Polish National Sales Awards – marka zaprojektowana dla sprzedawców i działów obsługi Klienta

wpis w: Aktualności | 0

Odwrócenie krzywdzącego stereotypu, zmiana postaw wobec grupy społecznej, wdrażanie ponadbranżowych standardów regulujących szerokie spektrum zachowań gospodarczych. Niemożliwe, żachną się sceptycy? Dzięki silnej marce, wszystko jest możliwe. Najsilniejsze marki, to te, które trafiają w silną naturalną potrzebę, lub trafiają w potrzebę doskonale wykreowaną. Ostatnie globalne marki-gwiazdy, jak iPhone, czy Google, kryją narzędzia i funkcjonalności zaprojektowane tak, by ważną cywilizacyjną potrzebę kontaktu z … Czytaj więcej

7 Pytań o Sprzedaż: Adam Pogorzelczyk

wpis w: Aktualności | 0

Skuteczna sprzedaż polega… Na odpowiednim planowaniu, przygotowaniu, a przede wszystkim konsekwencji w działaniu. Mam tu na myśli znajomość branży oraz wdrażane innowacje w punkcie sprzedaży, które właściciel sklepu postrzega jako wartość dodaną do sprzedaży. Najtrudniejszy moment w dotychczasowej karierze? Najtrudniejszym momentem w karierze była decyzja o zmianie pracy w 2015 roku, gdy przeszedłem do Kompanii Piwowarskiej. Z perspektywy trzech lat … Czytaj więcej

Michał Mrowiec, wiceprezes Kompanii Piwowarskiej, dla Polish National Sales Awards

wpis w: Aktualności | 0

Panie Prezesie, prosimy o opisanie znaczenia dla Pana i Pana firmy – udziału przedstawicieli działów sprzedaży Kompanii Piwowarskiej w procesie konkursowym PNSA?   Dwa tytuły laureata i jedno wyróżnienie w 2017 roku, trzy wyróżnienia rok wcześniej – taki bilans nagród PNSA to duży sukces. Nasi pracownicy z roku na rok radzą sobie w konkursie coraz lepiej, co dodatkowo cieszy. Bardzo … Czytaj więcej

1 2 3 4 5