W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie ze stron serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej „Polityce Prywatności”

 


22.03.2017

Inauguracja IX edycji Polish National Sales Awards!

„Learning & Development: Kształcenie talentów w firmach” – taki jest temat tegorocznego konkursu IX edycji Polish National Sales Awards (PNSA). W siedzibie Business Centre Club odbyła się inauguracja tegorocznego konkursu...

23.02.2017

4P to za mało do osiągnięcia sukcesu

Pod koniec 2016 roku Polish National Sales Awards zorganizowało w ramach PNSA Round Table Elite Sales Breakfast w Hotelu Bristol debatę, na której gościem honorowym był Lord Karan Bilimoria z Wielkiej Brytanii. Zaprezentował on m.in. czynniki wpływające na sukces w biznesie.

14.02.2017

Nadchodzące wydarzenia w PNSA luty – marzec 2017

Rok 2017 zaczął się dla Polish National Sales Awards bardzo aktywnie. W tym roku planujemy wiele ciekawych wydarzeń jak warsztaty, szkolenia, konkurs IX edycji PNSA, śniadania PNSA i konferencje.

13.02.2017

Polish National Sales Awards to prestiż i satysfakcja

Wywiad PNSA z Anną Chojnacką, TOTALIZATOR SPORTOWY, laureatką nagrody VIII Edycji Polish National Sales Awards w kategorii Sprzedawca w Punkcie Sprzedaży i wyróżnioną w kategorii Super Sprzedawca Roku.
 

06.02.2017

Pierwszy warsztat Akademii Sprzedaży PNSA

17 lutego odbędzie się pierwszy tegoroczny warsztat w ramach Akademii Sprzedaży PNSA. Tematem będzie „Sukces to synergia pasji i biznesu. Czyli o efektywnym i inspirującym prowadzeniu zespołu sprzedażowego.” Warsztat poprowadzą Jakub Lewandowski i Jarosław Jóźwiak.

13.12.2016

Po raz VIII wybrano liderów w sprzedaży w Polsce!

Wyłoniono 15 zwycięzców w 19 kategoriach. Przyznano również nagrodę Super Sprzedawcy oraz nagrodę specjalną za konsekwentne budowanie wizerunku sprzedaży etycznej. Uroczystość prowadzili: Elżbieta Pełka, Prezes Polish National Sales Awards oraz Jacek Rozenek. 

Znalezione 01.03.2017 Data dodania 01.03.2017

PNSA - partnerem III Śląskiej Konferencji Interim Management 2017

Już 9 marca 2017 w Katowicach odbędzie się  Konferencja Interim Management 2017. W debacie eksperckiej „Co stoi za sukcesem przedsiębiorstw w Polsce?” udział weźmie Katarzyna Rybicka, Członek Zarządu i Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju AMPLUS Sp. z o.o. oraz ekspert PNSA...

Znalezione 28.02.2017 Data dodania 28.02.2017

Podnieś kwalifikacje marketingowe! Startuje 40. edycja Diploma in Professional Marketing!

Niezwykle dynamicznie zmieniające się środowisko biznesowe wymusza na nas bezustanne podnoszenie kwalifikacji. Porzucenie myślenia o zawodowym progresie może kosztować błyskawiczną utratę szans na rozwój kariery. Jest jednak pewien sposób, aby nie tylko dorównać marketingowym trendom, ale wręcz wyprzedzić konkurencję i wzmocnić zarówno własną pozycję na rynku pracy, jak i reputację prowadzonej firmy.

Znalezione 23.01.2017 Data dodania 23.01.2017

Sprzedaż rośnie, wyzwania również

Handel z dużą uwagą przygląda się danym o sprzedaży detalicznej. Dla sieci handlowych, dystrybutorów, sprzedawców towarów i usług, to jedne z tych informacji, które decydują o ich stanie obecnym, a także o perspektywach na przyszłość.
 

Znalezione 25.11.2016 Data dodania 25.11.2016

PNSA Round Table Elite Sales Breakfast - Kluczem do sukcesu jest pasja

W warszawskim Hotelu Bristol odbyła się debata PNSA Round Table Elite Sales Breakfast zorganizowana przez Polish National Sales Awards przy współpracy z British-Polish Chamber of Commerce. Gościem honorowym był – Lord Bilimoria...

Znalezione 22.11.2016 Data dodania 22.11.2016

Gala Finałowa VIII edycji konkursu PNSA już 10 grudnia!

10 grudnia 2016 r. o godzinie 19.00 w warszawskim Hotelu Intercontinental odbędzie się uroczysta Gala Finałowa VIII edycji konkursu Polish National Sales Awards 2016 ,,Sprzedaż przyszłości oparta o talenty’’. Podczas Gali zostaną wręczone nagrody dla najlepszych w branży...

Znalezione 03.11.2016 Data dodania 03.11.2016

Rozmowa PNSA z Joanną Stachowską

Każdy z sędziów ocenia tylko te kategorie, które zostały mu „przydzielone”. Przypisanie sędziego do poszczególnej kategorii odbywa się na podstawie jego doświadczenia w określonej dziedzinie oraz osobistych preferencji. Doświadczenie zawodowe sędziego jest bardzo ważnym elementem w ocenie. 

Partner merytoryczny

  • AT Karney
  • Partnerzy

    • bcc
    • bpcc
    • lewiatan
    • sare
    • Efficient Consumer Response
    • Hellenic Coca-Cola
    • Millward Brown
    • HR Influences
    • Stowarzyszenie Interim Managers
    • Wielkopolski Klub Kapitału
    • Intercontinental
    • Strauss
    • Kompania Piwowarska
    • Brill AVMedia

    Partnerzy technologiczni VIII edycji PNSA

    • Macrologic
    • CHIMNEY

    Fundatorzy Nagród Szkoleniowych

    Uczestnicy dotychczasowych edycji

    • Polpharma
    • Alior Bank
    • Avon
    • Eurobank
    • Lotto
    • Mary Kay
    • Orange
    • Play P4
    • Link4 TU S.A.
    • Aviva
    • Coca Cola
    • Solaris

    FAQ

    • Jakie są korzyści z wzięcia udziału w konkursie?

      Udział w konkursie jest uznaniem prestiżu oraz najwyższych standardów zawodowych i etycznych reprezentowanych przez firmę i jej przedstawicieli na forum ogólnopolskim. Konkurs daje możliwość niezależnej oceny przez ekspertów i praktyków. Laureaci i wyróżnieni VII edycji Konkursu PNSA otrzymają prestiżowe szkolenia ufundowane przez takie firmy jak Brian Tracy International, Sandler Training, Persona Global.
      Udział w Konkursie PNSA stanowi wyróżnienie i docenienie najlepszych pracowników działów sprzedażowych firmy, buduje motywację oraz lojalność pracowników.
      Uczestnik konkursku PNSA zostaje ambasadorem dobrych praktyk w sprzedaży

       

    • Jakie kryteria są brane pod uwagę w procesie oceny?

      Przy weryfikacji zgłoszeń będą brane pod uwagę m.in. takie czynniki jak rzetelność przedstawionych danych, wiarygodność ich źródła, kompleksowość danych pozwalających ocenić wszelkie możliwe aspekty osiągniętego sukcesu, przedstawione porównania z najlepszymi praktykami rynkowymi, jakość otrzymanych referencji, aspekt etyczny prowadzonych działań udowodniony przez kandydata.

      Szczegółowe informacje zawarte są w Regulaminie Konkursu, dostępnym na stronie www.pnsa.pl.

      Ocena przez Komisję Sędziowską będzie dokonywana również pod kątem profesjonalnego wypełnienia Formularza Zgłoszeniowego wraz z dostarczonym kompletem załączników. Kandydaci podczas prezentacji oceny osiągnięć powinni się posługiwać wszelkimi miernikami efektywności, adekwatnymi dla danej branży oraz w odniesieniu do wybranej kategorii konkursowej.

      Tylko od podmiotu zgłaszającego oraz kandydatów zależeć będzie sposób, w jaki potwierdzą swoje osiągnięcia. Powinny to być dokumenty wiarygodne, możliwe do zweryfikowania przez sędziów w oparciu o dostępne źródła rynkowe.

    • Kim są członkowie Komisji Sędziowskiej?

      W skład Komisji Sędziowskiej wchodzi co najmniej 50 sędziów. Są nimi pracownicy naukowi, specjaliści i praktycy w zakresie zarządzania, sprzedaży, HR oraz szkoleń wybrani przez PNSA.

      Członkami Komisji Sędziowskiej mogą być wyłącznie osoby spełniające najwyższe standardy etyczne i merytoryczne. Każdy z sędziów przed rozpoczęciem prac zostanie zaprzysiężony do przestrzegania Regulaminu Konkursu PNSA oraz zachowania pełnej poufności otrzymanych danych.

    • Czym jest PNSA – Polish National Sales Awards?

      Misją PNSA jest działanie na rzecz rozwoju przedsiębiorstw poprzez wspieranie działów sprzedaży, będących motorem rozwoju firm i tym samym gospodarki, przy jednoczesnym stworzeniu etosu profesjonalnego sprzedawcy.

      Pierwsza edycja konkursu PNSA odbyła się w 2008 roku. Konkurs został stworzony na bazie The National Sales Awards oraz British Excellence In Sales & Marketing.

      Inicjatorem i pomysłodawcą PNSA jest prezes Elżbieta Pełka oraz dr Chahid Fourali.

      Opracowaniem przedsięwzięcia, jakim obecnie jest Polish National Sales Awards, wspólnie z Prezes Elżbietą Pełka, zajął się zespół praktyków sprzedaży z wieloletnim doświadczeniem.

      Nad prawidłowym przebiegiem merytorycznym konkursu czuwa firma doradcza PwC wspomagana przez Kapitułę Sędziowską PNSA.

    • Kto może wziąć udział w konkursie?

      Konkurs PNSA kierowany jest do wszystkich pracowników działów handlowych, zespołów
      i trenerów sprzedaży – ogółem przedstawicieli różnych szczebli sprzedaży i obsługi klienta.

      Ze względu na zapotrzebowanie uczestników w V edycji konkursu PNSA zostały stworzone kategorie dedykowane dla branży finansowej, ubezpieczeniowej oraz sprzedaży bezpośredniej.

      Ponadto do konkursu mogą zgłaszać się przedstawiciele samorządów lokalnych, którzy mogą wykazać się umiejętnościami w wykorzystywaniu środków unijnych oraz pomysłodawcy w zakresie wdrażania innowacyjnych projektów w ramach społeczności lokalnych.

    • Jaka jest różnica pomiędzy rejestracją a zgłoszeniem do konkursu PNSA?

      Rejestracja kandydata jest procesem odbywającym się on-line i pozwala w sposób sprawny i prosty podać wszelkie niezbędne dane kontaktowe kandydata oraz reprezentowanej firmy. Data rejestracji decyduje o koszcie zgłoszenia. Do 31 maja – 990 zł (netto).
      Po zakończeniu rejestracji, na wskazany podczas rejestracji kandydata adres e-mail, organizator konkursu prześle informację zwrotną. Po odnotowaniu wpłaty za udział w konkursie organizator prześle dane do logowania w systemie umożliwiającym wybór kategorii konkursowej oraz wypełnienie formularzy zgłoszeniowych. Termin wypełnienia formularza upływa w dniu 15 września.
        

    • Ile wynosi opłata zgłoszeniowa?

    • Dlaczego należy wnosić opłatę za zgłoszenie do konkursu?

      Konkurs PNSA jest przedsięwzięciem unikatowym na polskim rynku toteż proces oceny nadsyłanych zgłoszeń jest wyjątkowo zaawansowany metodologiczne, a przy tym jest procesem wieloetapowym i pracochłonnym, co generuje koszty na poziomie operacyjnym.

    • Ile muszę poświęcić na to czasu?

      Sam proces rejestracji zajmuje tylko kilkanaście minut.

      Sugerujemy, żeby przed rozpoczęciem wypełniania formularza zgłoszeniowego zapoznać się uważnie ze wszystkimi pytaniami i przygotować niezbędne materiały pomocnicze, co znacznie skróci proces przygotowania materiałów zgłoszeniowych. Prawidłowe przygotowanie zgłoszenia, powinno zająć nie więcej niż 2 godziny na podstawie przygotowanych materiałów.

      Zachęcamy do zapoznania się z Regulaminem VII edycji konkursu PNSA gdzie znajdują się informacje dotyczące kryteriów konkursowych oraz wag ocen w poszczególnych kryteriach.
      Wyłonieni finaliści, w ustalonym przez organizatora terminie, będą przedstawiać i bronić zgłoszony projekt przed Komisją Sędziowską w Warszawie.

      Na przesłuchanie jednego kandydata lub zespołu przeznaczone jest 45 minut, z czego 20 minut ma do dyspozycji kandydat zaś pozostały czas jest przeznaczony dla sędziów na zadawanie pytań dodatkowych.
        

    • Gdzie będą odbywały się przesłuchania finałowe?

      Osobiste przesłuchania finalistów będą odbywały się w Warszawie. 

    • Ile jest kategorii konkursowych?

      W siódmej edycji Polish National Sales Awards przewidziano 21 kategorii konkursowe oraz nagrodę dodatkową – tytuł SUPER SPRZEDAWCY ROKU, która zostanie przyznana najlepszemu finaliście danej edycji.

    Zamknij

    Dla mediów

    Materiały prasowe
    Dane kontaktowe
    Barbara Gacia PR Junior Account Executive
    Mobile +48 662 231 824
    Tel. (+48 22) 853 56 22 do 24
    barbara.gacia@epcreatives.pl
    Zamknij

    Brak

    Zamknij

    Moliwo logowania /
    rejestracji uruchomiona
    zostanie 11 czerwca br.

    Zamknij

    Patronaty medialne

    poprzednie
    • mediarun
    • Kariera Plus
    • Gazeta Ubepieczeniowa
    • Businesswoman life
    • Polish Market
    • Szef sprzedaży
    • Biznes Tuba
    • Thinktank
    • Gazeta Bankowa
    • Women In Sales Awards
    • OBSERVER
    następne

    Patronat Instytucjonalny

    poprzednie
    • Samorząd Województwa Mazowieckiego
    następne

    Patronat strategiczny:

    poprzednie
    • Uniwersytet Warszawski
    • Akademia Leona Koźmińskiego
    nastpne