W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie ze stron serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej „Polityce Prywatności”

 




Kapituła Nagrody

Rolą Kapituły Nagrody jest promowanie misji, wartości i idei Polish National Sales Awards

  • Anna Podniesińska Właścicielka i prezes wielu firm w holdingu rodziny Podniesińskich
    Anna Podniesińska Właścicielka i prezes wielu firm w holdingu rodziny Podniesińskich
    Notka biograficzna

    "Sprzedaż odgrywa ogromną rolę we współczesnym urynkowionym świecie. To o wiele więcej niż sam powtarzalny proces wymiany, bo to właśnie sprzedaż reguluje przepływ dóbr i towarów oraz jest jednym z czynników budujących potencjał gospodarczy danego państwa. Dzisiaj to wszechstronnie przygotowany sprzedawca niejednokrotnie decyduje o sukcesie firmy. Doceniając to szefowie starają się, aby ich pracownicy się rozwijali i wykazywali odpowiednimi kwalifikacjami niezbędnymi do uzyskania wyróżnienia w konkursie PNSA.

     

     

    Jako doświadczony przedsiębiorca mogę powiedzieć, że nagradzanie przez PNSA wzorowych inicjatyw, łączących efektywność i etykę w biznesie, jest dla polskiej gospodarki sprawa niezwykle ważna."
     

    Zamknij
  • Solange Olszewska Prezes Zarządu firmy Solaris Bus & Coach S.A.
    Solange Olszewska Prezes Zarządu firmy Solaris Bus & Coach S.A.
    Notka biograficzna

    Wspólnie z mężem Krzysztofem stworzyła firmę Solaris Bus & Coach S.A., która jest czołowym europejskim producentem pojazdów komunikacji publicznej.
    Ukończyła studia na Akademii Medycznej w Warszawie, a w latach 1986-94 pracowała naukowo na berlińskim Freie Universität. Od lutego 1995 roku współzarządza rodzinną firmą Solaris, zatrudniającą obecnie ponad 2500 osób w Polsce i zagranicą.
    Dotychczasowa działalność zawodowa i społeczna Solange Olszewskiej znalazła uznanie zarówno
    w kraju, jak i za granicą. W roku 2005, jako jedyna kobieta w Europie, została uhonorowana tytułem „Bus Builder of the Year” w uznaniu zasług dla rozwoju branży autobusowej. W roku 2011 niemiecki magazyn ekonomiczny „Handelsblatt” uznał ją za jedną ze 100 najbardziej wpływowych kobiet świata biznesu, po raz pierwszy wyróżniając w ten sposób Polkę.
    W uznaniu wkładu wniesionego w rozwój współpracy polsko-niemieckiej, zarówno na płaszczyźnie biznesowej, jak i społecznej, Solange Olszewska dwukrotnie była odznaczona przez Prezydenta RP.
    W roku 1999, kiedy to odebrała Złoty Krzyż Zasługi oraz w roku 2013, kiedy przyznano jej Krzyż Kawalerski Orderu Zasługi RP.
    Poza działalnością biznesową Solange Olszewska aktywnie angażuje się w projekty społeczne związane z poprawą bezpieczeństwa w ruchu drogowym – programy „Bezpieczny Kierowca” oraz
    „W drogę z jamnikiem”. Z myślą o najbardziej potrzebujących powołała do życia „Fundację Zielony Jamnik – na ratunek bezbronnym”. Dzięki jej inicjatywie powstał jeden z pierwszych żłobków przyzakładowych w Wielkopolsce „Pod Zielonym Jamniczkiem”, gdzie opiekę znalazły najmłodsze dzieci pracowników Solarisa.

    Ma dwoje dorosłych dzieci – córkę Małgorzatę i syna Jana.
     

    Zamknij
  • prof. dr hab. Andrzej J. Blikle Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej i większościowy udziałowiec A.Blikle Sp. z o.o.
    prof. dr hab. Andrzej J. Blikle Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej i większościowy udziałowiec A.Blikle Sp. z o.o.
    Notka biograficzna

    "Jeżeli firma chce przetrwać na trudnym konkurencyjnym rynku, to tego samego musi chcieć jej klient. Bo to klient, nie kto inny, płaci za wszystkie ponoszone przez firmę koszty. Co więc należy robić, aby klient chciał nieprzerwanie płacić za nasze koszty? Oczywiście należy nieprzerwanie spełniać jego wciąż rosnące oczekiwania.


    Jeszcze 50 lat temu o sukcesie firmy decydował głównie produkt. Było tak, bo dwa produkty tego samego rodzaju i o porównywalnych cenach mogły dalece różnić się solidnością, niezawodnością, wygodą używania. Dziś jest inaczej — dwa samochody, dwa komputery, dwa telewizory czy też dwa piwa w podobnych cenach, ale różnych firm, różnią się w zasadzie niewiele. Dziś więc, o wyborze dokonywanym przez klienta, coraz częściej decyduje sprzedawca. Jak powiada Brian Tracy — nic nie dzieje się, dopóki nie dochodzi do sprzedaży. Handlowcy należą więc dziś do najważniejszych ludzi w naszym społeczeństwie. I choć nie każdy rodzi się dobrym handlowcem, to każdy, kto tylko tego chce, może nim się stać."
     

    Zamknij
  • prof. dr hab. Lechosław Garbarski Akademia Leona Koźmińskiego, SGH
    prof. dr hab. Lechosław Garbarski Akademia Leona Koźmińskiego, SGH
    Notka biograficzna

    „Truizmem staje się stwierdzenie, że w konkurencyjnej gospodarce rynkowej nie jest sztuką wytworzyć produkt, lecz go sprzedać. W takich warunkach ogromnie wzrasta rola sprzedawców (przedstawicieli handlowych, pośredników, dystrybutorów); to od nich w dużym stopniu zależy sukces firmy. Konkurs Polish National Sales Awards (PNSA) wychodzi naprzeciw oczekiwaniom wielu środowisk zawodowych i stwarza możliwości wyróżnienia samego zawodu sprzedawcy, jak i wybitnych jego przedstawicieli oraz propagowania ich osiągnięć. Obecna, trzecia już edycja konkursu wskazuje, ze dotychczasowe działania PNSA zyskały wielką aprobatę w Polsce, a wyłonieni laureaci zdobyli należny im prestiż dzięki docenieniu ich wysiłku, wiedzy i umiejętności."

    Zamknij
  • prof. dr hab. Alojzy Nowak PROREKTOR UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO DS. BADAŃ NAUKOWYCH I WSPÓŁPRACY
    prof. dr hab. Alojzy Nowak PROREKTOR UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO DS. BADAŃ NAUKOWYCH I WSPÓŁPRACY
    Notka biograficzna

    Profesor tytularny nauk ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego.

    Jego praca naukowa jest przede wszystkim skupiona na międzynarodowych stosunkach gospodarczych, bankowości, zarządzaniu ryzykiem na rynkach finansowych oraz rynku kapitałowym. Doktorat (1991) związany był z polityką pieniężną, natomiast habilitacja (1995) dotyczyła finansów i bankowości.

    W latach 1996-2002 profesor ekonomii na Uniwersytecie Warszawskim. W roku 2002 – przyznanie tytułu profesora tytularnego na tym uniwersytecie. Studia zagraniczne: Stany Zjednoczone (Universytet Illinois w Urbana-Champaign) i Wielka Brytania (Exeter University) oraz Niemcy (Wolny Uniwersytet Berlina). Długoletni dziekan Wydziału Zarządzania (Uniwersytet Warszawski) i pracownik Centrum Europejskiego Uniwersytetu Warszawskiego, kierownik Katedry w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, przewodniczący Rady Naukowej NBP. Od czerwca 2012 prorektor ds. nauki i współpracy Uniwersytetu Warszawskiego.

    Od czerwca 2012 Członek Rady Nadzorczej PZU SA. Laureat wielu nagród i wyróżnień zarówno w kraju, jak i zagranicą, autor lub współautor kilkudziesięciu podręczników i jeszcze większej liczby artykułów w renomowanej prasie naukowej.

    Zamknij
  • Józef Wancer Prezes Zarządu Banku BGŻ
    Józef Wancer Prezes Zarządu Banku BGŻ
    Notka biograficzna

    Doradca Zarządu Deloitte Polska w zakresie praktycznych aspektów funkcjonowania sektora usług finansowych, reprezentant firmy w publicznej dyskusji na temat zagadnień związanych z sektorem finansowym. Jeden z najbardziej doświadczonych polskich bankowców. Pełnił funkcję Prezesa Banku BPH S.A. oraz Raiffeisen Centrobank Polska.

    Doświadczony członek kadry kierowniczej wyższego szczebla z szerokim doświadczeniem i wykształceniem w dziedzinie bankowości międzynarodowej, operacji finansowych, rozwoju gospodarczego i marketingu, restrukturyzacji, fuzji i wydzieleń w Stanach Zjednoczonych, Azji i w Europie.

    Od stycznia 2011 pełni również funkcję Prezesa Amerykańskiej Izby Handlowej w Polsce.

    Odznaczony Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski za wybitne zasługi w budowę nowoczesnego systemu bankowego w Polsce i rozwój samorządu bankowego.

    Zamknij
  • dr hab. Robert Kozielski Założyciel i właściciel firmy questus. Profesor Uniwersytetu Łódzkiego
    dr hab. Robert Kozielski Założyciel i właściciel firmy questus. Profesor Uniwersytetu Łódzkiego
    Notka biograficzna

    Stypendysta Fundacji Fulbrighta (USA, Willamette University) oraz członek Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania Polskiej Akademii Nauk. Uzyskał tytuł Chartered Marketer wydawany przez The Chartered Institute of Marketing w Londynie – największą i najstarszą na świecie instytucję szkoleniowo-konsultingową specjalizująca się w dziedzinie marketingu. Prowadził wykłady i warsztaty szkoleniowe na Uniwersytecie Warszawskim, Szkole Głównej Handlowej, studiach Executive MBA organizowanych wspólnie przez Uniwersytet Łódzki z University of Maryland w USA oraz Executive MBA organizowanych przez Uniwersytet Warszawski wraz z University of Illinois. Staże naukowe, programy badawcze realizował na uniwersytetach: Maryland (USA), Lund (Szwecja), Edynburg (Szkocja) oraz Middlesex (Wielka Brytania). Wygłaszał referaty, prezentacje, a także uczestniczył w wielu konferencjach i seminariach w Polsce i za granicą.
    W ciągu dwudziestoletniej pracy szkoleniowo-konsultacyjnej pracował między innymi z takimi firmami jak Multimedia, Unilever, Microsoft, Hewlett-Packard, Merck, Danone, Johnson&Johnson, Bayer, mBank, Aflofarm, Telekomunikacja Polska S.A., Polpharma, Merck, Abbott, BRE Bank, LOTOS i inne. Robert Kozielski specjalizuje się w strategiach rynkowych przedsiębiorstw, analizach strategicznych i ocenie efektywności działań marketingowych organizacji. Autor ponad 200 publikacji książkowych i artykułów z zakresu działalności rynkowej, wydawanych w Polsce i za granicą. Pod jego redakcją ukazała się między innymi książka „Wskaźniki marketingowe”, która była pierwszą tego typu publikacja na świecie, wyprzedzając takie ośrodki jak na przykład Wharton Business School (University of Pennsylvania). Ponadto jest autorem bądź współautorem takich książek jak „Biznes nowych możliwości”, „Determinanty sukcesu organizacji”, „Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy”, „Reklama a zdolność konkurencyjna polskich przedsiębiorstw” i inne. Ostatnia jego książka „Biznes nowych możliwości” uznana została za najlepszą książkę ze sfery strategii biznesu w 2012 roku.
     

    Zamknij
  • Lech Pilawski Dyrektor Generalny Konfederacji Lewiatan
    Lech Pilawski Dyrektor Generalny Konfederacji Lewiatan
    Notka biograficzna

    Dyrektor Generalny Konfederacji Lewiatan 

    Zamknij
  • Dr Maria Schicht Zastępca Dyrektora Centrum Komunikacji Społecznej m.st. Warszawa
    Dr Maria Schicht Zastępca Dyrektora Centrum Komunikacji Społecznej m.st. Warszawa
    Notka biograficzna

     Zastępca Dyrektora Centrum Komunikacji Społecznej m.st. Warszawa

    Zamknij
  • Nikolay Kirov Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju - Centrum Doradztwa i Kształcenia Menedżerów - Akademii Leona Koźmińskiego
    Nikolay Kirov Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju - Centrum Doradztwa i Kształcenia Menedżerów - Akademii Leona Koźmińskiego
    Notka biograficzna

     Członek Zarządu i Dyrektor ds. Inicjatyw Strategicznych i Programów Edukacyjnych, Center of Excellence (Centrum Doradztwa i Kształcenia Menedżerów) Akademii Leona Koźmińskiego.
    Koordynator merytoryczny programu studiów Koźmiński MBA dla Inżynierów oraz studiów podyplomowych Strategiczne Zarządzanie Sprzedażą i Zespołem Sprzedaży.
    Partner i członek zarządu „Kirov Strategic Negotiators” Sp. z o.o., Członek Zarządu Fundacji Bargework, Członek Rady Programowej Fundacji „Pasja do Edukacji i Rozwoju”.
    Praktyk z zapleczem naukowym. Od 1996 roku prowadzi wykłady, szkolenia i doradztwo z Negocjacji w biznesie, Negocjacji strategicznych i międzynarodowych, Budowania Relacji i Kreowania Wartości, Rozwiązywania konfliktów, Modeli e-Biznesu i Strategii oraz Przywództwa i wdrażania zmian organizacyjnych. Główne zainteresowania badawcze, to negocjacje i budowanie relacji z partnerami strategicznymi.
    Od 1999 roku prowadzi wykłady i warsztaty z negocjacji dla uczestników MBA Executive, MBA IT, MBA HR, MBA dla Finansistów, MBA dla Inżynierów, MBA dla kadry Medycznej oraz na międzynarodowym programie MBA Executive realizowanym w języku rosyjskim w Białorusi.
    Główne obszary doradztwa i szkoleń – negocjacje i budowanie relacji, negocjacje strategiczne, tworzenie wspólnych przedsięwzięć oraz wdrażanie zmian strategicznych dla firm z branż: finansowej, motoryzacyjnej, medycznej, farmaceutycznej, FMCG, turystycznej, budowlanej, wydawniczej, turystycznej, logistyki i przemysłu oraz instytucji publicznych:

    Opiekun kilkudziesięciu strategicznych projektów doradczych prowadzonych w ramach programów MBA, oraz opiekun i promotorem ponad 100 projektów doradczych dla administracji publicznej. 



    Od 2005 r. członek Kolegium Redakcyjnego czasopisma "Management and Business Administration. Central Europe."


    W Center of Excellence Akademii Leona Koźmińskiego specjalizuje się w projektowaniu programów rozwojowych dla firm i instytucji. Centrum realizuje studia Master of Business Administration, Studia Podyplomowe, Programy Rozwojowe, Szkolenia, Doradztwo, Konferencje, odpowiada za relacje z Absolwentami i Kariery Studentów oraz pozyskuje fundusze strukturalne i UE.

    W latach 2005-2008 był koordynatorem regionalnym największego projektu edukacyjnego w Europie "Studia podyplomowe dla kadr zarządzających i pracowników przedsiębiorstw” realizowanego przez Stowarzyszenie Uczelni Wyższych "Edukacja dla Przedsiębiorczości" w ramach SPORZL 2.3,A.
     

    Zamknij
  • dr hab. Jacek Męcina Prof. UW dr hab.
    dr hab. Jacek Męcina Prof. UW dr hab.
    Notka biograficzna

    Brak notatki biograficznej

    Zamknij

Partner merytoryczny

  • AT Karney
  • Partnerzy

    • bcc
    • bpcc
    • lewiatan
    • sare
    • Efficient Consumer Response
    • Hellenic Coca-Cola
    • Millward Brown
    • HR Influences
    • Stowarzyszenie Interim Managers
    • Wielkopolski Klub Kapitału
    • Intercontinental
    • Strauss
    • Kompania Piwowarska
    • Brill AVMedia

    Partnerzy technologiczni VIII edycji PNSA

    • Macrologic
    • CHIMNEY

    Fundatorzy Nagród Szkoleniowych

    Uczestnicy dotychczasowych edycji

    • Polpharma
    • Alior Bank
    • Avon
    • Eurobank
    • Lotto
    • Mary Kay
    • Orange
    • Play P4
    • Link4 TU S.A.
    • Aviva
    • Coca Cola
    • Solaris

    FAQ

    • Jakie są korzyści z wzięcia udziału w konkursie?

      Udział w konkursie jest uznaniem prestiżu oraz najwyższych standardów zawodowych i etycznych reprezentowanych przez firmę i jej przedstawicieli na forum ogólnopolskim. Konkurs daje możliwość niezależnej oceny przez ekspertów i praktyków. Laureaci i wyróżnieni VII edycji Konkursu PNSA otrzymają prestiżowe szkolenia ufundowane przez takie firmy jak Brian Tracy International, Sandler Training, Persona Global.
      Udział w Konkursie PNSA stanowi wyróżnienie i docenienie najlepszych pracowników działów sprzedażowych firmy, buduje motywację oraz lojalność pracowników.
      Uczestnik konkursku PNSA zostaje ambasadorem dobrych praktyk w sprzedaży

       

    • Jakie kryteria są brane pod uwagę w procesie oceny?

      Przy weryfikacji zgłoszeń będą brane pod uwagę m.in. takie czynniki jak rzetelność przedstawionych danych, wiarygodność ich źródła, kompleksowość danych pozwalających ocenić wszelkie możliwe aspekty osiągniętego sukcesu, przedstawione porównania z najlepszymi praktykami rynkowymi, jakość otrzymanych referencji, aspekt etyczny prowadzonych działań udowodniony przez kandydata.

      Szczegółowe informacje zawarte są w Regulaminie Konkursu, dostępnym na stronie www.pnsa.pl.

      Ocena przez Komisję Sędziowską będzie dokonywana również pod kątem profesjonalnego wypełnienia Formularza Zgłoszeniowego wraz z dostarczonym kompletem załączników. Kandydaci podczas prezentacji oceny osiągnięć powinni się posługiwać wszelkimi miernikami efektywności, adekwatnymi dla danej branży oraz w odniesieniu do wybranej kategorii konkursowej.

      Tylko od podmiotu zgłaszającego oraz kandydatów zależeć będzie sposób, w jaki potwierdzą swoje osiągnięcia. Powinny to być dokumenty wiarygodne, możliwe do zweryfikowania przez sędziów w oparciu o dostępne źródła rynkowe.

    • Kim są członkowie Komisji Sędziowskiej?

      W skład Komisji Sędziowskiej wchodzi co najmniej 50 sędziów. Są nimi pracownicy naukowi, specjaliści i praktycy w zakresie zarządzania, sprzedaży, HR oraz szkoleń wybrani przez PNSA.

      Członkami Komisji Sędziowskiej mogą być wyłącznie osoby spełniające najwyższe standardy etyczne i merytoryczne. Każdy z sędziów przed rozpoczęciem prac zostanie zaprzysiężony do przestrzegania Regulaminu Konkursu PNSA oraz zachowania pełnej poufności otrzymanych danych.

    • Czym jest PNSA – Polish National Sales Awards?

      Misją PNSA jest działanie na rzecz rozwoju przedsiębiorstw poprzez wspieranie działów sprzedaży, będących motorem rozwoju firm i tym samym gospodarki, przy jednoczesnym stworzeniu etosu profesjonalnego sprzedawcy.

      Pierwsza edycja konkursu PNSA odbyła się w 2008 roku. Konkurs został stworzony na bazie The National Sales Awards oraz British Excellence In Sales & Marketing.

      Inicjatorem i pomysłodawcą PNSA jest prezes Elżbieta Pełka oraz dr Chahid Fourali.

      Opracowaniem przedsięwzięcia, jakim obecnie jest Polish National Sales Awards, wspólnie z Prezes Elżbietą Pełka, zajął się zespół praktyków sprzedaży z wieloletnim doświadczeniem.

      Nad prawidłowym przebiegiem merytorycznym konkursu czuwa firma doradcza PwC wspomagana przez Kapitułę Sędziowską PNSA.

    • Kto może wziąć udział w konkursie?

      Konkurs PNSA kierowany jest do wszystkich pracowników działów handlowych, zespołów
      i trenerów sprzedaży – ogółem przedstawicieli różnych szczebli sprzedaży i obsługi klienta.

      Ze względu na zapotrzebowanie uczestników w V edycji konkursu PNSA zostały stworzone kategorie dedykowane dla branży finansowej, ubezpieczeniowej oraz sprzedaży bezpośredniej.

      Ponadto do konkursu mogą zgłaszać się przedstawiciele samorządów lokalnych, którzy mogą wykazać się umiejętnościami w wykorzystywaniu środków unijnych oraz pomysłodawcy w zakresie wdrażania innowacyjnych projektów w ramach społeczności lokalnych.

    • Jaka jest różnica pomiędzy rejestracją a zgłoszeniem do konkursu PNSA?

      Rejestracja kandydata jest procesem odbywającym się on-line i pozwala w sposób sprawny i prosty podać wszelkie niezbędne dane kontaktowe kandydata oraz reprezentowanej firmy. Data rejestracji decyduje o koszcie zgłoszenia. Do 31 maja – 990 zł (netto).
      Po zakończeniu rejestracji, na wskazany podczas rejestracji kandydata adres e-mail, organizator konkursu prześle informację zwrotną. Po odnotowaniu wpłaty za udział w konkursie organizator prześle dane do logowania w systemie umożliwiającym wybór kategorii konkursowej oraz wypełnienie formularzy zgłoszeniowych. Termin wypełnienia formularza upływa w dniu 15 września.
        

    • Ile wynosi opłata zgłoszeniowa?

    • Dlaczego należy wnosić opłatę za zgłoszenie do konkursu?

      Konkurs PNSA jest przedsięwzięciem unikatowym na polskim rynku toteż proces oceny nadsyłanych zgłoszeń jest wyjątkowo zaawansowany metodologiczne, a przy tym jest procesem wieloetapowym i pracochłonnym, co generuje koszty na poziomie operacyjnym.

    • Ile muszę poświęcić na to czasu?

      Sam proces rejestracji zajmuje tylko kilkanaście minut.

      Sugerujemy, żeby przed rozpoczęciem wypełniania formularza zgłoszeniowego zapoznać się uważnie ze wszystkimi pytaniami i przygotować niezbędne materiały pomocnicze, co znacznie skróci proces przygotowania materiałów zgłoszeniowych. Prawidłowe przygotowanie zgłoszenia, powinno zająć nie więcej niż 2 godziny na podstawie przygotowanych materiałów.

      Zachęcamy do zapoznania się z Regulaminem VII edycji konkursu PNSA gdzie znajdują się informacje dotyczące kryteriów konkursowych oraz wag ocen w poszczególnych kryteriach.
      Wyłonieni finaliści, w ustalonym przez organizatora terminie, będą przedstawiać i bronić zgłoszony projekt przed Komisją Sędziowską w Warszawie.

      Na przesłuchanie jednego kandydata lub zespołu przeznaczone jest 45 minut, z czego 20 minut ma do dyspozycji kandydat zaś pozostały czas jest przeznaczony dla sędziów na zadawanie pytań dodatkowych.
        

    • Gdzie będą odbywały się przesłuchania finałowe?

      Osobiste przesłuchania finalistów będą odbywały się w Warszawie. 

    • Ile jest kategorii konkursowych?

      W siódmej edycji Polish National Sales Awards przewidziano 21 kategorii konkursowe oraz nagrodę dodatkową – tytuł SUPER SPRZEDAWCY ROKU, która zostanie przyznana najlepszemu finaliście danej edycji.

    Zamknij

    Dla mediów

    Materiały prasowe
    Dane kontaktowe
    Barbara Gacia PR Junior Account Executive
    Mobile +48 662 231 824
    Tel. (+48 22) 853 56 22 do 24
    barbara.gacia@epcreatives.pl
    Zamknij

    Brak

    Zamknij

    Moliwo logowania /
    rejestracji uruchomiona
    zostanie 11 czerwca br.

    Zamknij

    Patronaty medialne

    poprzednie
    • mediarun
    • Kariera Plus
    • Gazeta Ubepieczeniowa
    • Businesswoman life
    • Polish Market
    • Szef sprzedaży
    • Biznes Tuba
    • Thinktank
    • Gazeta Bankowa
    • Women In Sales Awards
    • OBSERVER
    następne

    Patronat Instytucjonalny

    poprzednie
    • Samorząd Województwa Mazowieckiego
    następne

    Patronat strategiczny:

    poprzednie
    • Uniwersytet Warszawski
    • Akademia Leona Koźmińskiego
    nastpne