

      Pierwsza edycja konkursu PNSA odbyła się w 2008 roku. Konkurs został stworzony na bazie The National Sales Awards oraz British Excellence In Sales & Marketing.

      Inicjatorem i pomysłodawcą PNSA jest prezes Elżbieta Pełka oraz dr Chahid Fourali.

      Opracowaniem przedsięwzięcia, jakim obecnie jest Polish National Sales Awards, wspólnie z Prezes Elżbietą Pełka, zajął się zespół praktyków sprzedaży z wieloletnim doświadczeniem.

      Nad prawidłowym przebiegiem merytorycznym konkursu czuwa firma doradcza PwC wspomagana przez Kapitułę Sędziowską PNSA.

    • Kto może wziąć udział w konkursie?

      Konkurs PNSA kierowany jest do wszystkich pracowników działów handlowych, zespołów
      i trenerów sprzedaży – ogółem przedstawicieli różnych szczebli sprzedaży i obsługi klienta.

      Ze względu na zapotrzebowanie uczestników w V edycji konkursu PNSA zostały stworzone kategorie dedykowane dla branży finansowej, ubezpieczeniowej oraz sprzedaży bezpośredniej.

      Ponadto do konkursu mogą zgłaszać się przedstawiciele samorządów lokalnych, którzy mogą wykazać się umiejętnościami w wykorzystywaniu środków unijnych oraz pomysłodawcy w zakresie wdrażania innowacyjnych projektów w ramach społeczności lokalnych.

    • Jaka jest różnica pomiędzy rejestracją a zgłoszeniem do konkursu PNSA?

      Rejestracja kandydata jest procesem odbywającym się on-line i pozwala w sposób sprawny i prosty podać wszelkie niezbędne dane kontaktowe kandydata oraz reprezentowanej firmy. Data rejestracji decyduje o koszcie zgłoszenia. Do 31 maja – 990 zł (netto).
      Po zakończeniu rejestracji, na wskazany podczas rejestracji kandydata adres e-mail, organizator konkursu prześle informację zwrotną. Po odnotowaniu wpłaty za udział w konkursie organizator prześle dane do logowania w systemie umożliwiającym wybór kategorii konkursowej oraz wypełnienie formularzy zgłoszeniowych. Termin wypełnienia formularza upływa w dniu 15 września.
        

    • Ile wynosi opłata zgłoszeniowa?

    • Dlaczego należy wnosić opłatę za zgłoszenie do konkursu?

      Konkurs PNSA jest przedsięwzięciem unikatowym na polskim rynku toteż proces oceny nadsyłanych zgłoszeń jest wyjątkowo zaawansowany metodologiczne, a przy tym jest procesem wieloetapowym i pracochłonnym, co generuje koszty na poziomie operacyjnym.

    • Ile muszę poświęcić na to czasu?

      Sam proces rejestracji zajmuje tylko kilkanaście minut.

      Sugerujemy, żeby przed rozpoczęciem wypełniania formularza zgłoszeniowego zapoznać się uważnie ze wszystkimi pytaniami i przygotować niezbędne materiały pomocnicze, co znacznie skróci proces przygotowania materiałów zgłoszeniowych. Prawidłowe przygotowanie zgłoszenia, powinno zająć nie więcej niż 2 godziny na podstawie przygotowanych materiałów.

      Zachęcamy do zapoznania się z Regulaminem VII edycji konkursu PNSA gdzie znajdują się informacje dotyczące kryteriów konkursowych oraz wag ocen w poszczególnych kryteriach.
      Wyłonieni finaliści, w ustalonym przez organizatora terminie, będą przedstawiać i bronić zgłoszony projekt przed Komisją Sędziowską w Warszawie.

      Na przesłuchanie jednego kandydata lub zespołu przeznaczone jest 45 minut, z czego 20 minut ma do dyspozycji kandydat zaś pozostały czas jest przeznaczony dla sędziów na zadawanie pytań dodatkowych.
        

    • Gdzie będą odbywały się przesłuchania finałowe?

      Osobiste przesłuchania finalistów będą odbywały się w Warszawie. 

    • Ile jest kategorii konkursowych?

      W siódmej edycji Polish National Sales Awards przewidziano 21 kategorii konkursowe oraz nagrodę dodatkową – tytuł SUPER SPRZEDAWCY ROKU, która zostanie przyznana najlepszemu finaliście danej edycji.

    Zamknij

    Dla mediów

    Materiały prasowe
    Dane kontaktowe
    Barbara Gacia PR Junior Account Executive
    Mobile +48 662 231 824
    Tel. (+48 22) 853 56 22 do 24
    barbara.gacia@epcreatives.pl
    Zamknij

    Brak

    Zamknij

    Moliwo logowania /
    rejestracji uruchomiona
    zostanie 11 czerwca br.

    Zamknij

    Patronaty medialne

    poprzednie
    • mediarun
    • Kariera Plus
    • Gazeta Ubepieczeniowa
    • Businesswoman life
    • Polish Market
    • Szef sprzedaży
    • Biznes Tuba
    • Thinktank
    • Gazeta Bankowa
    • Women In Sales Awards
    • OBSERVER
    • StartUp
    następne

    Patronat Instytucjonalny

    poprzednie
    • Samorząd Województwa Mazowieckiego
    następne

    Patronat strategiczny:

    poprzednie
    • Uniwersytet Warszawski
    • Akademia Leona Koźmińskiego
    nastpne