W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie ze stron serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej „Polityce Prywatności”

 



Aktualności

Znalezione 06.02.2017 Data dodania 06.02.2017

Pierwszy warsztat Akademii Sprzedaży PNSA

17 lutego odbędzie się pierwszy tegoroczny warsztat w ramach Akademii Sprzedaży PNSA. Tematem będzie „Sukces to synergia pasji i biznesu. Czyli o efektywnym i inspirującym prowadzeniu zespołu sprzedażowego.” Warsztat poprowadzą Jakub Lewandowski i Jarosław Jóźwiak.

Podczas warsztatu zostaną poruszone kwestie inspiracji do wprowadzania innowacyjnych działań w pionach sprzedażowych, o tym jak zbudować skuteczną symbiozę działań edukacyjnych i biznesowych oraz w jaki sposób wzmocnić umiejętności zarządcze Nieformalnego Lidera Sprzedaży.

 

Warsztat odbędzie się w godzinach 14:30 – 17:00 w siedzibie Konfederacji Lewiatan na ul. Zbyszka Cybulskiego 3; 00-727 Warszawie.

Prowadzący:

Jakub Lewandowski - trener, coach ICC, właściciel firmy Pasja G.D.T, ekspert PNSA. Autor wielu treningów i warsztatów z zakresu zarządzania coachingowego, zarządzania zespołami sprzedażowymi, psychologii sprzedaży, motywacji, rozwoju osobistego i komunikacji. Licencjonowany Trener Insights Discovery, FRIS, Facet5, Practionery NLP oraz MindSonnar. Prelegent na ogólnopolskich konferencjach. Członek Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Mentoringu oraz Komisji Sędziowskiej Polish National Sales Awards. Wykładowca-praktyk na studiach podyplomowych i MBA w kilku renomowanych uczelniach w Polsce (Sieć Wyższych Szkół Bankowych, Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej). Uruchomił wraz z zespołem autorskie kierunki studiów podyplomowych takie jak „Akademia Trenera Biznesu”, „Akademia Menedżera Sprzedaży”. „Akademia Biznesu Rodzinnego”. Ekspert w TVN24 Biznes i Świat.
 

Jarosław Jóźwiak - Dyrektor Działu Klimatyzacji LG Electronics, Laureat PNSA w kategoriach SUPERSPRZEDAWCA roku 2016 i Dyrektor Sprzedaży. Absolwent Politechniki Lubelskiej, Wydział Zarządzania i Podstaw Technik. Ukończył Szkołę Zarządzania Sprzedażą, a także studia podyplomowe na Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku Zarządzanie Zespołem Sprzedaży. Karierę rozpoczynał w firmie Cersanit SA. Kolejnym etapem kariery była praca dla francuskiej firmy Jacob Delaton i budowa jej struktur w Polsce. Następny etap kariery, to praca w branży klimatyzacyjnej dla firm TeknoTerm/Lindab, PM Luft Lewaco. Od roku 2003 związany z firmą LG Electronics. Od 2010 roku na stanowisku Dyrektora Działu Klimatyzacji odpowiedzialnego za rynek Polski oraz krajów nadbałtyckich.

Serdecznie zapraszamy.

Kontakt:

Magdalena Sieradzka
Brand Manager
Polish National Sales Awards
Ul. Bielska 29/2
02-394 Warszawa
Mob: 608 490 374
Tel.: (+48 22) 853 56 22 do 24
 

Wstecz

Partner merytoryczny

  • AT Karney
  • Partnerzy

    • bcc
    • bpcc
    • lewiatan
    • sare
    • Efficient Consumer Response
    • Hellenic Coca-Cola
    • Millward Brown
    • HR Influences
    • Stowarzyszenie Interim Managers
    • Wielkopolski Klub Kapitału
    • Intercontinental
    • Strauss
    • Kompania Piwowarska
    • Brill AVMedia

    Partnerzy technologiczni VIII edycji PNSA

    • Macrologic
    • CHIMNEY

    Fundatorzy Nagród Szkoleniowych

    Uczestnicy dotychczasowych edycji

    • Polpharma
    • Alior Bank
    • Avon
    • Eurobank
    • Lotto
    • Mary Kay
    • Orange
    • Play P4
    • Link4 TU S.A.
    • Aviva
    • Coca Cola
    • Solaris

    FAQ

    • Jakie są korzyści z wzięcia udziału w konkursie?

      Udział w konkursie jest uznaniem prestiżu oraz najwyższych standardów zawodowych i etycznych reprezentowanych przez firmę i jej przedstawicieli na forum ogólnopolskim. Konkurs daje możliwość niezależnej oceny przez ekspertów i praktyków. Laureaci i wyróżnieni VII edycji Konkursu PNSA otrzymają prestiżowe szkolenia ufundowane przez takie firmy jak Brian Tracy International, Sandler Training, Persona Global.
      Udział w Konkursie PNSA stanowi wyróżnienie i docenienie najlepszych pracowników działów sprzedażowych firmy, buduje motywację oraz lojalność pracowników.
      Uczestnik konkursku PNSA zostaje ambasadorem dobrych praktyk w sprzedaży

       

    • Jakie kryteria są brane pod uwagę w procesie oceny?

      Przy weryfikacji zgłoszeń będą brane pod uwagę m.in. takie czynniki jak rzetelność przedstawionych danych, wiarygodność ich źródła, kompleksowość danych pozwalających ocenić wszelkie możliwe aspekty osiągniętego sukcesu, przedstawione porównania z najlepszymi praktykami rynkowymi, jakość otrzymanych referencji, aspekt etyczny prowadzonych działań udowodniony przez kandydata.

      Szczegółowe informacje zawarte są w Regulaminie Konkursu, dostępnym na stronie www.pnsa.pl.

      Ocena przez Komisję Sędziowską będzie dokonywana również pod kątem profesjonalnego wypełnienia Formularza Zgłoszeniowego wraz z dostarczonym kompletem załączników. Kandydaci podczas prezentacji oceny osiągnięć powinni się posługiwać wszelkimi miernikami efektywności, adekwatnymi dla danej branży oraz w odniesieniu do wybranej kategorii konkursowej.

      Tylko od podmiotu zgłaszającego oraz kandydatów zależeć będzie sposób, w jaki potwierdzą swoje osiągnięcia. Powinny to być dokumenty wiarygodne, możliwe do zweryfikowania przez sędziów w oparciu o dostępne źródła rynkowe.

    • Kim są członkowie Komisji Sędziowskiej?

      W skład Komisji Sędziowskiej wchodzi co najmniej 50 sędziów. Są nimi pracownicy naukowi, specjaliści i praktycy w zakresie zarządzania, sprzedaży, HR oraz szkoleń wybrani przez PNSA.

      Członkami Komisji Sędziowskiej mogą być wyłącznie osoby spełniające najwyższe standardy etyczne i merytoryczne. Każdy z sędziów przed rozpoczęciem prac zostanie zaprzysiężony do przestrzegania Regulaminu Konkursu PNSA oraz zachowania pełnej poufności otrzymanych danych.

    • Czym jest PNSA – Polish National Sales Awards?

      Misją PNSA jest działanie na rzecz rozwoju przedsiębiorstw poprzez wspieranie działów sprzedaży, będących motorem rozwoju firm i tym samym gospodarki, przy jednoczesnym stworzeniu etosu profesjonalnego sprzedawcy.

      Pierwsza edycja konkursu PNSA odbyła się w 2008 roku. Konkurs został stworzony na bazie The National Sales Awards oraz British Excellence In Sales & Marketing.

      Inicjatorem i pomysłodawcą PNSA jest prezes Elżbieta Pełka oraz dr Chahid Fourali.

      Opracowaniem przedsięwzięcia, jakim obecnie jest Polish National Sales Awards, wspólnie z Prezes Elżbietą Pełka, zajął się zespół praktyków sprzedaży z wieloletnim doświadczeniem.

      Nad prawidłowym przebiegiem merytorycznym konkursu czuwa firma doradcza PwC wspomagana przez Kapitułę Sędziowską PNSA.

    • Kto może wziąć udział w konkursie?

      Konkurs PNSA kierowany jest do wszystkich pracowników działów handlowych, zespołów
      i trenerów sprzedaży – ogółem przedstawicieli różnych szczebli sprzedaży i obsługi klienta.

      Ze względu na zapotrzebowanie uczestników w V edycji konkursu PNSA zostały stworzone kategorie dedykowane dla branży finansowej, ubezpieczeniowej oraz sprzedaży bezpośredniej.

      Ponadto do konkursu mogą zgłaszać się przedstawiciele samorządów lokalnych, którzy mogą wykazać się umiejętnościami w wykorzystywaniu środków unijnych oraz pomysłodawcy w zakresie wdrażania innowacyjnych projektów w ramach społeczności lokalnych.

    • Jaka jest różnica pomiędzy rejestracją a zgłoszeniem do konkursu PNSA?

      Rejestracja kandydata jest procesem odbywającym się on-line i pozwala w sposób sprawny i prosty podać wszelkie niezbędne dane kontaktowe kandydata oraz reprezentowanej firmy. Data rejestracji decyduje o koszcie zgłoszenia. Do 31 maja – 990 zł (netto).
      Po zakończeniu rejestracji, na wskazany podczas rejestracji kandydata adres e-mail, organizator konkursu prześle informację zwrotną. Po odnotowaniu wpłaty za udział w konkursie organizator prześle dane do logowania w systemie umożliwiającym wybór kategorii konkursowej oraz wypełnienie formularzy zgłoszeniowych. Termin wypełnienia formularza upływa w dniu 15 września.
        

    • Ile wynosi opłata zgłoszeniowa?

    • Dlaczego należy wnosić opłatę za zgłoszenie do konkursu?

      Konkurs PNSA jest przedsięwzięciem unikatowym na polskim rynku toteż proces oceny nadsyłanych zgłoszeń jest wyjątkowo zaawansowany metodologiczne, a przy tym jest procesem wieloetapowym i pracochłonnym, co generuje koszty na poziomie operacyjnym.

    • Ile muszę poświęcić na to czasu?

      Sam proces rejestracji zajmuje tylko kilkanaście minut.

      Sugerujemy, żeby przed rozpoczęciem wypełniania formularza zgłoszeniowego zapoznać się uważnie ze wszystkimi pytaniami i przygotować niezbędne materiały pomocnicze, co znacznie skróci proces przygotowania materiałów zgłoszeniowych. Prawidłowe przygotowanie zgłoszenia, powinno zająć nie więcej niż 2 godziny na podstawie przygotowanych materiałów.

      Zachęcamy do zapoznania się z Regulaminem VII edycji konkursu PNSA gdzie znajdują się informacje dotyczące kryteriów konkursowych oraz wag ocen w poszczególnych kryteriach.
      Wyłonieni finaliści, w ustalonym przez organizatora terminie, będą przedstawiać i bronić zgłoszony projekt przed Komisją Sędziowską w Warszawie.

      Na przesłuchanie jednego kandydata lub zespołu przeznaczone jest 45 minut, z czego 20 minut ma do dyspozycji kandydat zaś pozostały czas jest przeznaczony dla sędziów na zadawanie pytań dodatkowych.
        

    • Gdzie będą odbywały się przesłuchania finałowe?

      Osobiste przesłuchania finalistów będą odbywały się w Warszawie. 

    • Ile jest kategorii konkursowych?

      W siódmej edycji Polish National Sales Awards przewidziano 21 kategorii konkursowe oraz nagrodę dodatkową – tytuł SUPER SPRZEDAWCY ROKU, która zostanie przyznana najlepszemu finaliście danej edycji.

    Zamknij

    Dla mediów

    Materiały prasowe
    Dane kontaktowe
    Barbara Gacia PR Junior Account Executive
    Mobile +48 662 231 824
    Tel. (+48 22) 853 56 22 do 24
    barbara.gacia@epcreatives.pl
    Zamknij

    Brak

    Zamknij

    Moliwo logowania /
    rejestracji uruchomiona
    zostanie 11 czerwca br.

    Zamknij

    Patronaty medialne

    poprzednie
    • mediarun
    • Kariera Plus
    • Gazeta Ubepieczeniowa
    • Businesswoman life
    • Polish Market
    • Szef sprzedaży
    • Biznes Tuba
    • Thinktank
    • Gazeta Bankowa
    • Women In Sales Awards
    • OBSERVER
    • StartUp
    następne

    Patronat Instytucjonalny

    poprzednie
    • Samorząd Województwa Mazowieckiego
    następne

    Patronat strategiczny:

    poprzednie
    • Uniwersytet Warszawski
    • Akademia Leona Koźmińskiego
    nastpne